Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2018 První zprávy
Hezky napsáno.
Re: Dakar 2018 První zprávy
Buggyra před Dakarem 2018
http://www.ceskatelevize.cz:8080/ivysil ... 1291262303
http://www.ceskatelevize.cz:8080/ivysil ... 1291262303
Re: Dakar 2018 První zprávy
Ví někdo ze zasvěcených, jak je to na Dakaru s antidopingovou kontrolou? Především tedy u závodních posádek? Nevěřím v tomhle Rusům ani nos mezi očima... A jak dobře víme, oni jdou kvůli sportovním výsledkům přes mrtvoly.
Re: Dakar 2018 První zprávy
.... tipnul bych, že ASO to bude mít +/- stejně nastavený jako to má FIA. https://www.fia.com/anti-doping.....nicméně se obávám, že když ti chyběj koně v motoru nebo se ti to rozláme, tak testosteron navíc či EPO nic moc neřeší.......
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakar 2018 První zprávy
Aleš v DVTV https://video.aktualne.cz/dvtv/rallye-d ... 1514363938
Špicovní povídání A zajímavá informace v závěru o lanu
A dnes 15:35 na čt sport konečně bude povídání o kategorii trucků Tak doufám že tam budou všichni 3 naší top jezdci
Tak bohužel bez Aleše Měl chřipku v době natáčení
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1020 ... y-special/
Špicovní povídání A zajímavá informace v závěru o lanu
A dnes 15:35 na čt sport konečně bude povídání o kategorii trucků Tak doufám že tam budou všichni 3 naší top jezdci
Tak bohužel bez Aleše Měl chřipku v době natáčení
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1020 ... y-special/
Re: Dakar 2018 První zprávy
Asi nejpřekvapivější informace z letošní AER, že Tomeček pojede bez navigátora, viz odkaz níže.
http://www.tomastomecek.cz/zprava/29-12 ... kusil.html
Nechci malovat čerta na zeď, ale myslím, že šance na umístění v TOP 3 tímto rozhodnutím padá. Jelikož defekt dělat sám, vykopávat se z písku sám, opravovat si vše sám, navigovat se sám a ještě k tomu řídit... I co se týče psychiky, ve dvou se to lépe táhne, takhle to bude padat všechno na něj... Těžko říci, jak dlouho toto plánoval nebo jestli ho to napadlo až ve chvíli, kdy navigátor onemocněl či prostě z nějakého důvodu nemohl. Každopádně mu budu držet palce a je to borec, že do toho jde sám, ale bude rád, když dojede do cíle:)
http://www.tomastomecek.cz/zprava/29-12 ... kusil.html
Nechci malovat čerta na zeď, ale myslím, že šance na umístění v TOP 3 tímto rozhodnutím padá. Jelikož defekt dělat sám, vykopávat se z písku sám, opravovat si vše sám, navigovat se sám a ještě k tomu řídit... I co se týče psychiky, ve dvou se to lépe táhne, takhle to bude padat všechno na něj... Těžko říci, jak dlouho toto plánoval nebo jestli ho to napadlo až ve chvíli, kdy navigátor onemocněl či prostě z nějakého důvodu nemohl. Každopádně mu budu držet palce a je to borec, že do toho jde sám, ale bude rád, když dojede do cíle:)
-
- Příspěvky: 302
- Registrován: čtv úno 13, 2014 4:16 pm
- Bydliště: příbor
Re: Dakar 2018 První zprávy
Jirka X . Souhlasím s tebou.Odpověděl jsem na forum Africa Eco Race.
Re: Dakar 2018 První zprávy
Doufám, že Alda letos bere člověka na videa, protože by to byla škoda, kdyby nikoho neměl. Kluků z Buggyry se vůbec nebojím tam to budou zase špičková videa s záběry v kabině v krizových momentech to je super..
Re: Dakar 2018 První zprávy
No toho se právě bojím jak to bude mít s videi pač klučina co mu dělal vždycky videa jede zase s Macíkama tak nevím s kým a jestli vůbec s někým, se Aleš domlouval
Snad BGR media tým
Snad BGR media tým
Re: Dakar 2018 První zprávy
Rozhovor s Pepíkem K., před odletem: https://sport.aktualne.cz/motorismus/da ... 1514807055
Re: Dakar 2018 První zprávy
...a ještě jeden pěknej rozhovor s tím samým pánem: https://sport.idnes.cz/dakar-2018-josef ... rsport_tof
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakar 2018 První zprávy
Big Shock přílet do Peru, bla bla..
Re: Dakar 2018 První zprávy
Z živáku Big Shock docela zajímnavá informace, u Gyrtechu každý den muselo být nové turbo, což bylo finančně dost náročné.
Fuck off Buggyra
Re: Dakar 2018 První zprávy
A ještě zajímavější nejsou gejove
Jsem zvědavý na spotřebu turb u volva ale že by jim stačilo jedno jak říkal mi moc nesedí a ani 2 kdyby měnili v půlce si myslím že budou málo ale třeba nás ten motor překvapí.
Další zajímavost že příští rok možná pojedou dvě auta. Prý už nějaké jednání probíhaly
Veze jen 24 náhradních gum. Ale jede se spousta km v písku tak asi není potřeba víc s
Jsem zvědavý na spotřebu turb u volva ale že by jim stačilo jedno jak říkal mi moc nesedí a ani 2 kdyby měnili v půlce si myslím že budou málo ale třeba nás ten motor překvapí.
Další zajímavost že příští rok možná pojedou dvě auta. Prý už nějaké jednání probíhaly
Veze jen 24 náhradních gum. Ale jede se spousta km v písku tak asi není potřeba víc s
Re: Dakar 2018 První zprávy
Iveca Harry! Iveca
Tak to zas není tak neznámá informace. Buggyra to někde zmiňovala už asi 3 roky zpět. Otázka samozřejmě je přesnost této informace.
Známe informace k tomu jsou že: Gyrtech starší specifikace jako má Venda v Dakarce tímto problémem netrpí a turbo drží. Problémem je, že nástup krouťáku motoru je někde v 1800 otáčkách, což není nic moc. Objevilo se to až pozdějších variant motorů u Fat Boye, kde se hovořilo o točivém momentu okolo 4000+ Nm od 1000 ot/min. Motor má logicky menší turbodmychadlo, jinou vačku, software atd. Turbo je tak více tepelně namáháno a docházelo tak k praskání komor výfukové části. A opravdu se říkalo, že Kolomajz měnil každou etapu turbo.
Je otázka jak to je nyní u poslední evoluce motorů ve Phoenixech. A taky jakou variantu motoru používal Martin Macík - jestli první, druhou nebo něco mezi. Nejdůležitější otázka je samozřejmě jestli to byla nutnost a nebo prostě jen prevence možného problému v návaznosti na informaci, že minimální riziko poruchy turba je jen jednu etapu a dál to asi nikdo nezkoušel.
V tom právě spočívá ta výhoda jejich Iveca. Motor si zkoušeli sami a mají tedy 100% dat a informací. Posoudí si sami rizika na základě vlastních dat. Což je obrovský posun v porovnání s informací: "No jako mělo by to vydržet. Ale my to měníme každou etapu. Ono je to jistější."
Tak to zas není tak neznámá informace. Buggyra to někde zmiňovala už asi 3 roky zpět. Otázka samozřejmě je přesnost této informace.
Známe informace k tomu jsou že: Gyrtech starší specifikace jako má Venda v Dakarce tímto problémem netrpí a turbo drží. Problémem je, že nástup krouťáku motoru je někde v 1800 otáčkách, což není nic moc. Objevilo se to až pozdějších variant motorů u Fat Boye, kde se hovořilo o točivém momentu okolo 4000+ Nm od 1000 ot/min. Motor má logicky menší turbodmychadlo, jinou vačku, software atd. Turbo je tak více tepelně namáháno a docházelo tak k praskání komor výfukové části. A opravdu se říkalo, že Kolomajz měnil každou etapu turbo.
Je otázka jak to je nyní u poslední evoluce motorů ve Phoenixech. A taky jakou variantu motoru používal Martin Macík - jestli první, druhou nebo něco mezi. Nejdůležitější otázka je samozřejmě jestli to byla nutnost a nebo prostě jen prevence možného problému v návaznosti na informaci, že minimální riziko poruchy turba je jen jednu etapu a dál to asi nikdo nezkoušel.
V tom právě spočívá ta výhoda jejich Iveca. Motor si zkoušeli sami a mají tedy 100% dat a informací. Posoudí si sami rizika na základě vlastních dat. Což je obrovský posun v porovnání s informací: "No jako mělo by to vydržet. Ale my to měníme každou etapu. Ono je to jistější."
Filip Nikl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů