Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
No velký tým je prostě utopie. Nikdo nebude chtít obětovat výsledek pro druhého.
Ale vemte si k čemu by to bylo dobré ? Jako pozitivum beru snad jen to že by se vzaly poznatky z testů a závodů a díky ním se ty auta vylepšovala u všech stejně a druhé že by se při zapadnutí převrácení popotáhli ale to je dle mě asi tak všechno co z toho jde vytěžit. Stačí kouknout na situaci teď, BGR má 2 auta a stejně to druhé auto není schopné pomoci při takové závadě, loni to samé ... pak i s tou elektroinstalací taky není jak pomoci. Při Alešových potížích letos by mu taky nikdo neměl jak pomoci. Z toho mi (je to jen můj skromný názor) vyplývá že je spíš lepší si jet takhle jak to mají a aspoň nejsou rozhádaní a nějaké to popotáhnutí lanem by se třeba taky dostavilo když jsme ti češi... Zvlášť jestli Kolomajz nastoupí do druhé půlky tak si myslím že pojede na etapové výsledky ale hlavně na pokrytí zad Šoltíkoví a možná i MM kdyby někde zapadl
Ale vemte si k čemu by to bylo dobré ? Jako pozitivum beru snad jen to že by se vzaly poznatky z testů a závodů a díky ním se ty auta vylepšovala u všech stejně a druhé že by se při zapadnutí převrácení popotáhli ale to je dle mě asi tak všechno co z toho jde vytěžit. Stačí kouknout na situaci teď, BGR má 2 auta a stejně to druhé auto není schopné pomoci při takové závadě, loni to samé ... pak i s tou elektroinstalací taky není jak pomoci. Při Alešových potížích letos by mu taky nikdo neměl jak pomoci. Z toho mi (je to jen můj skromný názor) vyplývá že je spíš lepší si jet takhle jak to mají a aspoň nejsou rozhádaní a nějaké to popotáhnutí lanem by se třeba taky dostavilo když jsme ti češi... Zvlášť jestli Kolomajz nastoupí do druhé půlky tak si myslím že pojede na etapové výsledky ale hlavně na pokrytí zad Šoltíkoví a možná i MM kdyby někde zapadl
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
Tak tou mapou nastavení motoru to bejt může.Třeba má Kolomajz jinou než druhá Tatra v teamu,naladěno na max krouťák a holt v dunách při nějakém extrému když zahučí někam do trychtýře a dá tomu na max aby vyjel křup.
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
To se možná nedozvíme, každopádně mapu motoru bych očekával ,,novou,, u Šoltyse a původní u Kolomého. Jednak jsem si to tak nějak vycucal z těch náznaků, co zaznívaly před dakarem a druhak Kolomý jasně řekl, že nechce změny.
U Aleše kroutím hlavou nad tou kabinou, v Africe jedou pomalu deset ostrejch etap a uložení kabiny se začne opakovaně s..t až na Jakaru.
Z toho vychází jediný, kdo má auta na rozmlácení - jízdu na 110% - jen Kamaz.
U Aleše kroutím hlavou nad tou kabinou, v Africe jedou pomalu deset ostrejch etap a uložení kabiny se začne opakovaně s..t až na Jakaru.
Z toho vychází jediný, kdo má auta na rozmlácení - jízdu na 110% - jen Kamaz.
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
Já bych zkusil vyhodit žábu. Esli tam v nestřežených okamžicích nedělá nějaký sabotáže
- mc.imi
- Příspěvky: 359
- Registrován: sob čer 26, 2010 12:50 pm
- Bydliště: Žamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
Ahoj Dakaráci,
Taky přidám svůj názor (a je to jen názor). Jsem srdcem i duší Tatrovák. Martin macík jede skvěle, auto drží výborně. Phoenix Martina Kolomého bohužel. Osobně si ale myslím že šance, na ukroucení kardanu (či pokažení čehokoli) je velmi podobná jak u Liazky MM tak u jakéhokoli jiného auta. Nechce se mi věřit, že auta BGR jsou špatně navržena, či poddimenzována. Co nemusím je ta marketingová omáčka. Z videí na mne za poslední roky nepokorněji působí Aleš, a moc mu přeji aby Queenu dovezl do cíle. Jsme tady na diskuzním fóru, to je pravda, ale přesto ai myslím, že některé zde zveřejněné závěry jsou trochu ukvapené či přehnané. Ale jak říkám, je to čistě můj názor
Držme našim klukům a i holkám palce, ať bude jejich výsledek jakýkoliv.
Taky přidám svůj názor (a je to jen názor). Jsem srdcem i duší Tatrovák. Martin macík jede skvěle, auto drží výborně. Phoenix Martina Kolomého bohužel. Osobně si ale myslím že šance, na ukroucení kardanu (či pokažení čehokoli) je velmi podobná jak u Liazky MM tak u jakéhokoli jiného auta. Nechce se mi věřit, že auta BGR jsou špatně navržena, či poddimenzována. Co nemusím je ta marketingová omáčka. Z videí na mne za poslední roky nepokorněji působí Aleš, a moc mu přeji aby Queenu dovezl do cíle. Jsme tady na diskuzním fóru, to je pravda, ale přesto ai myslím, že některé zde zveřejněné závěry jsou trochu ukvapené či přehnané. Ale jak říkám, je to čistě můj názor
Držme našim klukům a i holkám palce, ať bude jejich výsledek jakýkoliv.
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
herrywood:
Spojení do jednoho týmu by přineslo právě tu výhodu, že by vývoj probíhal pouze jednou - takto si každý vyvíjí každý samostatně v podstatě to samé. Výhodou by bylo více dat a sdílení poznatků.
Spojení do jednoho týmu by přineslo právě tu výhodu, že by vývoj probíhal pouze jednou - takto si každý vyvíjí každý samostatně v podstatě to samé. Výhodou by bylo více dat a sdílení poznatků.
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
Je to takový můj velký dakarský sen, aby se jednou všechny naše týmy spojily pod jednu značku a společně táhly za jeden provaz... Ale praxe je uplně jiná a tohle nikdy neproběhne, každej má jiný sponzory, každej do toho dává víc či míň peněz, někdo má tovární podporu, někdo ne, někdo jezdí s uplně jinou značkou... Ale hezký by to bylo... Buggyra+Loprais+Bonver+Čapka+Valtr+Tomeček+Macík...Jestli dobře počítám, tak to je nejméně 10 aut:-) Jej to by byla nádhera:-)
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
A kdo by měl jako být tím "globálním" vývojářem? Kdybychom žili v ideálním světě tak asi jedině automobilka (Tatra), která by následně nějakou formou sama nebo přes nějakej tým provozovala svoje tovární auto(a) a dále by prodávala klientský auta, který by si každej tým dále testoval a ladil dle svejch možností (stejně jako Škoda s programem R5 např.) Nicméně toto je naprostá utopie už proto, že jde v zásadě o jeden závod ročně a finančně by to byl nesmysl pro všechny zůčastněné.
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
Ve 14:56 startuje Peterhanzel a následujou SxS a kamčáky - promíchaně....Kolomý zatím figuruje ve startovní listině v 16:54.
Ještě mě napadlo, že by si martin Kolomý pronajal na příští rok ,,vyřazeného,, Frantu. Takže by to byl takový Dream Team s Macíky a Valtrem. Akorát nikdo neví, jak budou fungovat dvě nový auta. A navíc by to znamenalo další mechaniky, kteří by přičichli k NouHauu.
Navíc, Valtr by startoval v Africe..
Ještě mě napadlo, že by si martin Kolomý pronajal na příští rok ,,vyřazeného,, Frantu. Takže by to byl takový Dream Team s Macíky a Valtrem. Akorát nikdo neví, jak budou fungovat dvě nový auta. A navíc by to znamenalo další mechaniky, kteří by přičichli k NouHauu.
Navíc, Valtr by startoval v Africe..
Naposledy upravil(a) mirasat dne čtv led 10, 2019 12:48 pm, celkem upraveno 2 x.
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
No dle Buggyry Kolomajz ještě ani nedojel do bivaku a vzhledem k tomu, že je maratónská etapa tak si myslím, že je bez šance, aby dnes startoval.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
Ano ideální by bylo, aby to zastřešila automobilka. Tak jak to má Kamaz a nese to ovoce. Ale to je utopie. A pak je tu model jako má deRooy a jeho tým a nebo před tím tým VEKA. Několik stejných špičkových au, která si pak někdo pronajme/zaplatí, ale jedou závod pod hlavičkou jednoho týmu, mají společné zázemí a v rámci možností si pomohou i během etap.
A dakar skutečně není jediná soutěž za rok tohoto typu....
mirasat: Tak aby franta po letošním dakru neposloužil jako dárce některých orgánů pro nové auto (třeba motor....).
A dakar skutečně není jediná soutěž za rok tohoto typu....
mirasat: Tak aby franta po letošním dakru neposloužil jako dárce některých orgánů pro nové auto (třeba motor....).
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
No bohužel myšlenka velkého týmu má jeden problém a to je Tatra. Kromě Kolomajze a Aleše s ní vlastně nikdo neumí jezdit. Ještě pak Jarda Valtr a Martin šoltys jakožto člověk, který s tuhými nápravami nezávodil (samozřejmě i další, abych se nikoho nedotkl, ale beru jen současně dakarsky aktivní lidi).
Ze zehraniční klientely, která jezdila s klasikou si na Tatru nikdo nezvykne a nikdo nebude mít zájem o pronájem.
Velký tým má šanci jen s auty s tuhýmí nápravami. Přesně tak jak to má De Rooy.
Ze zehraniční klientely, která jezdila s klasikou si na Tatru nikdo nezvykne a nikdo nebude mít zájem o pronájem.
Velký tým má šanci jen s auty s tuhýmí nápravami. Přesně tak jak to má De Rooy.
Filip Nikl
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
Ještě zbyde královna.
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
Jsou i kardany které se již nemažou tzv. bezúdržbové, jen mě zaráží že zase píšou že auto je opraveno, nepíšou třeba díl vyměněn, čekáme na světlo a pak jedeme.
Fandím všemu, co má alespoň jeden válec.
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: pon led 02, 2017 12:52 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
Dle Pepika Kaliny a Honzi Kalivody ted aktualne ze zivaku na FB neni Martas stale v bivaku. A startovat bude az do druhe poloviny
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů