Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2018 První zprávy
Lopíci se byli projet v Polsku.
https://www.youtube.com/watch?v=v7RVAacvBno
https://www.youtube.com/watch?v=v7RVAacvBno
Re: Dakar 2018 První zprávy
Nezostava, nez drzat palce...
Re: Dakar 2018 První zprávy
Hoši, nevím jak se to jeví vám, ale mě to auto připadá neskutečně stabilně, vůbec není uskákané a troufnu si říct, že podvozkově bude asi možná i nejlepší z tatrovek co jsme kdy na dakaru měli (pominu li že nemá kotouče)... Alda v něm vypadá daleko jistěji a sebevědoměji než třeba ve phoenixu. Tohle spojení by mohlo přinést i úspěch Kéžby se nic nesralo hlavně motor ať drží... víme že s ním jsou pomalu na každým dakaru maléry tak snad to letos bude i u BGR bez tohoto problému... Tuším že by mohli Aleš i Martin udělat na dakaru nějaký pěkný výsledek Teď nebo nikdy
Re: Dakar 2018 První zprávy
což rychlost i jízdní vlastnosti Lopraise i Buggyry jsou super, jenže to vidím jako každý rok, že se na autě zase něco po.... Ale snad se pletu
Re: Dakar 2018 První zprávy
Nechci zpochybňovat, že ten podvozek je dobrý, ale tomu dojmu určitě pomáhá i ta kapotová kabina. Na odpružené trambusové kabině je jakýkoliv pohyb vidět trošku víc. Osobně mi přijde, že Phoenix má na první pohled lépe vyladěnou zadní nápravu a geometrie přední bude oproti Queen asi taky lepší. Můj laický názor Ale hlavní je, jak se bude podvozek chovat v JA, co funguje v Senici, nemusí fungovat tam. V tomto ohledu má Buggyra těch dat nasbíraných na tatře trošku víc.
Re: Dakar 2018 První zprávy
Martin Macík a Jan Brabec prozradili strategii pro Dakar 2018
Vážení přátelé a partneři,
Včera 15.11.2017 proběhla oficiální tisková konference našeho týmu BIG SHOCK RACING k Dakaru 2018. Představili jsme hned několik novinek, jako je nový motor ve Frantovi, nové doprovodné vozidlo MINI Countryman SD v týmových barvách nebo třeba týmové hodinky značky PRIM od Elton hodinářská a. s., které půjdou do prodeje pro veřejnost! Vše můžete vidět na fotkách, které se vážně povedly. Zároveň jsme vydali novou tiskovou zprávu, kterou si můžete přečíst níže:
Dakar 2018 se blíží a členům týmu Big Shock Racing se zvedá nálada. I přesto, že má teď každý plné ruce práce. Sestava týmu zůstává nezměněna, stejně jako posádka žluté liazky. Pilot Martin Macík Jr. pojede slavný závod už pošesté, navigaci si vzal na starost opět František Tomášek a techniku jistí Michal Mrkva. Jediným novým členem týmu je motorkář Jan Brabec, několikanásobný mistr ČR v motokrosu, který se těší na svůj první start. Mechanici do poslední chvíle pracují na dakarských speciálech, aby mohly za pár dní projít technickými přejímkami ve francouzském přístavu Le Havre a vydat se na plavbu směr Lima. Macíkův kamion Franta má několik zásadních vylepšení, včetně nového motoru a bude ho zdobit startovní číslo 510. Jan Brabec pojede na Husqvarně 450 Rally s číslem 91. Vše je naplánováno do posledního detailu, ale zároveň je všem jasné, že na Dakaru se může stát cokoliv, že bude třeba vypořádat se s nečekanými událostmi, a že v Jižní Americe čeká další velké dobrodružství. Jaká bude taktika? „Pořád plnej a neubírat. Zvládnout to a zároveň se u toho dobře bavit,“ říká Martin Macík a Jan Brabec dodává: “Mým cílem je, aby mě Mates s kamčákem na trati nevytroubil.“
Kompletní článek najde zde: TZ k tiskové konferenci
Fotografie k volnému použití najdete na tomto odkazu Tisková konference - FOTO. Pokud budete mít zájem o jakékoli fotografie v plném rozlišení, neváhejte nám skrze odpověď na tento email napsat. Rádi vám je poskytneme.
Hezký den přeje,
Big Shock Racing
Re: Dakar 2018 První zprávy
je to sice blbost, ale týmové hodinky značky PRIM od Elton hodinářská a. s. budú nesporne velkým technickým prinosom - vidiet, že marketing vladne nadovsetko
Zaujalo ma, že chcu motor Iveco aj do treningoveho auta, vypada to, že podmienky zadovazenia takeho motora su asi vyhodnejsie ako motora Gyrtech, pretoze ten sa zdrahali v minulosti namontovat do druheho auta s tym, že to nieje treba a hlavne, ze je to financne velmi nakladne. Alebo sa zmenil pohlad na vec a stoji to za tie prachy.
Zaujalo ma, že chcu motor Iveco aj do treningoveho auta, vypada to, že podmienky zadovazenia takeho motora su asi vyhodnejsie ako motora Gyrtech, pretoze ten sa zdrahali v minulosti namontovat do druheho auta s tym, že to nieje treba a hlavne, ze je to financne velmi nakladne. Alebo sa zmenil pohlad na vec a stoji to za tie prachy.
Re: Dakar 2018 První zprávy
Tak dle slov Martina ve videu v tomto článku je motor vlastním vývojem ...!!!! Hmmm to zní zajímavě a sympaticky...
https://www.sport.cz/moto/rallye/clanek ... tion-artcl
https://www.sport.cz/moto/rallye/clanek ... tion-artcl
Re: Dakar 2018 První zprávy
Už je jiná doba všechno jde dopředu, stačí dobrá spolupráce na VUT ,ale problém bude koupit motor a dát ho do jiné značky než je samotný motor automaty se budou montovat taky, bude to jednou nutnost
Re: Dakar 2018 První zprávy
Tak u Macíků to nějak podobně bylo už v minulosti. Vzpomínám si, jak říkal Pepa Kalina, že vzali od výrobce motor Deutz a celý ho přestavěli... Tady to bude asi podobná záležitost. Mohou teď volně měnit nastavení, mapy motoru atd., to asi u Gyrtechu nebylo možné.
Re: Dakar 2018 První zprávy
Takže to není motor původem od De Roye? Není třeba možné, že koupili od Gerarda motor v nějaké základní konfiguraci a vyladili si ho dle svých představ?
!LIAZ 4life!
Re: Dakar 2018 První zprávy
MAZ SpotAvto so startovymi cislami 503 (!), 512, 518
http://naviny.by/article/20171116/15108 ... -za-podium
http://naviny.by/article/20171116/15108 ... -za-podium
Re: Dakar 2018 První zprávy
A v tý 503 je ten motor od Kamazu a v tech dvou Gyrtech?
Re: Dakar 2018 První zprávy
Takže Aleš nakonec 504?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů