Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Kolomajze asi nelze odtáhnout, viz Prokůpek:
No a po krásném průjezdu po pláži Pacifiku jsme začli stoupat zpátky do dun a posledních 50 km byl hotovej očistec. Jak vidím prostředí dnešního Bivaku a zítřejší etapy která se jede kolem, tak nastavený trend bude pokračovat...hell!
No a po krásném průjezdu po pláži Pacifiku jsme začli stoupat zpátky do dun a posledních 50 km byl hotovej očistec. Jak vidím prostředí dnešního Bivaku a zítřejší etapy která se jede kolem, tak nastavený trend bude pokračovat...hell!
Fuck off Buggyra
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
V JA si honějí trika a v ZA si Tomík opejká Buřty:
viewtopic.php?f=26&t=18344&start=240
Že prej si vyhodí jednu zbytečnou gumu z korby a jede na Mauretánský pískoviště orat...
Džím všech 5 palců
Teda sorry Macík 5. a Aleš 7.
Něco mi říká, že Žlutá Liazka se teprve rozjíždí
viewtopic.php?f=26&t=18344&start=240
Že prej si vyhodí jednu zbytečnou gumu z korby a jede na Mauretánský pískoviště orat...
Džím všech 5 palců
Teda sorry Macík 5. a Aleš 7.
Něco mi říká, že Žlutá Liazka se teprve rozjíždí
Naposledy upravil(a) mirasat dne pon led 08, 2018 11:21 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
gumid: doma bude, už se narajzoval dost...
Naposledy upravil(a) seremed dne pon led 08, 2018 11:19 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Jako docela prdel je, že těch 550 kiláků za 3 etapy, po kterých se rozsypalo půl startovního pole, měli na AER skoro v jediné(490 nebo tak nějak mám dojem hned 2. nebo 3.).
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
hoši tak podle neověřených kmentářů z facebooku buggyry, kde pod zprávou, kde se píše, že MK stojí tam někdo napsal, že je v prdeli spojka a že asistence je daleko a že to vypadá moc zle...
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
a Vrňák se k nim nemůže nějak dostat a dát jim případně svoji spojku??
Naposledy upravil(a) Pick dne pon led 08, 2018 11:26 pm, celkem upraveno 1 x.
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Vrňák už bude nejspíš mimo závodní trať.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Jednak Vrňák bude má svojich starostí dost a druhak asi bude mít jinou spojku (nemá motor Gyrtech).
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Jestli je to spojka...! Tak to ani nedomýšlím a jdu raději spát. Ráno moudřejší večera. Ale jestli se technika sype už po třech etapách, tak je asi něco špatně.....
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Pick: tak ta 815 nebude asi co se týká spojky identická....mimo jiné, jsme opět u situace, kdy Adria tým sice jede pod hlavičkou Buggyry ale tzv. za své love, takže klasika... tohle by zafungovalo tak u Kamazu, ale né v tomto případě... Nevím teda zda i tato varianta je vůbec reálná co se času na demontáž a následnou montáž týká...
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Sorry, zapomněl jsem, že Vrňák jede motor od Kresse....
...taky jdu chrápat....dneska je to pro nás bad day.....tak aspoň budu držet palce Ondrovi Klymčiwovi ať je co nejdřív OK ....
...taky jdu chrápat....dneska je to pro nás bad day.....tak aspoň budu držet palce Ondrovi Klymčiwovi ať je co nejdřív OK ....
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Zpráva od bggyry:
Posádka Martin Kolomý řeší technický problém v absolutně nedostupném terénu v dunách 20 km před cílem, které dosahují do několika set metrů. Nemůže jim pomoc ani posádka Pavla Vrňáka, která zvolila možnost "paralelní cesty", kterou pro rychlé asistence vytvořili pořadatelé z důvodu extrémního terénu. - tuto možnost dnes využila většina z nich. Bohužel se tak stalo ještě před zjištěním problému M. Kolomého. Dnes je to opravdu náročný den, někteří jezdci dojíždějí do bivaku jak kdyby jeli z války.
Naopak Martin Šoltys si na nováčka s extrémním terénem poradil bravurně a dokončil etapu na 12. místě!
Posádka Martin Kolomý řeší technický problém v absolutně nedostupném terénu v dunách 20 km před cílem, které dosahují do několika set metrů. Nemůže jim pomoc ani posádka Pavla Vrňáka, která zvolila možnost "paralelní cesty", kterou pro rychlé asistence vytvořili pořadatelé z důvodu extrémního terénu. - tuto možnost dnes využila většina z nich. Bohužel se tak stalo ještě před zjištěním problému M. Kolomého. Dnes je to opravdu náročný den, někteří jezdci dojíždějí do bivaku jak kdyby jeli z války.
Naopak Martin Šoltys si na nováčka s extrémním terénem poradil bravurně a dokončil etapu na 12. místě!
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Pánové, do vašich diskusí záměrně nezasahuji, protože je to hodně spekulací, k těm mám málo co říct, raději bych si počkal, co se z toho vyvrbí. Ale je jasné, že pokud není informace, člověk je netrpělivý a fabuluje. Tedy o kauze Gyrtech vs. Iveco ode mne asi info nedostanete, byť jsem si vyslechl od MMst hodně vyhraněné názory na danou problematiku, leč nelze je hodit do placu bez objektivního posouzení názoru protistrany, a toho já nejsem schopen. Ale berte extrémní podmínky toho závodu a výkony vyšponované na maximum...
Dnes tedy opravdu špatné zprávy pro český tábor.
Na druhou stranu musím říci, že tyhle etapy činí Dakar mnohem zajímavějším, než byl v minulých dvou letech, snad ten dojem Bolívie moc nezkazí. A shodneme se asi i na jejich vizuální přítažlivosti (i když, mému oku lahodí více záběry z Afriky...).
Zítra je loop etapa, asi velmi těžká, protože i v původních propozicích ji takovou označuje pořadatel proti těm před ní (a už jsme viděli, jaké byly ty první dvě větší). A je to loop, takže každý má možnost dojet do rána, než tamtéž odstartuje další podobně těžká.
Zítra má etapa jednu specialitu: prý 100 km souvislého dunového úseku poprvé v historii, to nebylo ani v afrických dobách. Nutno dodat, že takhle členité písky by tehdejší vozidla projížděla velmi těžko, chyběl by jim hlavně výkon motoru. Jo, a je hromadný start motorek a méně hromadný start aut. To značí 100 km dun a mnoho vozidel nahusto rozesetých na dohled jeden od druhého. Vizuálně zajímavé, ale nevím, zda úplně bezpečné při zrádnosti místních písků.
Znovu opakuji, poušť udělá celé soupeření zajímavějším, jsou tu zvraty. vždy´t kdy jsme měli Dakar, v němž se jednou ztratí dvě hodiny a podruhé ztratí půl hodiny až hodinu většina soupeřů? Co je proti tomu závodění mezi ploty po argentinských pampách blízko B.A.? myslím, že se ještě dočkáme velkých věcí. Aleše ani Mardějeva rozhodně vůbec neodepisuji. Když nebudou dále ztrácet, můžou takovou ztrátu dohnat, protože v tomhle ročníku málokdo jezdí opravdu bez výkyvů. A řekněte: kdy jsme měli naposledy nějaký podobný ročník?
A te´d si vemte, jak vysilující asi budou 4 speciálky v Bolívii (skoro všechno se pojede ve výškách 3800-4800 metrů) a jak po tomhle vydání sil bude působit argentinský Belén+Fiambala. tam se bude tento Dakar vyhrávat, tady v Peru se zatím jen prohrává. I tam se může mnoho věcí přeskupit, byť u těch, kdo vydrží do té druhé poloviny, už lze očekávat větší stálost. Ale jistotu nemáme žádnou a v tomhle ročníku to asi bude platit dvojnásob... takže raději se zdržím jakýchkoli prognóz ke konkrétním posádkám, protože každý den může být všechno jinak. budu tedy jen mlčky přihlížet...
Dnes tedy opravdu špatné zprávy pro český tábor.
Na druhou stranu musím říci, že tyhle etapy činí Dakar mnohem zajímavějším, než byl v minulých dvou letech, snad ten dojem Bolívie moc nezkazí. A shodneme se asi i na jejich vizuální přítažlivosti (i když, mému oku lahodí více záběry z Afriky...).
Zítra je loop etapa, asi velmi těžká, protože i v původních propozicích ji takovou označuje pořadatel proti těm před ní (a už jsme viděli, jaké byly ty první dvě větší). A je to loop, takže každý má možnost dojet do rána, než tamtéž odstartuje další podobně těžká.
Zítra má etapa jednu specialitu: prý 100 km souvislého dunového úseku poprvé v historii, to nebylo ani v afrických dobách. Nutno dodat, že takhle členité písky by tehdejší vozidla projížděla velmi těžko, chyběl by jim hlavně výkon motoru. Jo, a je hromadný start motorek a méně hromadný start aut. To značí 100 km dun a mnoho vozidel nahusto rozesetých na dohled jeden od druhého. Vizuálně zajímavé, ale nevím, zda úplně bezpečné při zrádnosti místních písků.
Znovu opakuji, poušť udělá celé soupeření zajímavějším, jsou tu zvraty. vždy´t kdy jsme měli Dakar, v němž se jednou ztratí dvě hodiny a podruhé ztratí půl hodiny až hodinu většina soupeřů? Co je proti tomu závodění mezi ploty po argentinských pampách blízko B.A.? myslím, že se ještě dočkáme velkých věcí. Aleše ani Mardějeva rozhodně vůbec neodepisuji. Když nebudou dále ztrácet, můžou takovou ztrátu dohnat, protože v tomhle ročníku málokdo jezdí opravdu bez výkyvů. A řekněte: kdy jsme měli naposledy nějaký podobný ročník?
A te´d si vemte, jak vysilující asi budou 4 speciálky v Bolívii (skoro všechno se pojede ve výškách 3800-4800 metrů) a jak po tomhle vydání sil bude působit argentinský Belén+Fiambala. tam se bude tento Dakar vyhrávat, tady v Peru se zatím jen prohrává. I tam se může mnoho věcí přeskupit, byť u těch, kdo vydrží do té druhé poloviny, už lze očekávat větší stálost. Ale jistotu nemáme žádnou a v tomhle ročníku to asi bude platit dvojnásob... takže raději se zdržím jakýchkoli prognóz ke konkrétním posádkám, protože každý den může být všechno jinak. budu tedy jen mlčky přihlížet...
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Tak teď čtu na FB Buggyry toto:
Posádka Martin Kolomý řeší technický problém v absolutně nedostupném terénu v dunách 20 km před cílem, které dosahují do několika set metrů. Nemůže jim pomoc ani posádka Pavla Vrňáka, která zvolila možnost "paralelní cesty", kterou pro rychlé asistence vytvořili pořadatelé z důvodu extrémního terénu. - tuto možnost dnes využila většina z nich. Bohužel se tak stalo ještě před zjištěním problému M. Kolomého. Dnes je to opravdu náročný den, někteří jezdci dojíždějí do bivaku jak kdyby jeli z války.
Naopak Martin Šoltys si na nováčka s extrémním terénem poradil bravurně a dokončil etapu na 12. místě!
Takže to nevypadá vůbec dobře
Edit: Tak koukám, že už byl někdo rychlejší..
Posádka Martin Kolomý řeší technický problém v absolutně nedostupném terénu v dunách 20 km před cílem, které dosahují do několika set metrů. Nemůže jim pomoc ani posádka Pavla Vrňáka, která zvolila možnost "paralelní cesty", kterou pro rychlé asistence vytvořili pořadatelé z důvodu extrémního terénu. - tuto možnost dnes využila většina z nich. Bohužel se tak stalo ještě před zjištěním problému M. Kolomého. Dnes je to opravdu náročný den, někteří jezdci dojíždějí do bivaku jak kdyby jeli z války.
Naopak Martin Šoltys si na nováčka s extrémním terénem poradil bravurně a dokončil etapu na 12. místě!
Takže to nevypadá vůbec dobře
Edit: Tak koukám, že už byl někdo rychlejší..
Renault Master '07 2,5 dCi 120k - bejvávalo
Teď Sprinter 2013 313 a vše co je zrovna na dvoře k dispozici
..čím větší auto, tím víc práce je po vás vyžadováno.. (takže u mě spokojenost)
#JáTaky
Teď Sprinter 2013 313 a vše co je zrovna na dvoře k dispozici
..čím větší auto, tím víc práce je po vás vyžadováno.. (takže u mě spokojenost)
#JáTaky
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
No, koukam, že dneska se toho nedělo málo. Trucky se prakticky zúžili na Nikolajeva a Villagru, ale bude-li ještě pár takových etap, může se to hodně zamotat. Opravdu průšvih je ale tenhle dakar pro tým Mini X-Raid, po prakticky dvou etapách maj čtyři nabouraný auta a hodně i ztratil, nevím, proč, Hirvonen.
Nějak čekam, že v Peru se to bude dále takhle překlápět, pokud něco nezrušej pro velkou složitost, Bolívie bude bídná a u Argentiny záleží, kolik se toho nakonec odjede. Fiambala je hodně zrádná, ale v 80 % ji odplavily nečekané deště..
Mimochodem, fakt by mě zajímalo, jak by si v těchto podmínkách vedl Tomáš Tomeček. I když jeho Tatrovka by nemusela mít na tyhle duny dost výkonu...?
Nějak čekam, že v Peru se to bude dále takhle překlápět, pokud něco nezrušej pro velkou složitost, Bolívie bude bídná a u Argentiny záleží, kolik se toho nakonec odjede. Fiambala je hodně zrádná, ale v 80 % ji odplavily nečekané deště..
Mimochodem, fakt by mě zajímalo, jak by si v těchto podmínkách vedl Tomáš Tomeček. I když jeho Tatrovka by nemusela mít na tyhle duny dost výkonu...?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 38 hostů