Stránka 1 z 4

Hlasujte pro vzhled renovované Tatry

Napsal: stř led 11, 2017 5:05 pm
od spida
Tak jako každý rok, když se Radek Smolka vrací po dálnici z natáčení Dakarských ozvěn, mi zavolal aby se mu zkrátila cesta povídáním. Naším hlavním tématem byla renovace první ostré Tatry. Lidi se začínají rozdělovat na dva tábory a to na ty kteří se kloní k podobě před odjezdem na Dakar a na lidi kteří by rádi viděli tatru ve válečných barvách se všemi samolepkami co na ní byly. Navrhl jsem Radkovi, že mu s tí pomůžu formou ankety jak tady na DF tak na FB. Shodli jsme se na tom že to je dobrý nápad, takže prosím hlasujete. Při rozhodování Vám mohou pomoci tyto 2 fotografie
PŘED ODJEZDEM
Obrázek
V ZÁVODĚ
Obrázek

Napsal: stř led 11, 2017 6:08 pm
od toko
Co udělat celou expozici přímo dle této fotky ze závodu? :twisted:
Je to ikonická fotka, vidět ji tak i ve skutečnosti, to by pookřálo srdce každého fanouška.

Napsal: stř led 11, 2017 7:37 pm
od Marko
Jezisi...uz je to tu! :D :D
Ja som sa s touto otazkou "trapil" cele roky, ked som si predstavoval ze by sa ta Tatra nasla a renovovala...

Dam, ze do podoby zavodnej (51%) - je to predsa len bohatsie o ten reklamny branding a vyzera to bojovnejsie.
(Ale nebudem proti ani keby bola v predzavodnej podobe (49%) - ten graficky "layout" je krasny a cisty!)

Napsal: stř led 11, 2017 8:31 pm
od Aleš 400
:!: Já jsem jednoznačně pro podobu, ve které se zúčastnila závodu se startovním číslem 635. Je takhle zachována čtyřkolka č. 607 v podobě z roku 1988 i LIAZ č. 627 (i když tam bohužel mnoho těch původních reklam chybí). Za mně určitě lepší závodní podoba. 8) A kdyby se někdy v budoucnu podobným "výměnným" způsobem podařilo získat třeba např. šestikolku Babču, tak ta by také byla hezká v té původní podobě z roku 1987. 8) :wink:

Napsal: stř led 11, 2017 8:41 pm
od Pick
No rozhodně v autentických bojových barvách se vším všudy!! :thumbud:

Napsal: stř led 11, 2017 8:49 pm
od filip 90
Já hlavně doufám, že bude "v provozu" a bude se ukazovat třena na DOD na polygonu, aby všichni viděli, že to ve svý době nebyla jen nějaká pomalovaná sklápěčka ale stejnej dravec jako jsou dnes Phoenixy. :driver:

Napsal: stř led 11, 2017 8:50 pm
od riderstan
Nebylo by od věci upustit od komerce a reklam. TATRA byla proslavena technologií, centrální roura a vzduchem chlazený motor. Technický um bylo to, co tuto značku dostalo do cíle Dakaru. Za mě tedy jednoznačně stav před závodem, zásluhu mají především lidé, který tento stroj vytvořili a zkonstruovali.

Napsal: stř led 11, 2017 9:04 pm
od PtrialM
hlasoval jsem pro stav před závodem jak to vyjelo z fabriky.
V muzeu je už 4x4 s reklamama,tak tuto bych nechal tak.

Napsal: stř led 11, 2017 9:21 pm
od Dalby
To by bylo zajímavé, kdyby se pokusili získat Babču, ale pochybuju, že Lopící by ji nechali zadarmo...

Napsal: stř led 11, 2017 9:29 pm
od spida
Tak zaprvé nevím proč by jí měli Lopíci dávat zadarmo, Ani tato tatra se nevratila do kopřivnice za děkuji. a za druhé s Babčou je problém ten že z původního auta už tam toho moc nezůstalo

Napsal: stř led 11, 2017 9:34 pm
od jsafra
Oboje provedeni ma hodně do sebe. Asi známější jsou barvy soutěžní, takže válečná imatrikulace kopřivnické ho dravce :D

Napsal: stř led 11, 2017 9:51 pm
od Dalby
Je pravda, že ten Afrikán dostal na výměnu Phoenixe, tak by nedávalo smysl jak píšete, proč by ji dávali zadarmo, ale to patří do jiného tématu. Jestli je pravda, že z ní moc nezbylo, tak to asi nemá ani cenu..

Napsal: stř led 11, 2017 10:38 pm
od pavel 815
Každopádně závodní podoba se všema samolepkama!!! ...jinak by to bylo,jak hrát na elektrickou kytaru bez krabiček,prostě o ničem... :wink:

Napsal: stř led 11, 2017 10:58 pm
od spida
Jinak jestli máte FB tak tady jedno tématické
https://www.facebook.com/www.spidamodel ... 654741916/

Napsal: čtv led 12, 2017 12:29 pm
od MichalJ
Za sebe: jednoznačně "v závodní" varianta a nejlépe i s patinou pravým saharským pískem a vodou z Růžového jezera.