Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Ráno moudřejší večera....
Ondro, Martine i s posádkou držte se.
Ondro, Martine i s posádkou držte se.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Říkám si, jen polemizuju a přemýšlím nahlas... Přeci jen ty závady u techniky Kolomajze jsou na každoročním pořádku. Vím, že do toho nemám co kecat a tématu nerozumím, ale přeci jen... Není třeba už drobet nějaký sebereflexe od buggyry a Martina Kolomého? Jestli třeba jeho jízdní styl technice prostě nesvědčí. Je pravda, že bez jeho agresivní jízdy by nebyl schopen konkurovat... Omlouvám se, jen prostě jsem zklamanej a asi hledám nesmyslný příčiny...
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Nejsou nesmyslný, pokud je problém úplně pokaždý, není to už náhoda.
Jinak mezi odstupivšími vidim bohužel i starýho Šugouše, škoda, to je jeho snad druhý odstoupení za takovejch 25 let?
Jinak mezi odstupivšími vidim bohužel i starýho Šugouše, škoda, to je jeho snad druhý odstoupení za takovejch 25 let?
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Jednoduše sjel do rokle z které se sešlo vyhrabat.Tak dlouho jí tam tejral až tu spojku utavil!!
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
No nvm co tu řešíte ale Kolomajz je natolik zkušenej ze snad nezajede kam nemá aby tam následně uvařil spojku
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Ono nemusí být vidět, co je za hranou duny, takže jedeš tak, abys ji přejel a nemůžeš si to jen tak rozmyslet. Když pojedeš pomalu nebo tam zastavíš, můžeš tam zůstat viset nebo převrátíš auto, jako se to stalo Mardeevovi.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Pořád nic nového.
V domečku jsou další kamiony s velkými ztrátami, Martin ne.
Po 3 etapách kamiony naši:
5 MM
7 AL
14 MŠ
Martin řeší technický problém v absolutně nedostupném terénu v dunách 20 km před cílem, které dosahují do několika set metrů. Nemůže jim pomoc ani posádka Pavla Vrňáka, která zvolila možnost "paralelní cesty", kterou pro rychlé asistence vytvořili pořadatelé z důvodu extrémního terénu. - tuto možnost dnes využila většina z nich. Bohužel se tak stalo ještě před zjištěním problému M. Kolomého. Dnes je to opravdu náročný den, někteří jezdci dojíždějí do bivaku jak kdyby jeli z války. Buggyra Racing
V domečku jsou další kamiony s velkými ztrátami, Martin ne.
Po 3 etapách kamiony naši:
5 MM
7 AL
14 MŠ
Martin řeší technický problém v absolutně nedostupném terénu v dunách 20 km před cílem, které dosahují do několika set metrů. Nemůže jim pomoc ani posádka Pavla Vrňáka, která zvolila možnost "paralelní cesty", kterou pro rychlé asistence vytvořili pořadatelé z důvodu extrémního terénu. - tuto možnost dnes využila většina z nich. Bohužel se tak stalo ještě před zjištěním problému M. Kolomého. Dnes je to opravdu náročný den, někteří jezdci dojíždějí do bivaku jak kdyby jeli z války. Buggyra Racing
- mc.imi
- Příspěvky: 359
- Registrován: sob čer 26, 2010 12:50 pm
- Bydliště: Žamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
MK a posádka musejí zažívat velmi těžké chvíle doufám, že se jim to podaří dát do kupy a pak snad budou mít víc štěstí.
Jsem rád že Aleš dojel. Ať to hlavně šlape i nadále.
A hlavně Ondřej Klymčiw aby byl v pořádku...
Jsem rád že Aleš dojel. Ať to hlavně šlape i nadále.
A hlavně Ondřej Klymčiw aby byl v pořádku...
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Jaké jsou zatím výsledky Buggyry na Dakaru z pohledu technických problémů?
2014 – Kolomý pro technické problémy odstoupil
2015 - Kolomý dojel na 7. místě (snad bez výraznějších problémů)
2016 – Valtr dojel na 8. místě (bez výraznějších problémů), Kolomý na 16. místě (s velkými problémy)
2017 – Loprais dojel na 7. místě (s opakovanými problémy), Kolomý na 15. místě (s velkými problémy)
2018 – Šoltys zatím bez problémů, Kolomý opět s problémem
2014 – Kolomý pro technické problémy odstoupil
2015 - Kolomý dojel na 7. místě (snad bez výraznějších problémů)
2016 – Valtr dojel na 8. místě (bez výraznějších problémů), Kolomý na 16. místě (s velkými problémy)
2017 – Loprais dojel na 7. místě (s opakovanými problémy), Kolomý na 15. místě (s velkými problémy)
2018 – Šoltys zatím bez problémů, Kolomý opět s problémem
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Van Genugten hodil boudu před cílem tak tam ležel hodinu
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Maco Ferran popisuje problém
Pondělí, 8 ledna
Fáze 3 Pisco-San Juan de marcona
Stále s, duna ze včerejška odcházíme z této třetí speciál ze stejného pisco tábora, a děláme to ve 10:05 ve třetí pozici za, 500 kapitánem nikolajeve a 501 de villagra.
Dnes je jeviště zajímavé, protože děláme 80 mil a vrátíme se do tábora, přes 20 minut, a pak začneme znovu na stejném místě, kde jsme včera odešli.
Při rychlém tempu, předjíždění auta za sebou a směrem k km 55 lopraisem mi říká, že máme problém s elektřinou a že odpojím všechno, co spotřebuje a není potřeba, takže odpojím rezervní systém, odpojím to. Světla a odpojte obrazovky od zadních kamer.
Stále už nemáme žádné obavy, pro mou část, a přinejmenším se zeptat, jak dlouho to trvá? Kolik času máme neutralizací? Můžeme opravit,?
Příliš mnoho otázek na tak špatné odpovědi, něco je špatně, protože také v češtině nemluví a já jen cítím, že je to vážné, ale nemohu se spojit s tím, o čem ten film je.
Konečně jsme dorazili do tábora, v sekci neutralizován, tedy máme 20 minut na cestu 8 km, které nás od odchodu druhé speciální tranše oddělit.
Musíme se dostat do tábora, žádný další směr, protože baterie už běží.
Ztratili jsme jen řemen, ale celý alternátor.
Snaží se to napravit, ale po hodině práce pro nic, se rozhodli připojit další baterie navíc, aby nakrmili náklaďák do dalšího tábora v San Juan de marcona.
Takže znovu helma a Hans a "plyn do," Stále máme 220 km pouště a dun.
Budeme pokračovat v pochodu do hloubky a znovu předjíždění odpad v ocasu karavanu.
Tento rok, aby se děvka trochu víc pro, utrpení, celková ujetá vzdálenost nebude automaticky kruzích v GPS, jako až do minulého roku, ale vynalezli nový způsob kontroly,,, kterou jste potvrdili. V okruhu 300 metrů, ale nikdy se neotevře v GPS, takže vás nutí navigovat se s vynikající přesností, abyste ne žádné wp a na to podle toho.
Dosáhli jsme velmi široké oblasti, otevřené, s bezpočtu paralelních stop a plachty na kurzu.
Circulábamos trochu moc doprava, a na vzdálenost, která měla přeskočit,, to ještě neudělal.
Pevný svěrač!!
Na správný Alex, více doprava a zpět, jsme mít validované.
Takže, poslušný, zahni doprava a vrať se o pár set metrů, až najednou, píp, máme to, půl plyn,
Svěrač relaxace, omluvy za benzín.
Míříme na jih, směrem na jihovýchod, a v dalších písečných dun, ve skutečné špatné, chytíme, tuny van Genuten, de, že nějaký problém bude mít, pojedeme do dun, Jako kobylky v zápalu, a do hloubky směrem k cíli.
Písečné údolí, rychle, k řezání, tedy 140 km / h, následují duny mezi údolím a údolím.
Jedna z údolí nás zavedla na pláž tichého oceánu, precious, i když jsem měl pár vteřin na to, abych potěšil Ducha, že krajina je impozantní, vznešená, řekla bych.
Posledních 50 km se stalo plné písečných dun, kde opět odborné znalosti České republiky splnily očekávání a dosáhli jsme nejlepší části této kategorie.
Po dnešním znepokojující incidentu se vítězství trochu odchyluje, ale možnosti vítězů jsou stále tam, stejně jako tisíce mil, které budeme muset překonat, abychom dosáhli města z.
Takže....
Benzín a šampaňské!!!
Pondělí, 8 ledna
Fáze 3 Pisco-San Juan de marcona
Stále s, duna ze včerejška odcházíme z této třetí speciál ze stejného pisco tábora, a děláme to ve 10:05 ve třetí pozici za, 500 kapitánem nikolajeve a 501 de villagra.
Dnes je jeviště zajímavé, protože děláme 80 mil a vrátíme se do tábora, přes 20 minut, a pak začneme znovu na stejném místě, kde jsme včera odešli.
Při rychlém tempu, předjíždění auta za sebou a směrem k km 55 lopraisem mi říká, že máme problém s elektřinou a že odpojím všechno, co spotřebuje a není potřeba, takže odpojím rezervní systém, odpojím to. Světla a odpojte obrazovky od zadních kamer.
Stále už nemáme žádné obavy, pro mou část, a přinejmenším se zeptat, jak dlouho to trvá? Kolik času máme neutralizací? Můžeme opravit,?
Příliš mnoho otázek na tak špatné odpovědi, něco je špatně, protože také v češtině nemluví a já jen cítím, že je to vážné, ale nemohu se spojit s tím, o čem ten film je.
Konečně jsme dorazili do tábora, v sekci neutralizován, tedy máme 20 minut na cestu 8 km, které nás od odchodu druhé speciální tranše oddělit.
Musíme se dostat do tábora, žádný další směr, protože baterie už běží.
Ztratili jsme jen řemen, ale celý alternátor.
Snaží se to napravit, ale po hodině práce pro nic, se rozhodli připojit další baterie navíc, aby nakrmili náklaďák do dalšího tábora v San Juan de marcona.
Takže znovu helma a Hans a "plyn do," Stále máme 220 km pouště a dun.
Budeme pokračovat v pochodu do hloubky a znovu předjíždění odpad v ocasu karavanu.
Tento rok, aby se děvka trochu víc pro, utrpení, celková ujetá vzdálenost nebude automaticky kruzích v GPS, jako až do minulého roku, ale vynalezli nový způsob kontroly,,, kterou jste potvrdili. V okruhu 300 metrů, ale nikdy se neotevře v GPS, takže vás nutí navigovat se s vynikající přesností, abyste ne žádné wp a na to podle toho.
Dosáhli jsme velmi široké oblasti, otevřené, s bezpočtu paralelních stop a plachty na kurzu.
Circulábamos trochu moc doprava, a na vzdálenost, která měla přeskočit,, to ještě neudělal.
Pevný svěrač!!
Na správný Alex, více doprava a zpět, jsme mít validované.
Takže, poslušný, zahni doprava a vrať se o pár set metrů, až najednou, píp, máme to, půl plyn,
Svěrač relaxace, omluvy za benzín.
Míříme na jih, směrem na jihovýchod, a v dalších písečných dun, ve skutečné špatné, chytíme, tuny van Genuten, de, že nějaký problém bude mít, pojedeme do dun, Jako kobylky v zápalu, a do hloubky směrem k cíli.
Písečné údolí, rychle, k řezání, tedy 140 km / h, následují duny mezi údolím a údolím.
Jedna z údolí nás zavedla na pláž tichého oceánu, precious, i když jsem měl pár vteřin na to, abych potěšil Ducha, že krajina je impozantní, vznešená, řekla bych.
Posledních 50 km se stalo plné písečných dun, kde opět odborné znalosti České republiky splnily očekávání a dosáhli jsme nejlepší části této kategorie.
Po dnešním znepokojující incidentu se vítězství trochu odchyluje, ale možnosti vítězů jsou stále tam, stejně jako tisíce mil, které budeme muset překonat, abychom dosáhli města z.
Takže....
Benzín a šampaňské!!!
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Milda:
Odkaz na originál by nebyl? Ten automatickej překlad je strašnej....
Třeba: "Pevný svěrač!!"
Odkaz na originál by nebyl? Ten automatickej překlad je strašnej....
Třeba: "Pevný svěrač!!"
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Tohle přece nejde číst...
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Také bych se přimlouval, aby se sem radši vkládali zprávy v originále a ne tyto paskvily z překladače.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů