Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2020 - první zprávy
Hm aha... Takže ostatní kamiony jsou taky vlastně všechny stejný. Taky to je jen žebřinový rám s nápravami na listových pérech...
Filip Nikl
Re: Dakar 2020 - první zprávy
No nevím ,že by čumák byl pro Tatru tak velký problém? Iveco to podle mě takhle neřeší. Hlavně že značka figuruje na předních příčkách a hotovo. A že by ostatní sponzoři striktně trvali na co nejvěrohodnější podobě s Phoenixem? Jim jde hlavně o to, aby byli vidět. Takže co nejvíc vepředu. Kdyby Kamaz mohl, tak si myslím že už dávno jezdí s čumákama.
Re: Dakar 2020 - první zprávy
Kamaz kapotnika má.
Re: Dakar 2020 - první zprávy
má, ale nemůže ho homologovat, protože fabrika žádné nevyrobila a tím pádem nemůže na Dakar
Re: Dakar 2020 - první zprávy
Dík za vysvětlení, proč jezdí jen na ,,vlastních,, soutěžích.
Re: Dakar 2020 - první zprávy
Je to jak píše srejby.
Bez roury by to byl žebřiňák
Bez roury by to byl žebřiňák
Re: Dakar 2020 - první zprávy
No ja to myslel tak, ze kdy napr. Skodovka vyhraje sampionat v rally tak pri promo akcich postavi fabii R5
vedle seriovky a i kdyz jsou ty auta absolutne rozdilny tak po designove strance jsou si podobna. Stejne tak jako Phoenix od BGR a seriovka. To si nejak v pripade kralovny nedokazu predstavit. Ono totiz kazdy to nevidi tak jako vetsina clenu fora ,ze kouknou na auto a dokazou hned popsat z ceho je slozeny, laik vidi jen dve ,vice ci mene podobna auta.
Brabo: Cumak asi pro Tatru problem byl, protoze tady na foru se rikalo ,ze podoporuje BGR hlavne kvuli tom ,ze soutezi se soucasne vyrabenym modelem. Pokud to byla pravda
A stim podvozkem jsem to myslel tak ,ze BGR postavila soutezaky od Tatry na kotouce a upravili geometrii predni napravy podvozkove jim to funguje pekne.
Co se tyce Iveca tak furt to vypada jako Iveco, prirovnam to k jamalum Vratnyho ,ty taky vypadaj jako jamal. Nevim jestli jde automobilkam primo o znacku ve vysledcich, urcite taky ,ale z vlastni zkusenosti vim ,ze lidi dnes nakupuji hlavne ocima, takova pekna fotka v novinach napr. Iveca v cili jakaru udela hodne.
Aspon tak to vidim ja
vedle seriovky a i kdyz jsou ty auta absolutne rozdilny tak po designove strance jsou si podobna. Stejne tak jako Phoenix od BGR a seriovka. To si nejak v pripade kralovny nedokazu predstavit. Ono totiz kazdy to nevidi tak jako vetsina clenu fora ,ze kouknou na auto a dokazou hned popsat z ceho je slozeny, laik vidi jen dve ,vice ci mene podobna auta.
Brabo: Cumak asi pro Tatru problem byl, protoze tady na foru se rikalo ,ze podoporuje BGR hlavne kvuli tom ,ze soutezi se soucasne vyrabenym modelem. Pokud to byla pravda
A stim podvozkem jsem to myslel tak ,ze BGR postavila soutezaky od Tatry na kotouce a upravili geometrii predni napravy podvozkove jim to funguje pekne.
Co se tyce Iveca tak furt to vypada jako Iveco, prirovnam to k jamalum Vratnyho ,ty taky vypadaj jako jamal. Nevim jestli jde automobilkam primo o znacku ve vysledcich, urcite taky ,ale z vlastni zkusenosti vim ,ze lidi dnes nakupuji hlavne ocima, takova pekna fotka v novinach napr. Iveca v cili jakaru udela hodne.
Aspon tak to vidim ja
nissan patrol http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=15&t=56465
suzuki rn 250 endurko
suzuki rn 250 endurko
Re: Dakar 2020 - první zprávy
srejby ty to vysvětluješ jak kdyby Tatra prodávala jenom Phoenix
Tatru dělá hlavně podvozek a ne kabina
Tatru dělá hlavně podvozek a ne kabina
Re: Dakar 2020 - první zprávy
To mas pravdu, ale kdyz vemu prachy pujdu do tatry koupit sklapecku tak co mi nabidnou? Kdyz nejsem hasic nebo armada? Podvozek a dodelej si sam? Auto je celek vcetne kabiny.
Podvozek byl je a bude vzdy stejnej, ale vsichni vime jak se (ne)prodaval pred nastupem phoenixe, tady u nas na karlovarsku je meli snad jen vodovody a kanalizace, zato dnes je to tu co stavba nebo lesak tak Tatra.
Jenom nam ho sef nekoupi
Podvozek byl je a bude vzdy stejnej, ale vsichni vime jak se (ne)prodaval pred nastupem phoenixe, tady u nas na karlovarsku je meli snad jen vodovody a kanalizace, zato dnes je to tu co stavba nebo lesak tak Tatra.
Jenom nam ho sef nekoupi
Naposledy upravil(a) srejby dne stř led 30, 2019 1:22 pm, celkem upraveno 1 x.
nissan patrol http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=15&t=56465
suzuki rn 250 endurko
suzuki rn 250 endurko
Re: Dakar 2020 - první zprávy
srejby: jj s tím souhlasím. Tatra Dakarem určitě necili na hasiče a vojáky, ale jde tam o firmy a tam je jediná cesta Phoenix.
Re: Dakar 2020 - první zprávy
Ja teda urcite - kdybych kupoval nakladak - tak jedine ocima....a zasadne na zaklade vysledku dakaru....ale jazyckem na vahach by byla promoakce....
Vase problemy bych chtel mit !!!
Vase problemy bych chtel mit !!!
Re: Dakar 2020 - první zprávy
Jára
jediný co vím je, že všichni tady víme kulový jak to vlastně je
jediný co vím je, že všichni tady víme kulový jak to vlastně je
Re: Dakar 2020 - první zprávy
No nevim, ale marketingově je to jasný. Důležitý je vzhled! Vidím Phoenixe v televizi na Dakaru a vzhledově to samé pak potkám na silnci, když jedu do práce. Stačí se podívat do Číny na okruhy. Auto nemělo s Tatrou nic společného kromě vzhledové podobnosti. Z tohoto pohledu Jamal svůj účel totálně neplní a je nesmysl takové auto sponzorovat. Masová veřejnost, na kterou se tímto cílí v tom totiž současnou Tatru vůbec nepozná.
Pro případ úspěchu se samozřejmě pak počítá s další propagací výsledků v článcích, účastí vozidel na zákaznických dnech. A co tam budu ukazovat? Fotky podvozku? Nemůžu se tam prezentovat nebo doknce přijet s něčím, co dva už roky nevyrábím. Typický příklad je změna masky na Terru u TT.
Pro případ úspěchu se samozřejmě pak počítá s další propagací výsledků v článcích, účastí vozidel na zákaznických dnech. A co tam budu ukazovat? Fotky podvozku? Nemůžu se tam prezentovat nebo doknce přijet s něčím, co dva už roky nevyrábím. Typický příklad je změna masky na Terru u TT.
Filip Nikl
Re: Dakar 2020 - první zprávy
Presne tak, to se tu celou dobu znazim rict
nissan patrol http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=15&t=56465
suzuki rn 250 endurko
suzuki rn 250 endurko
Re: Dakar 2020 - první zprávy
mě tady tady uniká smysl celé debaty kde bylo jasně už řečeno za jakých podmínek je tovární podpora popsáno zde https://www.tatra.cz/o-spolecnosti/tisk ... -spolecne/
Dakar 2019 a 2020
Vzhledem k dosaženým výsledkům a pravidelnému naplňování postupných cílů byla podepsána mezi společností TATRA TRUCKS a.s. a závodním týmem Buggyra další dvouletá smlouva o spolupráci na zajištění a realizaci účasti především na světoznámé rallye Dakar a některých dalších soutěží dakarského typu na roky 2019 a 2020. Hlavním jezdcem nesoucím břímě skvělé pověsti vozidel TATRA na světových kolbištích bude opět Martin Kolomý.
Smlouva o spolupráci a existenci TATRA Buggyra Racing týmu zahrnuje tovární podporu formou dodávek dílů a technické pomoci za exkluzívních podmínek. Navíc, oproti předcházejícím smlouvám z minulosti je obohacena o další výhodné synergické efekty. Jedním z nich a zároveň jedním z nejdůležitějších, je fakt, že jezdci Buggyry a především dvojnásobný mistr Evropy v závodech tahačů na okruzích FIA a dvojnásobný mistr Číny v závodech na tahačů na okruzích se speciálem TATRA PHOENIX a mnohonásobný držitel rychlostních a vytrvalostních rekordů David Vršecký se budou podílet také na testování nově vyvíjených vozidel TATRA se zaměřením na konstrukční ladění podvozku.
Na rallye Dakar 2019 a 2020 a dalších menších soutěžích dakarského typu uvidíme opět evoluční varianty soutěžních speciálů TATRA PHOENIX v přísně trambusovém provedení, plně odpovídající své předloze v podobě nejmodernějších civilních vozidel TATRA.
Ale jaksi se výsledky moc nedostavují, vsázet na nejnovějšího koně
Co si vyjedná či nevyjedná Loprais je věc zcela jiná a uvidíme až to bude nebo nebude
Dakar 2019 a 2020
Vzhledem k dosaženým výsledkům a pravidelnému naplňování postupných cílů byla podepsána mezi společností TATRA TRUCKS a.s. a závodním týmem Buggyra další dvouletá smlouva o spolupráci na zajištění a realizaci účasti především na světoznámé rallye Dakar a některých dalších soutěží dakarského typu na roky 2019 a 2020. Hlavním jezdcem nesoucím břímě skvělé pověsti vozidel TATRA na světových kolbištích bude opět Martin Kolomý.
Smlouva o spolupráci a existenci TATRA Buggyra Racing týmu zahrnuje tovární podporu formou dodávek dílů a technické pomoci za exkluzívních podmínek. Navíc, oproti předcházejícím smlouvám z minulosti je obohacena o další výhodné synergické efekty. Jedním z nich a zároveň jedním z nejdůležitějších, je fakt, že jezdci Buggyry a především dvojnásobný mistr Evropy v závodech tahačů na okruzích FIA a dvojnásobný mistr Číny v závodech na tahačů na okruzích se speciálem TATRA PHOENIX a mnohonásobný držitel rychlostních a vytrvalostních rekordů David Vršecký se budou podílet také na testování nově vyvíjených vozidel TATRA se zaměřením na konstrukční ladění podvozku.
Na rallye Dakar 2019 a 2020 a dalších menších soutěžích dakarského typu uvidíme opět evoluční varianty soutěžních speciálů TATRA PHOENIX v přísně trambusovém provedení, plně odpovídající své předloze v podobě nejmodernějších civilních vozidel TATRA.
Ale jaksi se výsledky moc nedostavují, vsázet na nejnovějšího koně
Co si vyjedná či nevyjedná Loprais je věc zcela jiná a uvidíme až to bude nebo nebude
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů