Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Pánové a dámy vše se opakuje už téměř 40let. Chce to tu ...pokoru...
...v polovině poslední etapy byl s velkým náskokem na 1.pozici, ale vítězství zhatil propálený píst...
Karel Loprais nastoupil do automobilky Tatra v roce 1967, nejdříve jako dělník, automechanik, později jako zkušební řidič. Díky účasti na testování T-815 na stavbě v severní Africe byl spolu s R.Stachurou v širším výběru posádek již pro první účast v závodě r.1986. S automobilem Tatra 815 pak zvítězil v Rallye Dakar v kategorii kamionů v letech 1988 (start. č. 607, T 815 4×4 od roku 1987), 1994 (č. 401), 1995 (č. 411, „hasičská“ 4×4 od roku 1994), 1998, 1999 (č. 407) a 2001 (č. 425, „Puma“ 4×4 od roku 1998). Kromě toho získal ve stejné kategorii ještě 4 stříbrné (1987 č. 617, 1996 č. 400, 2000 č. 407, 2002 č. 408), 1 bronzovou (1992 č. 502), 2 „bramborové“ medaile (1990 č. 502, 1991 č. 503, kdy ještě v polovině poslední etapy byl s velkým náskokem na 1.pozici, ale vítězství zhatil propálený píst, dojezd krátce po limitu a z toho plynoucí časová penalizace) a jedno 7. místo (2004 č. 415). Celkem se zúčastnil 19 ročníků mezi lety 1986–2006, pouze 5× nebyl klasifikován v cíli : při svém prvním startu r.1986 (6×6 č. 634) byl diskvalifikován z 2. pozice pro pozdní příjezd na start poslední etapy - trať byla zablokována v bahně zapadlými vozy, které pomohl vyprostit aby mohl projet a do cíle dojel mimo klasifikaci. V letech 1997 (č. 403) a 2005 (č. 519) ho vyřadily technické problémy motoru (náhon ventilátoru), resp. hnacího hřídele přední polonápravy vozu; r. 2003 (č.408) účinkování ukončila dramatická havárie při dopadu po rychlém přejezdu terénní nerovnosti. Při poslední účasti v r. 2006 (č. 509) odstoupil ze zdravotních důvodů díky problémům následkem havárie v dřívějším ročníku.
...v polovině poslední etapy byl s velkým náskokem na 1.pozici, ale vítězství zhatil propálený píst...
Karel Loprais nastoupil do automobilky Tatra v roce 1967, nejdříve jako dělník, automechanik, později jako zkušební řidič. Díky účasti na testování T-815 na stavbě v severní Africe byl spolu s R.Stachurou v širším výběru posádek již pro první účast v závodě r.1986. S automobilem Tatra 815 pak zvítězil v Rallye Dakar v kategorii kamionů v letech 1988 (start. č. 607, T 815 4×4 od roku 1987), 1994 (č. 401), 1995 (č. 411, „hasičská“ 4×4 od roku 1994), 1998, 1999 (č. 407) a 2001 (č. 425, „Puma“ 4×4 od roku 1998). Kromě toho získal ve stejné kategorii ještě 4 stříbrné (1987 č. 617, 1996 č. 400, 2000 č. 407, 2002 č. 408), 1 bronzovou (1992 č. 502), 2 „bramborové“ medaile (1990 č. 502, 1991 č. 503, kdy ještě v polovině poslední etapy byl s velkým náskokem na 1.pozici, ale vítězství zhatil propálený píst, dojezd krátce po limitu a z toho plynoucí časová penalizace) a jedno 7. místo (2004 č. 415). Celkem se zúčastnil 19 ročníků mezi lety 1986–2006, pouze 5× nebyl klasifikován v cíli : při svém prvním startu r.1986 (6×6 č. 634) byl diskvalifikován z 2. pozice pro pozdní příjezd na start poslední etapy - trať byla zablokována v bahně zapadlými vozy, které pomohl vyprostit aby mohl projet a do cíle dojel mimo klasifikaci. V letech 1997 (č. 403) a 2005 (č. 519) ho vyřadily technické problémy motoru (náhon ventilátoru), resp. hnacího hřídele přední polonápravy vozu; r. 2003 (č.408) účinkování ukončila dramatická havárie při dopadu po rychlém přejezdu terénní nerovnosti. Při poslední účasti v r. 2006 (č. 509) odstoupil ze zdravotních důvodů díky problémům následkem havárie v dřívějším ročníku.
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Gratuluji klůkům, co dokázali vybojovat za výsledky ale opět mě začíná srát Macík, sakra to si musí furt stěžovat, že ho někde nepustil včera Šoltys dneska Rus, jako kdyby všichni čekali až pojede a okamžitě mu uhnuli. Kdyby nezačal počítat v půlce celkové umístění, ale zůstal na zemi a pokračoval s pokorou, tak věřím, že tu bednu urve. Dosáhl dobrého úmístění, ale začíná mi připomínat Aleše před 6 lety..
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Z fcb Buggyry
Buggyra Racing
5 min ·
Martin Kolomý je smutným rytířem letošní rally. Dlouho se rval zpět dopředu po ztrátě ze třetí etapy, a když už se zdálo, že by časové manko dotáhl, v poslední etapě ho na startu srazil na kolena kardan. Do cíle závěrečné etapy, která bývá vždy narvaná k praknutí zástupci médii a fanoušky, přijel za deště do naprosto prázdné zóny jako úplně poslední závodník. Byl to smutný pohled na bojovníka, který se celý závod rval s jakoukoliv nepřízní, hlavně aby vždy dotáhl svou Tatru do cíle.
To musí bejt hroznej pocit.
Jinak respekt všem zůčastněným,hlavně našim,i těm co nedokončili.
Buggyra Racing
5 min ·
Martin Kolomý je smutným rytířem letošní rally. Dlouho se rval zpět dopředu po ztrátě ze třetí etapy, a když už se zdálo, že by časové manko dotáhl, v poslední etapě ho na startu srazil na kolena kardan. Do cíle závěrečné etapy, která bývá vždy narvaná k praknutí zástupci médii a fanoušky, přijel za deště do naprosto prázdné zóny jako úplně poslední závodník. Byl to smutný pohled na bojovníka, který se celý závod rval s jakoukoliv nepřízní, hlavně aby vždy dotáhl svou Tatru do cíle.
To musí bejt hroznej pocit.
Jinak respekt všem zůčastněným,hlavně našim,i těm co nedokončili.
Pane Tohle není vobyčejnej nákladák To je TATRA
A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Tak on by Versluis mohl k tomu pouštění také něco říci, že.
Fuck off Buggyra
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Sláva do cíle dorazivším, čest zapomenutým na trati.
Největší překvapení pro mě je Martin Šoltys, obrovská vůle dokončit, vždyť šel do nočních dun, do kterých se nepustila ani posádka A. Lopraise. Pak krátká pauza a následně další etapa. Pro mě český hrdina letošního Dakaru.
Největší překvapení pro mě je Martin Šoltys, obrovská vůle dokončit, vždyť šel do nočních dun, do kterých se nepustila ani posádka A. Lopraise. Pak krátká pauza a následně další etapa. Pro mě český hrdina letošního Dakaru.
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Kolomajz měl prostě obrovskou smůlu. Osobně mám pocit, že jel z našich nejlépe a velmi vyrovnaně, že ta přehnaná tvrdost a divokost, co mu tu někdo vyčítal, už ho právě pustily. Jen měl smůlu v tom, že spolehlivost Buggyry stále je její slabinou...
Dotaz na znalé: Není Gyrtech (zde kritizovaný) v MAZech spolehlivější než u jakékoliv české posádky? Nebo se mi to jen zdá tím, že MAZy tolik nesleduju?
Dotaz na znalé: Není Gyrtech (zde kritizovaný) v MAZech spolehlivější než u jakékoliv české posádky? Nebo se mi to jen zdá tím, že MAZy tolik nesleduju?
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Pardon, omlouvám se. Kolomajzovi též. Dojel před Martinem Šoltysem.
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Z MAZu jsou informace z rozovoru s Viazovičem, že letos motor fungoval bez problémů. Těžko říct, jak fungoval u Višněvského.
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Nojo furt pokora, pokora... Ono když je té pokory příliš, tak toho člověk v dnešním světě moc nedokáže.
Gratulace všem, co dojeli! To především.
O Alešovi jsem tu psal už dost. Velká škoda, ale...
Obrovský úspěch je podle mě Martin Šoltys! Jak pro něj, tak hlavně pro Buggyru. Ukázka té skloňované profesionality teamu! Pronajmou auto jezdci, co jel jeden závod a nikdy nejel v poušti a dokážou mu poskytnout takovou podporu, techniku, zázemí, že možná nejtěžší Dakar historie dojede a dojede ho ještě s výsledkem o kterém si 50% dlouhodobých účastníků může nechat jen zdát. To podle mě klobouk dolů.
Kolomajze je mi hrozně líto. Je to fajn člověk, bojovník a má cit pro techniku a pro kamion! Což dost (i špičkových) závodníků postrádá! Bohužel... Ta elektronika letos byla strašná smůla a výsledek byl pryč už v té chvíli. A všichni to věděli. To sedmé místo bylo jako sen oproti tomu, nepovedlo se nepovedlo... Ono jako je to už skoro jedno.
Martin Macík supr! Makají na sobě, na autech, na všem a je to vidět naštěstí. Vyvinutý vlastní motor, který chodí a odjel celý závod víceméně bez problémů. Auto rychlostně má na špičku. Co dodat? Ano mohlo to být lepší, ale taky tam nemusel být vůbec! Nakonec jel zlepšovat místo v top 10 a to se mu povedlo víc než dost.
Gratulace všem, co dojeli! To především.
O Alešovi jsem tu psal už dost. Velká škoda, ale...
Obrovský úspěch je podle mě Martin Šoltys! Jak pro něj, tak hlavně pro Buggyru. Ukázka té skloňované profesionality teamu! Pronajmou auto jezdci, co jel jeden závod a nikdy nejel v poušti a dokážou mu poskytnout takovou podporu, techniku, zázemí, že možná nejtěžší Dakar historie dojede a dojede ho ještě s výsledkem o kterém si 50% dlouhodobých účastníků může nechat jen zdát. To podle mě klobouk dolů.
Kolomajze je mi hrozně líto. Je to fajn člověk, bojovník a má cit pro techniku a pro kamion! Což dost (i špičkových) závodníků postrádá! Bohužel... Ta elektronika letos byla strašná smůla a výsledek byl pryč už v té chvíli. A všichni to věděli. To sedmé místo bylo jako sen oproti tomu, nepovedlo se nepovedlo... Ono jako je to už skoro jedno.
Martin Macík supr! Makají na sobě, na autech, na všem a je to vidět naštěstí. Vyvinutý vlastní motor, který chodí a odjel celý závod víceméně bez problémů. Auto rychlostně má na špičku. Co dodat? Ano mohlo to být lepší, ale taky tam nemusel být vůbec! Nakonec jel zlepšovat místo v top 10 a to se mu povedlo víc než dost.
Filip Nikl
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: stř pro 19, 2012 11:34 pm
- Bydliště: Czech
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Na videjich od Buggyry se mi nejvic libil Pepa Kalina, prislo me, ze si tenhle dakar fakt uzival, jako by se vratil do starych africkych casu a byl uplne stastnej
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: pon led 02, 2017 12:52 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Jo..na pánovi Dědkovi bylo vidět že sito užívá...a taky nebýt jeho tak by MŠ asi neuspěl tak jak uspěl....přece jenom je to asi fajn pocit jet s legendou v kabině
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Z toho, že se letos podařilo Pepíkovi dojet letošní jubilejní 40. Dakar, mám asi největší radost. A jak píšete, navíc to vypadá, že si ho i vážně užil.
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Naposledy upravil(a) starmes dne ned led 21, 2018 12:22 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Dostal jsem SMS od Martina Macíka staršího: "Jó, a jedno turbo na celý závod!"
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Kalina super, že si to užil ale myslím, že Koloc bude stejně nespokojen, protože bohužel opět nesplnili cíl a to byl za posádku Kolomeho přivézt beduina. Letos se ani nepodařilo vyhrát etapu, což se Aldovi povedlo.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů