A co jsou ty týmy jinýho? Charita z dobrýho srdce pro pobavení fanoušků?No to nevím, jak by se líbilo Tatře jako sponzorovi, že by tým s oficiální tovární podporou byla jen půjčovna.
Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
S tou Buggyrou je to škoda, ale když nepřichází výsledky, tak se to dalo trochu čekat a Martin asi vidí, že tam je pořád problém s motorama. Prachy asi teď půjdou hodně do okruhového Phoenixu. Podle starších článků byla podepsaná smlouva mezi Tatrou a Buggyrou hlavně na okruhy...
Je otázka kam teď může jít?
Nejradši bych ho viděl asi u Macíků. Myslím si, že by to byla výborná dvojka a mohli by se skvěle doplňovat a myslím si, že si i s mladým Macíkem docela rozumí lidsky. Motor vypadá, že je celkem v pořádku a auto mají celkem vychytaný. Samozřejmě tam nějaké drobnosti jsou, ale to je i u Kamazu. Big Shock Racing má spoustu inzerátů, že hledají nějaký lidi a i na stavbu auta, takže je dost pravděpodobné, že pojedou s 2 auty.
Další varianta se nabízí u Renaultu, ale tam nevím jestli by si tolik pomohl. Auta mají podle mě skoro nejrychlejší a nejvyspělejší, ale vychytaný podle mě zatím moc nejsou a asi by si moc nepomohl. Každopádně podle rozhovorů určitě s nějakým českým jezdcem jednají. Ale to může být Kolomý/Valtr a ještě ten jejich testovací.
Bonver Dakar Project - tam jsou rádi, že jsou rádi a nevím jestli by se chtělo Martinovi vyvíjet nové auto.
U Lopraisů na to asi kapacitně nemají, aby mu postavili druhou Jamalku a k tomu ten motor....
Pak mají asi volno ještě u MANu, ale to nevím jak je to moc reálné. Ještě po minulých zkušenostech s Lopraisem
A u IVECA mají asi plno
Je otázka kam teď může jít?
Nejradši bych ho viděl asi u Macíků. Myslím si, že by to byla výborná dvojka a mohli by se skvěle doplňovat a myslím si, že si i s mladým Macíkem docela rozumí lidsky. Motor vypadá, že je celkem v pořádku a auto mají celkem vychytaný. Samozřejmě tam nějaké drobnosti jsou, ale to je i u Kamazu. Big Shock Racing má spoustu inzerátů, že hledají nějaký lidi a i na stavbu auta, takže je dost pravděpodobné, že pojedou s 2 auty.
Další varianta se nabízí u Renaultu, ale tam nevím jestli by si tolik pomohl. Auta mají podle mě skoro nejrychlejší a nejvyspělejší, ale vychytaný podle mě zatím moc nejsou a asi by si moc nepomohl. Každopádně podle rozhovorů určitě s nějakým českým jezdcem jednají. Ale to může být Kolomý/Valtr a ještě ten jejich testovací.
Bonver Dakar Project - tam jsou rádi, že jsou rádi a nevím jestli by se chtělo Martinovi vyvíjet nové auto.
U Lopraisů na to asi kapacitně nemají, aby mu postavili druhou Jamalku a k tomu ten motor....
Pak mají asi volno ještě u MANu, ale to nevím jak je to moc reálné. Ještě po minulých zkušenostech s Lopraisem
A u IVECA mají asi plno
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
To určitě ne, ani jsem to tak nenapsal ani nemyslel. Myšlenka nebo spekulace byla taková, že pokud nějakému týmu dám oficiálně punc "tým s tovární podporou" a dám mu jako fabrika peníze, či jinou materiální podporu, tak očekávám hlavně výsledky, tj. že s tím autem bude jezdit někdo, kdo jich bude schopen dosánout. Pokud to bude čistě půjčovna a sveze se jen ten, kdo dá hodně peněz, tak bych jako ta fabrika upustil od onoho oficiálního "tým s tovární podoprou". To je celé.
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Progres byl u Macíků jasně vidět. Celkově ta koncepce funguje. Pro BGR potupa (Macík 5, Kolomý smutně bez jakéhokoliv zájmu poslední v cíli (byť ne výsledkově).
Bez zkušeného pilota nelze ničeho dosáhnout. Neznám toho pána z obrázků.
To už zavání cestovní kanceláří, byť někteří klienti mohou být schopni zajet velmi slušně (Šoltys).
Bez zkušeného pilota nelze ničeho dosáhnout. Neznám toho pána z obrázků.
To už zavání cestovní kanceláří, byť někteří klienti mohou být schopni zajet velmi slušně (Šoltys).
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Uf. Dík. Tak to bez komentáře.
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Já tak nějak doufám, že se Buggyra nějak zmátoří a na Dakar vyrazí dobře připravená s dvěma kaminony a s dobrými řidiči (a jeden z nich bude Kolomý). Přeci jen z českých týmu má/měla Buggyra největší potenciál....
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Bude záležet prostě kolik Kolomý přinese peněz, tady mu nepomůže ani plná bedna klobás
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Je to mrzutý. Když se Buggyra objevila, tedy poté co tu nějaká slepičí prdel vykvákala něco o "červeném nebo taky modrém týmu", všichni jsme chrochtali. Tým s progresivním přístupem, (nakradenýma) financema, hezkým mediálním pokrytím. Jen pár jazyků se tu právem ohradilo proti Kolocovi.
Jenže pak jsme si nějak zvykli a začali remcat. Auta hezký, videa taky, ale pátý šestý desátý místo není bedna. A hlavně ty podivný polopravdy, cenzury, vyhazovy, záhadný poruchy. No a teď, pokud je pravda co říkáte (nějak poslední dobou nesleduju), pak by to přecejen byla škoda. Radši budu za tým, na kterej jsem remcal, kterej ale jezdil, než žádnej. A bezprizorní Kolomajz, to už v nějakým týmu bylo.
Z toho co je bych ho rád viděl v Sherpovi. Moc k výběru není. Lidsky, zdálo se, si rozumí i s Macíkem. I ten MAN by třeba fungoval. Blbý jenom je, že by potřeboval kompletní českou posádku. Nedomluví se... : )
Jenže pak jsme si nějak zvykli a začali remcat. Auta hezký, videa taky, ale pátý šestý desátý místo není bedna. A hlavně ty podivný polopravdy, cenzury, vyhazovy, záhadný poruchy. No a teď, pokud je pravda co říkáte (nějak poslední dobou nesleduju), pak by to přecejen byla škoda. Radši budu za tým, na kterej jsem remcal, kterej ale jezdil, než žádnej. A bezprizorní Kolomajz, to už v nějakým týmu bylo.
Z toho co je bych ho rád viděl v Sherpovi. Moc k výběru není. Lidsky, zdálo se, si rozumí i s Macíkem. I ten MAN by třeba fungoval. Blbý jenom je, že by potřeboval kompletní českou posádku. Nedomluví se... : )
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Hm, jako člověk bez jakýchkoliv vnitřních informací nedovedu posoudit jak moc je to horké a jak pravděpodobné je, že se Kolomý a Buggyra nedohodnou. Každopádně by mě to mrzelo, protože jak Buggyře, tak Kolomajzovi fandím nejvíc.
Nicméně pokud hledá jinde, tak asi nehledá podle toho, jaké mají auto a potenciál, ale podle toho, kolik zaplatí. Což se asi dá dost těžko spekulovat, kolik po něm chce Buggyra a kolik by chtěli jinde... Taky je jistý, že potřebuje českou posádku. A MKR bych moc nevěřil, protože si myslím, že Kolomajz je konzervativní a pokud by přece vybíral podle techniky, tak by asi nechtěl automat (ostatně, co by pak pravou rukou dělal, když na volant ji zásadně nepokládá... )
Nicméně pokud hledá jinde, tak asi nehledá podle toho, jaké mají auto a potenciál, ale podle toho, kolik zaplatí. Což se asi dá dost těžko spekulovat, kolik po něm chce Buggyra a kolik by chtěli jinde... Taky je jistý, že potřebuje českou posádku. A MKR bych moc nevěřil, protože si myslím, že Kolomajz je konzervativní a pokud by přece vybíral podle techniky, tak by asi nechtěl automat (ostatně, co by pak pravou rukou dělal, když na volant ji zásadně nepokládá... )
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
A největší škoda by byla, aby sedávali doma jak Kolomý, tak Valtr...:-/
A ještě mi přijdou přehnaná slova jako "potupa Buggyry" nebo "progres Macíků". Jednou, slovy jednou se stalo, že Macíci dopadli lépe. Vždy předtím byla ve vzájemné konfrontaci Buggyra lepší. Tady se zaase zdá, jako kdyby je 5 let poráželi rozdílem třídy...
A ještě mi přijdou přehnaná slova jako "potupa Buggyry" nebo "progres Macíků". Jednou, slovy jednou se stalo, že Macíci dopadli lépe. Vždy předtím byla ve vzájemné konfrontaci Buggyra lepší. Tady se zaase zdá, jako kdyby je 5 let poráželi rozdílem třídy...
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Řeknu to jinak, kdyby Macík odstoupil letos na Dakaru z třetího místa pro technickou závadu, možná by to teď bylo v BGR více v pohodě.
Martina Kolomého mi bylo v tom cíli fakt líto.
Progres zaznamenal M.Macík i Franta, nebyly žadné veletoče v týmu. Teď jim nastane to nejtěžší: Být v klidu - jsou nahoře.
Martina Kolomého mi bylo v tom cíli fakt líto.
Progres zaznamenal M.Macík i Franta, nebyly žadné veletoče v týmu. Teď jim nastane to nejtěžší: Být v klidu - jsou nahoře.
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Hoši to už řešíte F1 oni, ale stále jezdí maratony
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
To už je diskuze spíše na hospodu... V českém dakarském rybníčku se situace mění každým dnem. Takže je zbytečné spekulovat. Ona jedna věc je byznys a ta druhá je opravdu závodit. Kdybych řekl, že jde u nás všem týmům jen o byznys, tak by to nebyla pravda. Aleš, MM a patřil tam i Kolomajz s Jardou Valtrem. Buggyra moc dobře ví z okruhů, že pokud chce uspět a porážet konkurenci, musí mít profesionální tým, tzn. borce (hlavně piloty), kteří se tomu budou věnovat a budou stabilními členy týmu. Jinudy cesta k úspěchu nevede. Pak je to jen byznys a je celkem jedno, zda ten člověk dojede 20. nebo 10. Možná v Roudnici zavládlo zklamání, že se dakarský tým postavil na Kolomajzovi a očekávané výsledky nepřišly. Byla by velká škoda, kdyby Buggyra jen pronajímala auta zájemcům z řad dakarských "amatérů". To potom nemá moc smysl vyvíjet za šílené peníze nové technologie a posouvat auta dál. Proč taky, když se neočekává souboj o TOP 5. No, uvidíme...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů