Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
no pěkný kraviny se tady dají najít....
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
laik:pekne jste to napsal predsedo
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Co je blbě, to ví každej. Zkuste napsat řešení a k tomu rovnou kolik si myslíte, že to bude stát peněz a času a kde se na to vezmou peníze (kdo to zaplatí). Jestli si nemalou část nákladů hradí Kolomý se Šoltysem a jejich partneři, tak se asi nedá čekat, že budou mít stejný výsledky jako Kamaz. Tatra bude mít za 2018 zřejmě dost bídnej výsledek, sponzoring je první věc, která se většinou škrtá. Buďme rádi, že má BGR smlouvu na dva roky. Možná už letos nemuseli na Dakaru vůbec jet. Mám pocit, že někteří by snad byli i rádi, nestresovaly by je problémy v etapě a fandili by Alešovi a Matesovi v kategorii SEMI-Dakar. Jinak se trošku zamyslete nad tím, že Šoltys jede druhý Dakar a zahrabal to v nejtěžší etapě (možná za několik let). Já mu to za zlé nemám. Když si to platí, ať se učí na Dakaru. Tato jedna etapa mu dá určitě víc zkušeností než roky testování v českých pískovnách.
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Kdyby to byl jenom kardan, ale vcera Macik dojede a predjede Kolomyho, ten jede do 2 minut zanima a zase rana a konec. Skoro to vypada ,ze Tatra nevydrzi tempo se spickou.
Bud ma mladej Macik cit pro techniku a dokaze topit s rozumem, nebo Tatra neni poradne vychytana a opravdu otestovana, maji dve fatalni zavady za sebou
Bud ma mladej Macik cit pro techniku a dokaze topit s rozumem, nebo Tatra neni poradne vychytana a opravdu otestovana, maji dve fatalni zavady za sebou
nissan patrol http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=15&t=56465
suzuki rn 250 endurko
suzuki rn 250 endurko
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Doporučuji se podívat na ozvěny s Davidem Vršeckým. Podle mne není Tatru s rourou a kloubovkama tak snadný tunit jako buggynu typu kamaz, iveco, liaz... V některých terénech je to vyloženě handicap, viz Pepa Kalina si o rouře a polonáprach myslí svoje
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
To je možný, ale na to se výsledková listina neptá.
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Takže se dobereme toho, že nakonec tatra se svojí koncepcí není na dnešní dakar vhodná.
Ale něco na tom bude, Aleš (jediný z našich kdo dokáže posudit obě koncepce) se po 4. místě s Manem odpověděm na otázky co je lepší (Tatra vs. pevné nápravy) spíše vyhýbal
Ale něco na tom bude, Aleš (jediný z našich kdo dokáže posudit obě koncepce) se po 4. místě s Manem odpověděm na otázky co je lepší (Tatra vs. pevné nápravy) spíše vyhýbal
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Tak ona Tatra má dřívější tituly (když pominu um posádek) díky tomu, že už v sériové podobě je odolnější.
Konkurence za ta léta už dokázala očividně klasickou konstrukci udělat minimálně stejně odolnou.
A je tedy možné, že tatrovácká konstrukce už nemůže víc nabídnout.
Konkurence za ta léta už dokázala očividně klasickou konstrukci udělat minimálně stejně odolnou.
A je tedy možné, že tatrovácká konstrukce už nemůže víc nabídnout.
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Mimo jiné, co Bonver, nemáte někdo nějaké info jestli ten tým ještě existuje a bude jezdit? Co jsem hledal tak poslední zprávy byly ze září 2018 a od té doby nic.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Ještě mi napadá, to co Lopíci teď kutí v dílně je Tatra?
Jaké k tomu mají vlastně důvody krom spojení
jmen Loprais/Tatra?
Jaké k tomu mají vlastně důvody krom spojení
jmen Loprais/Tatra?
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
zkušenosti s Tatrama? dlouholetej vývoj? koncepce, která jim vyhovuje? víra v výsledkovej progres??..........
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Zkušenosti, vývoj - sype se jim to spíš víc jak ostatním.
S koncepcí MAN a Iveco jel lepší časy ve srovnání se špičkou.
Tak zbývá víra
S koncepcí MAN a Iveco jel lepší časy ve srovnání se špičkou.
Tak zbývá víra
- mc.imi
- Příspěvky: 359
- Registrován: sob čer 26, 2010 12:50 pm
- Bydliště: Žamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Trochu mám pocit, že my jako národ jsme schopni fandit a přát úspěch jen když se zrovna daří. To je ale dost smutné že...
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Kdo jsou ostatní? Zase je potřeba být objektivní a nesrovnávat s Kamazem nebo de Rooyem, kteří vyvíjejí auta na Dakar desítky let. Srovnával bych to s MKR, Ginaf Rally Power (taky měli úplně jinou koncepci podvozku), MAZ, Loprais (protože měl ve vývoji přestávky a měnil i konstruktéry) atd. U Macíků jezdí už dlouhá léta a je dobře, že to nese ovoce. Buggyra je profesionální tým na okruzích, ale je otázka, jestli stejné úsilí a prostředky jsou vynakládány i na Dakar. Třeba Macíky lidi jako profesionální tým nenazývají. Proč? Vždyť jsou to profesionální soukromníci. Buggyra má sebevědomí a marketing, který mi vůbec nevyhovuje. V tom je asi ten největší problém, proč jsou vysoká očekávání a jejich výsledky pak vedou k takovému zklamání fanoušků. Ale kvůli tomu nepřestanu fandit Kolomajzovi, se kterým jsem se mnohokrát bavil a mám ho rád jako člověka.
- mc.imi
- Příspěvky: 359
- Registrován: sob čer 26, 2010 12:50 pm
- Bydliště: Žamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Nero: tak tak
Něco nového o Šoltysovi? Psalo se že do 7 musí dojet tuším?
Něco nového o Šoltysovi? Psalo se že do 7 musí dojet tuším?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 47 hostů