Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Jak koukám, tak Aleš je zatím nejrychlejší napříč všemi kategoriemi.
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Akcelerace Renaultu vs. ostatní trucky. Například v Sosnové bylo krásně vidět, že takové zrychlení, jako Renaulty, nemá nikdo z ostatních. A to topili všichni solidně. Otázkou je, do jaké míry je to automatickou převodovkou, motorem a schopností přenést všechny ty Newtonmetry.
Jinak Aleš jede velmi dobře, ale řekl bych, že "papírově" jediná konkurence pro Aleše je vdBrink a Versluis. Ostatní prominou.
Jinak Aleš jede velmi dobře, ale řekl bych, že "papírově" jediná konkurence pro Aleše je vdBrink a Versluis. Ostatní prominou.
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Zase musíte brát, že je to spíše takový tréningové střetnutí , ale mají to dobře zorganizovaný, že mají stále mechaniky na dostřel takový testovací přátelák je dobrý tréning pro celý tým, je to lepší než někde kroužit v pískovně, fakt se mi to líbí jenom škoda toho fatálního kotrmelce Tomáše
Konečně se Lopíci dostali k ladění detailů, kde se právě skrývá ďábel a nemusí už řešit základní funkce života motoru
To Alešovo odtlumení auta bude mít velký pozitivní vliv na ty jeho uklepané hadičky ve srovnáním s Tomášem Vrátným, který se s tím zatím trápí, je schopen už zajíždět bednu, ale právě ho pak zastaví ty povolený šroubky
tady popisují problémy MKR http://mkr-adventure.com/novinky-1/van- ... birku.html
Konečně se Lopíci dostali k ladění detailů, kde se právě skrývá ďábel a nemusí už řešit základní funkce života motoru
To Alešovo odtlumení auta bude mít velký pozitivní vliv na ty jeho uklepané hadičky ve srovnáním s Tomášem Vrátným, který se s tím zatím trápí, je schopen už zajíždět bednu, ale právě ho pak zastaví ty povolený šroubky
tady popisují problémy MKR http://mkr-adventure.com/novinky-1/van- ... birku.html
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
...takový testovací přátelák je dobrý tréning pro celý tým, je to lepší než někde kroužit v pískovně, fakt se mi to líbí....
Moje řeč. A copak dělá Buggyra ? Jezdí po poli a topí v zatáčkách nějaké asfaltky.... Ach jo...
Moje řeč. A copak dělá Buggyra ? Jezdí po poli a topí v zatáčkách nějaké asfaltky.... Ach jo...
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Buggyra možná jen zvolila jiný model přípravy.
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Spíš si myslím, že Koloc očesal projekt ,,Dakar´´...
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Něco jsem zaslechl a Martin Kolomý prý hledá i jiné možnosti (jiné auto na Dakar).
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
No to jsou mi teda novinky o tom kolomajzovi Kdo by si vůbec pomyslel že je tohle v blízké budoucností vůbec reálné.
No evidentně to u BGR není už tak růžové jak na začátku. Ono když se nedostavují výsledky tak motivace klesá
O to více mě těší ten Aleš že se do queen pustil a nezabalil to po spackaným dakaru
Jinak jak jste se tu bavili co to v garáži BGR bylo za rozestavěné auto tak to nejspíš je okruháč na sezónu 2019 s tím že by ho měl jet Vrša v Mostě letos
No evidentně to u BGR není už tak růžové jak na začátku. Ono když se nedostavují výsledky tak motivace klesá
O to více mě těší ten Aleš že se do queen pustil a nezabalil to po spackaným dakaru
Jinak jak jste se tu bavili co to v garáži BGR bylo za rozestavěné auto tak to nejspíš je okruháč na sezónu 2019 s tím že by ho měl jet Vrša v Mostě letos
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Novinky, no nevím, rozhodně mě to nepřekvapuje. Tady jsme už probírali naše výplody a podezření:
viewtopic.php?f=26&t=11432&start=5400#p703554
viewtopic.php?f=26&t=11432&start=5400#p703554
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
z doslechu
Koloc omezil financování Dakarského projektu a Buggyra chce jít cestou komerčního pronájmu vozidel (tak jak si pronajal auto Valtr, Loprais a Šoltys). Takto to snad bylo za nějakou cenu (zřejmě vysokou) nabídnuto i Kolomému. A ten snad údajně sonduje ceny pronájmu i u jiných týmů.
Koloc omezil financování Dakarského projektu a Buggyra chce jít cestou komerčního pronájmu vozidel (tak jak si pronajal auto Valtr, Loprais a Šoltys). Takto to snad bylo za nějakou cenu (zřejmě vysokou) nabídnuto i Kolomému. A ten snad údajně sonduje ceny pronájmu i u jiných týmů.
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Abych si taky zaspekuloval. No to nevím, jak by se líbilo Tatře jako sponzorovi, že by tým s oficiální tovární podporou byla jen půjčovna. Leda, že by Tatra taky omezila finance, vzhledem k současnému propadu výroby a výsledkům Buggyry.
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Ja mel za to, ze Tatrovka se na provozu tymu nijak zasadne nepodili....
Pitrsi, co znamena propad vyroby? Ja to ted nesleduju, tak nemam moc prehled.
Pitrsi, co znamena propad vyroby? Ja to ted nesleduju, tak nemam moc prehled.
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Zdroj: https://ostrava.idnes.cz/tatra-koprivni ... zpravy_jogMluví se o tom, že jste prodělali na zakázce pro Rusko a pro Ukrajinu. Že jste vyrobili několik stovek aut, aniž byste si nechali zaplatit zálohu, a zakázka padla.
To se říká, ale pravda je trochu jiná. Třeba u obchodu s Ukrajinou, kde mělo jít o 150 vozidel, se s výrobou nezačalo. Jednali jsme s naším ukrajinským zákazníkem o možné dodávce aut pro stavbu vodní elektrárny, ale nakonec si nedokázali zajistit financování a z obchodu sešlo. Tak už to občas chodí. Ale žádné automobily jsme v rámci této zakázky nevyráběli.
A zakázka pro Rusko?
Tam jsme jednali o vozech pro stavbu obchvatu Moskvy. Dodali jsme loni 60 automobilů, za které jsme dostali zaplaceno, na další vozidla jsme dostali zálohu, ale z té zakázky nakonec sešlo.O kolik vozidel šlo?
Šlo o 200 kusů. V případě této zakázky jsme stáli před rozhodnutím, co udělat. Šlo totiž o našeho nejaktivnějšího tamního dealera, který nám tu zálohu zaplatil ze svého. Ta záloha byla ve výši deseti procent, což by naše cash flow nijak závratně nevylepšilo, ale jej by to mohlo položit. Tak jsme se rozhodli, že tu zakázku vezmeme na sebe a ty vozy nyní postupně prodáváme. Pro nás je z dlouhodobého hlediska rozhodně výhodnější takového dealera podržet. Přijde doba, kdy se nám to nějakým způsobem vrátí.
Kolik vozů jste v této zakázce vyrobili?
Stovku.
A kolik jste jich už prodali?
Řádově nám jich zůstává šedesát, takže čtyřicet jsme už prodali. Myslím, že do konce letošního roku zmizí všechny.
Madness??? No, this is TATRA!!
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Šoltys měl problémy s motorem také, jen menší než Kolomý. Je to pořád dokola, tohle je jedna zásadní potíž. Komponenty mají už jinak celkem slušné. Nemyslím, že Tatra do toho cpe vyloženě horentní sumy, vždyť ta bugina je olepená sponzorama od shora dolů. Czechoslovak Group a Promet (vlastní Tatru) dávají taky Tomečkovi. Jak to dopadlo s tou transakcí na 6000 vzduchem chlazených motorů na blízký východ ? Ten šestitisící první měl být pro TT. Už koupil Czechoslovak Group ty loga a známku Liaz ? Nebo snad kreslí svoje logo ? Co mají za lubem s Liaz Truck a.s. ?
Re: Transafricane Classic, Transorientale, další podobné soutěže
Ano, tady je po podáno poněkud dramatičtěji
http://zdopravy.cz/cesky-autoland-zasta ... esat-9929/
Ale žádná katastrofa se naštěstí neděje
http://zdopravy.cz/cesky-autoland-zasta ... esat-9929/
Ale žádná katastrofa se naštěstí neděje
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 hostů