Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomáš Matyska
Příspěvky: 1897
Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
Bydliště: Plzeň-sever

Příspěvek

No,tak jestli všichni loni nadávali,kolik je stála ta zbytečná cesta...tak ani nechci domýšlet,co by se stalo letos :shock:
Thierry Sabine by to tak nechtěl!!!
pát pro 19, 2008 8:57 pm

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Nevěřím, že archeologové mají takovej vliv, aby dokázali prosadit zrušení letošního Dakaru. Maximálně si můžou vyřvat změnu nebo zkrácení trasy v některých místech. Myslím, že tahle rally bude pro obě země dobrou reklamou a tuhle šanci se zviditelnit si nenechají jen tak ujít. Takže já jsem klidnej. :roll: :hvizd:
pát pro 19, 2008 9:44 pm

Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 5780
Registrován: pát bře 23, 2007 5:03 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Soutěžní karavana Dakaru úspěšně připlula do Buenos Aires více na http://loprais.cz/loprais/index.php?obs ... clanku=446 a ješte dnešní AMR JE TO ZA T 34 :!: http://www.ceskatelevize.cz/vysilani-st ... revue.html STOJÍ TO ZATO :wink:
sob pro 20, 2008 11:55 am

mxmaki
Příspěvky: 1325
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:45 am

Příspěvek

na dakar.com maji krasna videa kde je videt co vsechno se muze pri jizde stat, na strance s videi se zobrazuje jen video s motorkami v anglictine, ale kdyz si video prehrajete tak se objevi nabidka dalsich kde jsou videea s auty, ty ale v anglictine nejsou, ale to vubec nevadi, stejne je tam jen uvod a pak hudba 8)

celkem zajimace pozorovat co ty auta vydrzi bez poskozeni a naopak co vsechno jim muze uletet na male dire :twisted:
ned pro 21, 2008 1:22 pm

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Koukám, že de Rooy má jako asistenci pěknej stěhovák 8x8 :shock:
http://www.dakar-derooy.com/nl/plugins/ ... es/442.jpg
pon pro 22, 2008 11:30 am

mxmaki
Příspěvky: 1325
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:45 am

Příspěvek

nero: a tech gum co si vezou, ti maj asi z tech kaktusu velkej strach :)
ale stejne si myslim ze loprais rozhodne v prostoru na asistencich na jeden zavodak vede, i kdyz je pravda ze vic nez polovina lopraisovo asistencniho prostoru je zabrana obytnou casti
pon pro 22, 2008 12:22 pm

QuasarCZ
Příspěvky: 28
Registrován: sob kvě 10, 2008 9:39 pm
Bydliště: Vsetín

Příspěvek

Taky těch poloos co si s sebou musí vézt, to zabere místa. :D
úte pro 23, 2008 2:43 pm

spida
Příspěvky: 1642
Registrován: stř bře 01, 2006 9:28 am
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Vím, že už tady něco podobného máme, ale koukněte kě mě na web co jsem pro vás připravil :wink:
čtv pro 25, 2008 1:12 pm

spida
Příspěvky: 1642
Registrován: stř bře 01, 2006 9:28 am
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

jééé
já sem blbej
já to tam zapoměl nahrát
ted už to tam je :oops:
čtv pro 25, 2008 2:50 pm

Uživatelský avatar
Jarda Š.
Příspěvky: 237
Registrován: úte úno 27, 2007 12:47 pm
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek

Tak pánové v časopisu TRUCKER je pěkně popsaná Dakarská homologace. Jsou dvě kategirie, první seriové kamiony (vyroba 50 ks, alespoň 25 ks rok) bez dalších modifikací, druhá kategorie Super Production- žádný limit počtu vyrobených kusů, ale musí mít VIN kód výrobce a SPZ a musí být postavený z dostupných dílů výroba min 100 ks za rok, ale je zde jedna zvláštnost, díly které vycházejí z původní homologace vozu,která i když vyprší, může být za jistých okolností prodloužena. To je také důvod proč mohl M.Macík postavit LIAZ. A jinak je v předpisech ,že kabina musí být plechová to znamená ,že na Dakaru nikdy kabina Fox nebude :evil: - bohužel a pak se divíte,že chtěl M. Macík přejít na Renaulta.
pát pro 26, 2008 6:37 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Ale hliník je taky plech :roll:
pát pro 26, 2008 8:21 pm

mxmaki
Příspěvky: 1325
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:45 am

Příspěvek

Hynek: kabiny z rady SKL, ktere po liazu prevzal i tedom se skladaji z hlinikoveho ramu vyplnene sendwicovii panely, jejichz povrch je z laminatu

kabina kterou mel macik na lonskem aute byla vyrobena z puvodniho ramu a pro vetsi pevnost potazena kevlarem, tato kabina by mohla byt pevna, bohuzel ale neni z kovu, i kdyz tezko rict jestli nas macik jeste necim neprekvapi, mohl by napriklad pouzit pripravenou kabinu a postavit nouvou asistenci tedom :)
pát pro 26, 2008 9:04 pm

Uživatelský avatar
Olda
Timy1123
Příspěvky: 5905
Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
Bydliště: Doma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Vono by asi nebylo tak velkej problém těch pár panelů na jednu kabinu
vyrobit z plechu ...
A pro asistenci (doprovodku) to neplatí ta může mít jakoukoliv střechu :?: :?:
Přijde mi to docela ujetý ty pravidla v dnešní době kdy se kompozitní materiály
používaj od letadel, lodí, určitě i pro kosmickej program apod...
nehledě na to že jsou kolikrát daleko pevnější než nějakej kov... :idea:
sob pro 27, 2008 12:31 am

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Kdybys povolil kompozitní materiály, tak se vsaď, že Kamaz by měl plechy z raketoplánu Buran... :alien:
sob pro 27, 2008 1:26 am

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Raketoplán Buran byl z keramických destiček, to by to měli pěkně těžké :roll:
sob pro 27, 2008 9:01 am

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů