Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Já bych naopak řekl že Aleš jede max co může,bohužel mu to nedrží,kolik toho za sezónu najede,natestuje,kolik odzkouší dílů.To se nedá s Rusakama porovnat.Když to letos dovede do cíle tak by to nemusel bejt ani propadák,pár etap tam ještě je,ty ve předu budou chvátat,Kamaz nepojede za sebou,stát se může ledas co.Hlavní je dojet.
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Šoltys zatím na cestě. Kolomajz vyráží do 8. etapy.
- mc.imi
- Příspěvky: 359
- Registrován: sob čer 26, 2010 12:50 pm
- Bydliště: Žamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Nero: díky
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Problém prý je hustá mlha, kdy není vidět na krok. Zdržel se prý i čekáním na vyproštění jiného kamionu pořadateli, kde možná také asistoval. To by mu teoreticky mohlo hrát do karet, protože evidentně moc nestíhá.
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Tak to je nedorozumění.Trochu mám pocit, že my jako národ jsme schopni fandit a přát úspěch jen když se zrovna daří. To je ale dost smutné že...
Aleš je pro mě z našich číslo 1.
Vystupováním a pokorou mi přijde, že to má v hlavě nejvíc srovnaný.
Buggyra se prezetuje jak kdyby jela s Kamazem o 1. místo...
- mc.imi
- Příspěvky: 359
- Registrován: sob čer 26, 2010 12:50 pm
- Bydliště: Žamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Ten příspěvek sem pochopil asi moc pesimisticky. Takto souhlasím a vnímám to asi tak stejně
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Mario Kress, když už u toho marketingu jsme, nemá vůbec žádnej. Běžná populace zná Lopraise, někdo se mě semtam zeptá na Kolomýho, když viděl jeho jméno na titulce idnes nebo v trafice, popř. Macíka. Ale o MKR a jejich autech nikdo neslyšel. I těch jezdců by se potom víc shánělo. Stačilo by málo. Šikovnej student, kterej by každej den napsal článek a natočil video na telefon/drona.
Souhlasím s tím, že Aleš vyzrává. Pár facek po velkohubých prohlášeních a pokora je na světě. Předloni mi ho bylo neskutečně líto. Jel dobře, než se mu všemožně sralo auto, který bylo prezentovaný jako to nejlepší, na co kdy padly zraky.
Buďme za Buggyru rádi, mohla by zmizet jako Bonver. Ten sliboval a sliboval a pak taky ještě sliboval.
Ještě by Kolomajz mohl jezdit na sebe...
Souhlasím s tím, že Aleš vyzrává. Pár facek po velkohubých prohlášeních a pokora je na světě. Předloni mi ho bylo neskutečně líto. Jel dobře, než se mu všemožně sralo auto, který bylo prezentovaný jako to nejlepší, na co kdy padly zraky.
Buďme za Buggyru rádi, mohla by zmizet jako Bonver. Ten sliboval a sliboval a pak taky ještě sliboval.
Ještě by Kolomajz mohl jezdit na sebe...
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Za mě fandím všem čechům ale buggyru jako stáj nemusím což nemplatí o jejich pilotech.
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
To je v lese, jsem to Hondě přál. To zase vyhraje KTM a to fakt nechci
- malkovicak
- Příspěvky: 266
- Registrován: pon led 06, 2014 8:22 pm
- Bydliště: Málkovice
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Ty děravý nádrže na ktm nemůžou vydržet věčně
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
myslíš Brejbek? vždycky když ho čtou, musím se pousmát
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Ohledme marketingu MKR si myslím že funguje celkem dobře. Rozdíl je ve způsobu fungování Bugyry a MKR. Zatímco buggyra je kompletní závodní tým který se stará o marketing značku a za různých podmínek shání piloty do svých vozů. MKR na mě proti tomu působí pouze jako konstruktér vozu který je spolu se servisem prodává/pronajímá týmům.
Pro MKR tedy nejsou klienti sponzoři pro které by potřebovali být zviditelnění ale spíš kvalitní jezdci/týmy s patřičným zázemím a financováním. Jako marketing pro MKR tedy platí spíše výsledky a informace z bivaku ke kterým se vhodný zájemce jistě dostane. Lákání zájemců o půjčování aut na adrenalinový zážitek v médiích by pro ně bylo spíše kontraproduktivní
Pro MKR tedy nejsou klienti sponzoři pro které by potřebovali být zviditelnění ale spíš kvalitní jezdci/týmy s patřičným zázemím a financováním. Jako marketing pro MKR tedy platí spíše výsledky a informace z bivaku ke kterým se vhodný zájemce jistě dostane. Lákání zájemců o půjčování aut na adrenalinový zážitek v médiích by pro ně bylo spíše kontraproduktivní
Re: Dakar 2019 - průběh 2. poloviny
Jsem dost zvědav na časy ostatních závodníků v kamionech, první pětka tam jede první dva WP do 3 minut všichni.
Tomáš Ďurčo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů