Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
A co ty vysílačky u Kamazu, jak se domlouvají mezi sebou? Tady se pořád tvrdí že je to zakázané?
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
To je argumentace typu: Když on krade, tak já můžu taky.
Villagra podváděl, přišlo se mu na to a uvidí se jestli mu za to něco napařej.
Villagra podváděl, přišlo se mu na to a uvidí se jestli mu za to něco napařej.
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
MK tankoval během etapy.
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
pokud vím, tak kamiony v etapě netankují ne?
mají dost velké nádrže, aby si vystačili na celou etapu, samozřejmě si můžou vozit ještě další palivo v kanystrech a "dotankovat" z nich v případě úplné nouze
mají dost velké nádrže, aby si vystačili na celou etapu, samozřejmě si můžou vozit ještě další palivo v kanystrech a "dotankovat" z nich v případě úplné nouze
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Tak pokud jim dojde palivo tak v etapě dotankovat mohou (z jiného auta, od místních.....), ale stojí je to čas.
U Villagry bude ten problém, že natankoval v neutralizační zóně, kde ho to žádný čas nestálo.....
U Villagry bude ten problém, že natankoval v neutralizační zóně, kde ho to žádný čas nestálo.....
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Kolik dostala Honda za tankování mimo daný prostor, předloni? 2 hodiny?
Fuck off Buggyra
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Hm, zase se dakar rozhoduje od stolu
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Jo, to jo.
V tomhle kontextu je mi líto Macíků, kde si to posádka na trati vybojovala sama.
Udělal bych to tak, že by se veřejně losovalo pořadí na startu a to do každé etapy.
„Nádherná etapa, hodně technická, takové máme rádi a jsme v nich rychlí. Všechno fungovalo, projížděli jsme řečiště jako o závod. Pak jsme přijeli do hor a auto začalo trochu vařit. Začala nám unikat voda z chladiče, který se v náročném terénu prorazil. Díra byla tak veliká, že ani během neutralizace mezi částmi etapy jsme nebyli schopni ji opravit. Takže každých 10 až 20 kilometrů jsme museli zastavovat a doplňovat vodu. Bylo jí obrovské množství, takže jsme si ji museli brát od místních. Měli jsme plnou kabinu kanystrů a pet lahví, lítaly nám všude. A tak jsme dojeli až do cíle,“ líčí navigátor František Tomášek.
„Je to nejšílenější a nejnáročnější Dakar ze všech, které jsme zažili. Jsme už strašně unavení, přehřátí, nevyspalí. Za poslední dny jsme zavřeli oči sotva na pár hodin. Hlavně mechanik Michal Mrkva má brutální spánkový deficit. Je to tu drsné fyzicky i psychicky. Ale do cíle Frantu dotlačíme, i kdyby trakaře padaly!“ vzkazuje Martin Macík a pro dokreslení situace dodává: „Kdo to nezažil, nedokáže si to vůbec představit. Dneska jsem usnul, když jsme stáli na startu do druhé části etapy. Kluci mě vzbudili, já jsem popojel další tři metry a usnul znova. V autě trávíme v děsném vedru nacpaní v kombinézách celý den. Zima, vedro, kašel, dehydratace, fakt drsný. Někdy bych to chtěl sledovat z té strany od vás. Připadáme si jako komiksové postavičky, které zdolávají nemožné úkoly.“
V tomhle kontextu je mi líto Macíků, kde si to posádka na trati vybojovala sama.
Udělal bych to tak, že by se veřejně losovalo pořadí na startu a to do každé etapy.
„Nádherná etapa, hodně technická, takové máme rádi a jsme v nich rychlí. Všechno fungovalo, projížděli jsme řečiště jako o závod. Pak jsme přijeli do hor a auto začalo trochu vařit. Začala nám unikat voda z chladiče, který se v náročném terénu prorazil. Díra byla tak veliká, že ani během neutralizace mezi částmi etapy jsme nebyli schopni ji opravit. Takže každých 10 až 20 kilometrů jsme museli zastavovat a doplňovat vodu. Bylo jí obrovské množství, takže jsme si ji museli brát od místních. Měli jsme plnou kabinu kanystrů a pet lahví, lítaly nám všude. A tak jsme dojeli až do cíle,“ líčí navigátor František Tomášek.
„Je to nejšílenější a nejnáročnější Dakar ze všech, které jsme zažili. Jsme už strašně unavení, přehřátí, nevyspalí. Za poslední dny jsme zavřeli oči sotva na pár hodin. Hlavně mechanik Michal Mrkva má brutální spánkový deficit. Je to tu drsné fyzicky i psychicky. Ale do cíle Frantu dotlačíme, i kdyby trakaře padaly!“ vzkazuje Martin Macík a pro dokreslení situace dodává: „Kdo to nezažil, nedokáže si to vůbec představit. Dneska jsem usnul, když jsme stáli na startu do druhé části etapy. Kluci mě vzbudili, já jsem popojel další tři metry a usnul znova. V autě trávíme v děsném vedru nacpaní v kombinézách celý den. Zima, vedro, kašel, dehydratace, fakt drsný. Někdy bych to chtěl sledovat z té strany od vás. Připadáme si jako komiksové postavičky, které zdolávají nemožné úkoly.“
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Tak textem pod videem je to jasně řečeno. "Natankována 1/2 nádrže, auto o 1/2 tuny lehčí". Tzn. rychlejší, auto dostává menší záhul. Pokud to tak praktikují častěji, není divu, že je Vijagra stále ve předu. Jasný podvod
Samozřejmě o tom, že zrovna rusáci nejsou čistí se nemusíme bavit. To se pak naši kluci můžou strhnout, ale rozhodovat se bude jinak
Samozřejmě o tom, že zrovna rusáci nejsou čistí se nemusíme bavit. To se pak naši kluci můžou strhnout, ale rozhodovat se bude jinak
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Osobně být Macíkem bych se jim na to vykašlal a jezdil Afriku.
Zajímalo by mě, za co má Prokop tu penalizaci.
Zajímalo by mě, za co má Prokop tu penalizaci.
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: pon led 02, 2017 12:52 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
No jestli je pravda tak El kojot je opravdu kojot ....je to sviňárna jak prase...
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Pokud by byl každý dakar jako letošní, tak bych Afriku nikdy nejezdil.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů