Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
d@rkWolf
- Příspěvky: 640
- Registrován: stř pro 30, 2015 7:08 pm
- Bydliště: Přerov
Příspěvek
Jirka X píše: ↑pát led 04, 2019 1:03 pm
Po CP1 Tomeček zatím třetí se ztrátou necelých 7 minut. 1. Je Belgičan, 2. Betka. Podle toho kolik mají rychlost podle navigace, to vypadá zase na docela rychlou etapu!
jo, dle profilu je to hodně po pevným podkladu, takže na to dost šlapou, tam má evidentně navrch ten Iveco Trakker, ale není to moc. Ke konci by mělo být kratší dunové pole. Ale navigační chyba se zřejmě taky dá udělat-třeba teď 101-Francisco Arredondo jede evidentně špatně.
Á, tak už na to přišel a vrací se
pát led 04, 2019 1:22 pm
-
tra
- Příspěvky: 1045
- Registrován: čtv dub 24, 2008 6:35 pm
- Bydliště: Chrudim
pát led 04, 2019 1:30 pm
-
PtrialM
- Příspěvky: 1578
- Registrován: ned led 10, 2016 5:03 pm
- Bydliště: Brno
Příspěvek
d@rkWolf: dík
pát led 04, 2019 2:19 pm
-
Jirka X
- Příspěvky: 521
- Registrován: ned lis 26, 2017 11:33 am
Příspěvek
Zde video ze 3. etapy:
https://www.youtube.com/watch?v=YycJKYiQh5I
Jinak n CP2 TT 3. flek se ztrátou 10,5 minuty. První belgičan jede fakt rychle a už je na 350. kilometru. Ale nerozsvítil se u něj čas u CP3, stejně tak jako u žádného automobilu, co zatím projeli. Motorkářům to svítí všem... Takže to asi nebude chyba jezdců, třeba že určitej bod musí projet jen motorkáři? Může mi to někdo vysvětlit?:) Díky moc
Edit: Na P350 TT druhý se ztrátou 14.35, Elfrink třetí se ztrátou 18.06, Betka 29.01. V tuto chvíli je Tomeček v celkovém pořadí kamionů opět první.
pát led 04, 2019 2:32 pm
-
d@rkWolf
- Příspěvky: 640
- Registrován: stř pro 30, 2015 7:08 pm
- Bydliště: Přerov
Příspěvek
Vypadá to, že to CP3 asi zapisují jen motorky, když to nemají žádná auta ani trucky.
Bětka asi někde zapadla, že nabrala takovou ztrátu, na kolo je to ve 3 lidech docela hodně času. I když je taky možný, že někomu pomáhali, časy za případnou pomoc se myslím odepisují až v noci po dojezdu etapy.
Belgičan s ex-De Rooyovým Truckerem na to šlape slušně, ale taky hodně ztratil před touto etapou.
pát led 04, 2019 2:59 pm
-
Mint
- Příspěvky: 185
- Registrován: pát pro 28, 2018 6:55 pm
Příspěvek
Tak P400 asi taky nic, protože ULRICH se mi na 400 neukazuje a na 450 už ano.
TAM KDE OSTATNÍ KONČÍ, MY ZAPÍNÁME UZÁVĚRKY - TATRA
pát led 04, 2019 3:14 pm
-
Jirka X
- Příspěvky: 521
- Registrován: ned lis 26, 2017 11:33 am
Příspěvek
TT stahnul dvě minuty a už ztráci jen 12.20...
pát led 04, 2019 3:41 pm
-
PtrialM
- Příspěvky: 1578
- Registrován: ned led 10, 2016 5:03 pm
- Bydliště: Brno
Příspěvek
ELFRINK s kapoťákem MB stojí
pát led 04, 2019 3:53 pm
-
Jirka X
- Příspěvky: 521
- Registrován: ned lis 26, 2017 11:33 am
Příspěvek
TT v domečku a stáhnul ještě minutu, takže ztráta dnes 11.27 a krásné 2. místo, celkově 1. místo s náskokem 7,5 minuty.
pát led 04, 2019 4:26 pm
-
Mint
- Příspěvky: 185
- Registrován: pát pro 28, 2018 6:55 pm
Příspěvek
No T. Tomeček zase pěně.
TAM KDE OSTATNÍ KONČÍ, MY ZAPÍNÁME UZÁVĚRKY - TATRA
pát led 04, 2019 4:32 pm
-
d@rkWolf
- Příspěvky: 640
- Registrován: stř pro 30, 2015 7:08 pm
- Bydliště: Přerov
Příspěvek
Čumím na ty časy, je možný, že jel dnes ten Belgičan s Trakkerem 1.čas a TT 4.čas celkově? Mezi nima Pal Anders a Botturi na moto?
Aha, tak já sem si blbec vypl auta... I tak Belgičan 5.celkově a TT 10.
pát led 04, 2019 4:40 pm
-
pekos dakar
- Příspěvky: 302
- Registrován: čtv úno 13, 2014 4:16 pm
- Bydliště: příbor
Příspěvek
Pánové: Tak jsem přemýšlel o problému P.Čapky a myslím si že se s tím odletem domů a převozem TATRY domů trochu unáhlil. Já věřím že se to dá opravit a jet po vlastních. Znám P.Čapku osobně a nic proti němu nemám. Ba naopak. Je mi ho líto. Ale on vlastně neví co tomu motoru je. On říká že přidřený válec. Už jsem to tady psal že od doby kdy se dávají mezichladiče tak se nestalo že by se přidřel na TATŘE válec. TATRA nestojí v dunách ale v celkem civilizované oblasti ve městě na parkovišti kde je vedle servis. Přidřený válec se dá opravit v klidu za jeden den.
Petr dělal mechanika u TT. Takže ví že TT má v doprovodu celou sadu válců se vším / písty, kroužky, ojnice atd./ na celý motor. Věřím tomu na 100 % že kdyby řekl TT tak mu 2 sady půjčí.
Kdyby to byl přidř. válec tak by po opravě mohl pokračovat po asfaltu a dojet třeba do cíle 8 etapy a mohl by pokračovat v závodě až do DAKARU. Aspoň by si to vyzkoušel v dunách. Trajekt
má zaplacený a letenky také. Pokud pro něj přijede kamion a i když to bude jeho známý a odjede mu to jenom za poplatky a za naftu / což nevěřím/ tak to vyjde asi na 120000 Kč.Pokud si bude
počítat sazbu na km tak to může být i 250000 Kč. Já si ale myslí že to bude přidřené na ojnici a bude protočený šálek. Což je horší varianta ale dá se opravit na parkovišti. Konzultoval jsem to s
B.Sklenovským / dlouholetý pán mechanik K.Lopraise /. Auto dlouho stálo. Pak se nastartovalo a jelo na nějakou předváděčku. Pak zase stálo. Znovu nastartovalo a zase stálo. Několikrát. Motor stojí a jak se nastartuje / je to 12 válec / tak to chvíli trvá než se olej dostane na poslední mazací místo na klice. Chvíli jde na sucho. Doma to bylo OK. Pak se vyjelo na DAKAR a při větší zátěži se to projevilo. OPRAVA: shodit válec a píst, otočít motorem aby ojnice přidř. válce byla v horní ůvrati a pak ji flexou uřezat co nejblíž ke klikovce. Ojnici povolit a místo šálku dát kousek koženého opasku a ztáhnout ojnici zpět na kliku, a tím se ucpe mazací otvor na klice ať nuniká tlak oleje. Zablinduje se přívod nafty do válce, přepad se natáhne do nádrže, sání a výfuk u válce se taky uzavře , pak se to složí zpět a motor jede na 11 válců po asfaltu až do NADORU a PAK Z MARSEILE až domů. B.Sklenovský a P.Gilar vyzkoušeno s TATROU 6x6 doprovod vážící 17 tun a ujeto 1800 km. Závoďák váží 10 tun. filip 90 : Jaký máš na to názor ty.
Naposledy upravil(a)
pekos dakar dne pát led 04, 2019 5:57 pm, celkem upraveno 1 x.
pát led 04, 2019 5:11 pm
-
jezdec
- Příspěvky: 205
- Registrován: pon led 14, 2008 9:57 pm
- Bydliště: Chotěšov - Plzeň Jih
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
pekos, můžeš to trochu objasnit?
pát led 04, 2019 5:42 pm
-
medved
- Příspěvky: 474
- Registrován: stř pro 06, 2006 6:59 pm
- Bydliště: Praha
Příspěvek
pekos: No a nemohl bys být trochu obšírnější v popisu tvých úvah?
Asi nejsem sám, kdo se na cokoliv podrobnějšího třese jak Slovák na vdolek.
pát led 04, 2019 5:46 pm
-
ateliersk
- Příspěvky: 328
- Registrován: stř led 05, 2011 8:28 am
- Bydliště: Kutná Hora
Příspěvek
Pokud jsem to dobre pochopil, tak vyndas tu zadrenou ojnici a pres klikovku na miste ojnice omotas neco, aby tam nestrikal olej. Pekos ma na mysli nejakou kuzi, kterou tam stahnes dratem, nebo paskama. Ale tak aby to v tech vibracich neuletelo. A pak uz jedes dal, jen mas o jeden valec mene, coz bys u 12 valce nemel skoro poznat
. Kdysi davno jsem neco podobneho na ceste provedl u GAZe 69 a dojel na 3 valce cca 300km. Ono pokud by byl pridrenej pist, tak muzes vpodstate udelat to same, pokud ho vyndas z valce.
pát led 04, 2019 7:01 pm
Zpět na „RALLY DAKAR apod.“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů