Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
Nevěřím, že archeologové mají takovej vliv, aby dokázali prosadit zrušení letošního Dakaru. Maximálně si můžou vyřvat změnu nebo zkrácení trasy v některých místech. Myslím, že tahle rally bude pro obě země dobrou reklamou a tuhle šanci se zviditelnit si nenechají jen tak ujít. Takže já jsem klidnej.
Soutěžní karavana Dakaru úspěšně připlula do Buenos Aires více na http://loprais.cz/loprais/index.php?obs ... clanku=446 a ješte dnešní AMR JE TO ZA T 34 http://www.ceskatelevize.cz/vysilani-st ... revue.html STOJÍ TO ZATO
na dakar.com maji krasna videa kde je videt co vsechno se muze pri jizde stat, na strance s videi se zobrazuje jen video s motorkami v anglictine, ale kdyz si video prehrajete tak se objevi nabidka dalsich kde jsou videea s auty, ty ale v anglictine nejsou, ale to vubec nevadi, stejne je tam jen uvod a pak hudba
celkem zajimace pozorovat co ty auta vydrzi bez poskozeni a naopak co vsechno jim muze uletet na male dire
celkem zajimace pozorovat co ty auta vydrzi bez poskozeni a naopak co vsechno jim muze uletet na male dire
Koukám, že de Rooy má jako asistenci pěknej stěhovák 8x8
http://www.dakar-derooy.com/nl/plugins/ ... es/442.jpg
http://www.dakar-derooy.com/nl/plugins/ ... es/442.jpg
Tak pánové v časopisu TRUCKER je pěkně popsaná Dakarská homologace. Jsou dvě kategirie, první seriové kamiony (vyroba 50 ks, alespoň 25 ks rok) bez dalších modifikací, druhá kategorie Super Production- žádný limit počtu vyrobených kusů, ale musí mít VIN kód výrobce a SPZ a musí být postavený z dostupných dílů výroba min 100 ks za rok, ale je zde jedna zvláštnost, díly které vycházejí z původní homologace vozu,která i když vyprší, může být za jistých okolností prodloužena. To je také důvod proč mohl M.Macík postavit LIAZ. A jinak je v předpisech ,že kabina musí být plechová to znamená ,že na Dakaru nikdy kabina Fox nebude - bohužel a pak se divíte,že chtěl M. Macík přejít na Renaulta.
Hynek: kabiny z rady SKL, ktere po liazu prevzal i tedom se skladaji z hlinikoveho ramu vyplnene sendwicovii panely, jejichz povrch je z laminatu
kabina kterou mel macik na lonskem aute byla vyrobena z puvodniho ramu a pro vetsi pevnost potazena kevlarem, tato kabina by mohla byt pevna, bohuzel ale neni z kovu, i kdyz tezko rict jestli nas macik jeste necim neprekvapi, mohl by napriklad pouzit pripravenou kabinu a postavit nouvou asistenci tedom
kabina kterou mel macik na lonskem aute byla vyrobena z puvodniho ramu a pro vetsi pevnost potazena kevlarem, tato kabina by mohla byt pevna, bohuzel ale neni z kovu, i kdyz tezko rict jestli nas macik jeste necim neprekvapi, mohl by napriklad pouzit pripravenou kabinu a postavit nouvou asistenci tedom
- Olda
- Timy1123
- Příspěvky: 5905
- Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Vono by asi nebylo tak velkej problém těch pár panelů na jednu kabinu
vyrobit z plechu ...
A pro asistenci (doprovodku) to neplatí ta může mít jakoukoliv střechu
Přijde mi to docela ujetý ty pravidla v dnešní době kdy se kompozitní materiály
používaj od letadel, lodí, určitě i pro kosmickej program apod...
nehledě na to že jsou kolikrát daleko pevnější než nějakej kov...
vyrobit z plechu ...
A pro asistenci (doprovodku) to neplatí ta může mít jakoukoliv střechu
Přijde mi to docela ujetý ty pravidla v dnešní době kdy se kompozitní materiály
používaj od letadel, lodí, určitě i pro kosmickej program apod...
nehledě na to že jsou kolikrát daleko pevnější než nějakej kov...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů