Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: AFRICA ECO RACE 2018
Taky bych řekl, že to bylo něco na táhlech řízení. Když odrovnal tři pneu, tak by to vypadalo na pořádně rozhozenou sbíhavost.
Re: AFRICA ECO RACE 2018
Docela mě baví jak byl Tomeček tady na TF na odpis a dnes je za hrdinu,ono mu to pojede.
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
Re: AFRICA ECO RACE 2018
No, dneska ta etapa byla daleko dramatičtější než v minulých letech, možná trošku přitvrdili To je samozřejmě pro TT ideál..
Re: AFRICA ECO RACE 2018
Wuf van Ginkel viděl své šance na pěknou klasifikaci na druhém dni afrického ekologického závodu. V 443 km dlouhém pódiu od Erfoudu po Foum Zguida dostal tolik smůly, že musel opustit závod v půli cesty, aby se dostal k bivaku. Nefunkční systém tlaku v pneumatikách byl základem bídy. DomůDakarVan Ginkel může zapomenout na klasifikaci po dni smutku
VAN GINKEL MŮŽE ZAPOMENOUT NA KLASIFIKACI PO DNI SMUTKUDakar 3. ledna 2018 Žádné komentáře Alex Miedema Africký ekologický závod , Wuf van Ginkel
Wuf van Ginkel viděl své šance na pěknou klasifikaci na druhém dni afrického ekologického závodu. V 443 km dlouhém pódiu od Erfoudu po Foum Zguida dostal tolik smůly, že musel opustit závod v půli cesty, aby se dostal k bivaku. Nefunkční systém tlaku v pneumatikách byl základem bídy.
Protože systém nefungoval dobře na jedné straně Iveco, mechanik Bert van Donkelaar nemohl dostat pneumatiky na správné napětí. Ve stádě se střídavými dunami, pískem, rychlými cestami a korytomi s kameny byl tlak v pneumatikách rozhodující. Van Ginkel dodal problém se dvěma roztrženými pneumatikami a jedním, který pomalu vyčerpal. "Vyměnili jsme rozbité pneumatiky a ty, které se vydaly prázdné, jsme se přestěhovali na druhou stranu, kde systém redukce pneumatik stále fungoval," říká Van Ginkel. "Bohužel to nestačilo, protože špatný tlak v pneumatikách způsobil zlomení řídící koule, což způsobilo další dvě pneumatiky. Pak to skončilo. Řídicí náprava už nechtěla odejít. Pak už nemůžete řídit. Smrtelný hřích, že tak malý problém má tak velké důsledky. Bylo to tak dobré.
V Mhamid Van Ginkel byl na cestě k jízdě do bivaku u Foum Zguida. Protože nemohl poslat doleva, udělal několik otáček v opačném směru. "Vlevo je také vpravo. Je to trochu těžkopádnější. "
Poté, co dorazil do bivaku, potřeboval Van Ginkel čas na zpracování svého zklamání. "Tohle je velký útočník. Nejsme zde, abychom šli cestou. Ne tak přesně. Teď můžeme zapomenout na klasifikaci. Pak se podívejte, jestli jsou nějaké hezké výsledky. "
VAN GINKEL MŮŽE ZAPOMENOUT NA KLASIFIKACI PO DNI SMUTKUDakar 3. ledna 2018 Žádné komentáře Alex Miedema Africký ekologický závod , Wuf van Ginkel
Wuf van Ginkel viděl své šance na pěknou klasifikaci na druhém dni afrického ekologického závodu. V 443 km dlouhém pódiu od Erfoudu po Foum Zguida dostal tolik smůly, že musel opustit závod v půli cesty, aby se dostal k bivaku. Nefunkční systém tlaku v pneumatikách byl základem bídy.
Protože systém nefungoval dobře na jedné straně Iveco, mechanik Bert van Donkelaar nemohl dostat pneumatiky na správné napětí. Ve stádě se střídavými dunami, pískem, rychlými cestami a korytomi s kameny byl tlak v pneumatikách rozhodující. Van Ginkel dodal problém se dvěma roztrženými pneumatikami a jedním, který pomalu vyčerpal. "Vyměnili jsme rozbité pneumatiky a ty, které se vydaly prázdné, jsme se přestěhovali na druhou stranu, kde systém redukce pneumatik stále fungoval," říká Van Ginkel. "Bohužel to nestačilo, protože špatný tlak v pneumatikách způsobil zlomení řídící koule, což způsobilo další dvě pneumatiky. Pak to skončilo. Řídicí náprava už nechtěla odejít. Pak už nemůžete řídit. Smrtelný hřích, že tak malý problém má tak velké důsledky. Bylo to tak dobré.
V Mhamid Van Ginkel byl na cestě k jízdě do bivaku u Foum Zguida. Protože nemohl poslat doleva, udělal několik otáček v opačném směru. "Vlevo je také vpravo. Je to trochu těžkopádnější. "
Poté, co dorazil do bivaku, potřeboval Van Ginkel čas na zpracování svého zklamání. "Tohle je velký útočník. Nejsme zde, abychom šli cestou. Ne tak přesně. Teď můžeme zapomenout na klasifikaci. Pak se podívejte, jestli jsou nějaké hezké výsledky. "
Re: AFRICA ECO RACE 2018
Včerejší online přenos z bivacu - podhled do zákulisí AER https://www.facebook.com/13056683696957 ... 745718598/.
Miklošův propad z 2. na 6. místo bylo způsobeno uvíznutím kamionu na vrcholu duny cca 40km před cílem. Odkopávali to skoro dvě hodiny.
Miklošův propad z 2. na 6. místo bylo způsobeno uvíznutím kamionu na vrcholu duny cca 40km před cílem. Odkopávali to skoro dvě hodiny.
Na fcb AER jsem včera v jednom příspěvku četl, že si někdo stěžoval na to, že v úterý Eurosport nevysílal reportáž.Puťo píše: ↑stř led 03, 2018 7:11 pmhttp://motorsportrevue.cz/novinky/videa ... 8-report-1
Takéto ja môžem, ak to bude chodiť po každom dni tak to je super.
Neviem ako vy ale ja som nenašiel na ofiko kanále žiadnu reportáž a možno že ani nebudú
Pozeral včera v noci niekto AER na Eurosporte ? Poprípade aké to bolo ?
Re: AFRICA ECO RACE 2018
Předevčírem sem jim komentoval na FB zklamání ohledně té změny v trackingu, že neloguje ty trasy, teď sem se díval, že mi z AER odpověděli:
"Souhlasíme s Vámi! Jsme zklamaní, že Marlink nedělá to samé jako vloni a neřekli nám o změně před začátkem!! Zklamání u takové společnost "Agree with you ! We are sad also that Marlink didn't do the same as past Year and didn't told us the change before the start !! A pity for such company
Re: AFRICA ECO RACE 2018
Dnešní 3. etapa:
- Profil, délka: http://www.africarace.com/en/race/2018/leg/137
- Průběh: http://vulcain.iritrack.net/tdcom/posi/ ... play/index
- Tom start v 10:22 našeho času
- Profil, délka: http://www.africarace.com/en/race/2018/leg/137
- Průběh: http://vulcain.iritrack.net/tdcom/posi/ ... play/index
- Tom start v 10:22 našeho času
Re: AFRICA ECO RACE 2018
TT na poslením mezičase 4. místo se ztráto na 2. místo 20 sekund a na prvního De Rooye 08:20. 403 Van Ginkel zase nějaký čas stál... (jinak asi už jede jen testování auta předpokládám, když včera opustil trať a jel do bivaku po silnici...)
Re: AFRICA ECO RACE 2018
Gerard na CP1 až na 5. místě se ztrátou cca 15 min. Zřejmě něco spravoval nebo měl defekt.
Průběžné pořadí 1.Miklos 2. Bětka 3. Tomáš.
Průběžné pořadí 1.Miklos 2. Bětka 3. Tomáš.
Re: AFRICA ECO RACE 2018
CP3: že by De Rooy pneu? Ztráta 14 minut na Mikloše. TT valí parádně.
Tomáš Ďurčo
Re: AFRICA ECO RACE 2018
NN, mel by jet v zavode. Dostane pentli za nedokonceni etapy a kdyz se rano postavil na start muze pokracovat.
Gerard mel maly zdrzenicko a tak je na CP1 prekvapivy poradi Miklos, Betka, Tomas ... tedy stari Africti harcovnici
Gerard mel maly zdrzenicko a tak je na CP1 prekvapivy poradi Miklos, Betka, Tomas ... tedy stari Africti harcovnici
Re: AFRICA ECO RACE 2018
AER video z 1. etapy
Re: AFRICA ECO RACE 2018
Video ze včerejší etapy... Drobet mi chybí třeba rozhovory s Tomášem. Záběrů z kabiny je taky málo. Bylo by zajímavý vidět o co všechno se tam Tom musí starat, co mačká, řazení a tak. U mě drobet zklamání, ale když kouknu na záběry z minulých let z aer je to podobné, takže žádný posun... Jinak Tomáš na CP2 hodně malá ztráta, jede bombasticky
https://www.youtube.com/watch?v=wdvmbOJ7K5E
https://www.youtube.com/watch?v=wdvmbOJ7K5E
-
- Příspěvky: 302
- Registrován: čtv úno 13, 2014 4:16 pm
- Bydliště: příbor
Re: AFRICA ECO RACE 2018
Jirka X. Co má navíc tak to je navigace. Jinak všechno ostatní sleduje a zapíná sám / teploty, tlaky vzduchu, tlaky v pneu, dofoukavání pneu a měchů, uzávěrky, olej / dělal to i když jezdil ve dvou.
Re: AFRICA ECO RACE 2018
To já vím, že to dělal i minulý roky, ale jen by mě jako fanouška z domova z gauče zajímalo co je to za frmol, jak často to všechno šteluje, jak často řadí, zapíná, uzávěrky, dofukuje pneu atd. Asi největší záhul na to ovládání je v dunách, tak třeba nějaký záběry z těch dun... Ale to je jen můj pocit z těch videí, někomu to třeba stačí ty záběry z vrtulníku jak kamion jede:)
Info ze závodu: Elisabete 402 stojí...
Na mezičase mezi CP2 a CP3 TT druhej, malé časové rozestupy...
Info ze závodu: Elisabete 402 stojí...
Na mezičase mezi CP2 a CP3 TT druhej, malé časové rozestupy...
Naposledy upravil(a) Jirka X dne čtv led 04, 2018 1:21 pm, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 47 hostů