Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: DAKAR 2022 první zprávy
Je to ošklivé a šíleně vysoké auto... V době, kdy všichni snižují těžiště a celkovou výšku auta, mi to přijde jako krok nesprávným směrem.
Re: DAKAR 2022 první zprávy
Podle mne hold daň za auto s rourou
Re: DAKAR 2022 první zprávy
To si úplně nemyslím... To by Alešova auta musela být o dost vyšší. Ať už Praga či 815.
Re: DAKAR 2022 první zprávy
Řekl bych, že je tam prostě jen vyšší kabina.
Re: DAKAR 2022 první zprávy
Tak asi umí lépe postavit "rourový" podvozek,nevím mají+- stejnou světlou výšku?
Re: DAKAR 2022 první zprávy
Není to rourou. Navíc ten Ford ani není o tolik vyšší než Iveco. Za prvé je kabina fordu užší, takže to opticky klame a za druhé tam mají tu jejich dvojitou střechu kvůli usměrnění vzduchu k chlazení. Hezky to je vidět ZDE. Auto je tak o 10 - 15 cm vyšší, ale na těžiště to má minimální vliv.
Filip Nikl
Re: DAKAR 2022 první zprávy
No právě tu čepici měli na všech autech a ty Jamalky vypadali taky úzký vysoký
Re: DAKAR 2022 první zprávy
Tak to je hnus velebnosti.... na téhle fotce to navíc vypadá jak uřizlá Karosa..
Re: DAKAR 2022 první zprávy
Re: DAKAR 2022 první zprávy
Tak to je metoda udelat neco z neceho s co nejmensim odporem (rozumej za co nejmene penez). Takze vezmes neco pouzitelneho a funkcniho a opticky to predelas ....V tomto pripade udelas nastavbu "ala Puma" a mas vymalovano. Pokud ti to ASO vezme jako veterana, tak mas za malo penez hodne reklamy a navic si nekdo jeste (mozna za penize) hezky zajezdi na DAKARU. Stavet stare auto (veterana), nebo ho repasovat, je ekonomicky nesmysl, mozna tak pro nejake nadsence, ale ti ho pak nebudou chtit rasovat nekde v cirkusu jmenem DAKAR.
Re: DAKAR 2022 první zprávy
Njn je to zvláštní. Ale berme to tak, jak to je. Prostě parta nadšenců si postavila Tatru a chce jet Dakar Classic, buďme rádi za to. Taky to docela dobře může být nejúspěšnější "Tatra" na Dakaru 2022.
Vzhled auta je takový... ehm... Ale asi to reflektuje momentální sponzorské barvy + možná Slovensko. Kombinace je nápadně podobná autům FESH FESHe. Musíme holt uznat, že kdyby to mělo jet v původní bílé, tak třeba taky nejede nic.
Taky je pravda, že dvojkabinový DAF je oproti tomu jiná liga. Ikdyž je taky vlastně postavený znova a má dost rozdílů (co jsem si všimnul - jiná kola, jiný vnitřní rám, automatická převodovka), tak je předloze podobný víc. Ale zase ne každý je DeRooy.
Start skutečného historického auta na Dakar Classic je podle mě nesmysl. Většina těch aut má unikátní díly, které když se zničí, tak nemají náhradu. A nejsou to detaily ale převodovky, motory atd. Nevím, jak by to bylo se startem skutečné Pumy, ale možná by jí tam bez značných úprav ani nepustili.
Vzhled auta je takový... ehm... Ale asi to reflektuje momentální sponzorské barvy + možná Slovensko. Kombinace je nápadně podobná autům FESH FESHe. Musíme holt uznat, že kdyby to mělo jet v původní bílé, tak třeba taky nejede nic.
Taky je pravda, že dvojkabinový DAF je oproti tomu jiná liga. Ikdyž je taky vlastně postavený znova a má dost rozdílů (co jsem si všimnul - jiná kola, jiný vnitřní rám, automatická převodovka), tak je předloze podobný víc. Ale zase ne každý je DeRooy.
Start skutečného historického auta na Dakar Classic je podle mě nesmysl. Většina těch aut má unikátní díly, které když se zničí, tak nemají náhradu. A nejsou to detaily ale převodovky, motory atd. Nevím, jak by to bylo se startem skutečné Pumy, ale možná by jí tam bez značných úprav ani nepustili.
Filip Nikl
Re: DAKAR 2022 první zprávy
Re: DAKAR 2022 první zprávy
Když na Dakaru 2021 mohla startovat v této kategorii škodovka, která nikdy nic s Dakarem neměla společného (a také to nebylo historické vozidlo), ale byl to splácanec, tak proč by nemohlo startovat toto (to alespoň původní dakarské soutěžní auto připomíná....)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 hostů