Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Odpovědět
nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

To Adam: Tohle info jsem našel na netu v nějakým článku. Zmínka ohledně rychlé asistence tam bohužel nebyla.
stř led 21, 2009 3:03 pm

mxmaki
Příspěvky: 1325
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:45 am

Příspěvek

no zda se ze na dakar se dvema auty pojedou, tezko rict zda zvoli cestu ostreho vozu a rychle asistence nebo zda pojedou podobne jako LRT, tedy dva navzajem se podpurujici ostre vozy
stř led 21, 2009 3:12 pm

Uživatelský avatar
Rickr
Příspěvky: 218
Registrován: stř srp 15, 2007 9:42 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Tohle téma pouze nakousli, mimo jiné uvažovali i o týmové strategii, kdy druhé auto podle možností blokuje soupeře - I když info z první etapy o blokování Čaginem doplnili s tím, že i Čagin nemohl předjíždět.
Myslím, že stále uvažují i o účasti Karla v druhém autě - ale to je spíš mé čtení mezi řádky.
Zahrabal se sám, ven ho tahají dva.
stř led 21, 2009 3:30 pm

mxmaki
Příspěvky: 1325
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:45 am

Příspěvek

Rickr: o karlove navratu se mluvi delsi dobu, vzdy kdyz se k tomuto tematu priblizi tak pry zalezi jen na karlove zdravi a na financich, ale pred odjezdem do lehavru se mi zdalo ze start druheho auta je velice realny a ze by karel do auta skocil hned kdyby si byl jist ze to zada vydrzi
stř led 21, 2009 3:52 pm

Uživatelský avatar
Tomáš Matyska
Příspěvky: 1897
Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
Bydliště: Plzeň-sever

Příspěvek

No,tak se máme na co těšit.Lopraisovic reparát :D .
No s tou spojkou měli teda superpech :?
Thierry Sabine by to tak nechtěl!!!
stř led 21, 2009 5:23 pm

mxmaki
Příspěvky: 1325
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:45 am

Příspěvek

Tomáš Matyska: nejsem si jist jestli to byla smula, mozna i konstrukcni nedostatek, nejak se jim tam ten prach dostat musel
stř led 21, 2009 5:33 pm

Uživatelský avatar
Tomáš Matyska
Příspěvky: 1897
Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
Bydliště: Plzeň-sever

Příspěvek

To máš asi pravdu. 4kusy jsou moc na smůlu.
Thierry Sabine by to tak nechtěl!!!
stř led 21, 2009 6:00 pm

mxmaki
Příspěvky: 1325
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:45 am

Příspěvek

Tomáš Matyska: to nebylo primo spojkou, jak tu nekdo tlumocil vyjadreni z tiskovky tak se jim do prostoru spojky dostavalo moc prachu cimz se zadirala, takze to byla castecne konstrukcni chyba, castecne i vina jemnejo pisku ktery asi necekaly

Rickr píše:Tak jsem se vrátil z tiskovky Lopraisů po návratu. Pár info:
Dakar v Jižní Americe se pojede patrně několik dalších let.
Na příští rok určitě postaví nové auto.
Ad spojka-do spojky se dostával prach, se kterým v takovém množství nepočítali. Následně se spojka zadírala. Vyměnili za soutěž celkem 4.
Chladič - praskl ve třetí etapě, Aleš se už připravoval na nutné ödstoupení, nakonec problém vyřešili domorodci s pytlíkem "biologického materiálu" - snad oslí hovna :) Do dalších etap startovali bez výměny, výměna se dá provést pouze při nadzvednutí kabiny o 30 cm, což v podmínkách bivaku nebylo možné. Náhradní chladič ovšem vezli.
Zdravotní problémy - Vojta zaplatil nováčkovskou daň a podcenil otřesy auta a praštil se o boční výstuž. Lékaři organizátorů diagnostikovali problém se zády, na který ho léčili, přes to se bolesti hlavy stupňovaly. Ve Valparaisu se dostal na CT, to odhalilo otřes mozku a krevní sraženinu, po nasazení správné léčby problémy ustaly.
Misska je vlečena na tyči, oprava proběhne až po vylodění v Le Havre.
stř led 21, 2009 6:30 pm

Uživatelský avatar
Rickr
Příspěvky: 218
Registrován: stř srp 15, 2007 9:42 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Přesně tak, problémem byl hlavně ten prach, který v takové míře nečekali. Najsem technik, takže to asi nebudu citovat přesně, ale říkali, že měli nějakou kvalitní spojku s keramickým obložením, ale jak se mezi přítlačné kotouče dostával prach, který jim pronikal obalem spojky, tak se zadírala.
Zahrabal se sám, ven ho tahají dva.
čtv led 22, 2009 8:44 am

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Docela hustý!!! :D Je vidět že bezpečnost jde nahoru a brzdy kamionů jsou fakt kvalitní.
http://www.youtube.com/watch?v=NsA385_G ... re=related
čtv led 22, 2009 5:03 pm

mxmaki
Příspěvky: 1325
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:45 am

Příspěvek

filip 90: nevim jestly zrovna tohle znamena vetsi bezpectnost, kdyby to nebyla rychla asistence tak nejspis skonci na strese
čtv led 22, 2009 5:09 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak na druhou stranu kdyby todle nedokázal tak by zastavil o pár metrů dál a z těch lidí by nadělal tatarák.
čtv led 22, 2009 5:31 pm

tatracyber
Medvěd
Příspěvky: 3182
Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
Bydliště: Reichenberg

Příspěvek

To video je tady už po čtvrtý
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
čtv led 22, 2009 5:32 pm

Uživatelský avatar
Tomáš Matyska
Příspěvky: 1897
Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
Bydliště: Plzeň-sever

Příspěvek

Opakování matka moudrosti,ne? :D
Thierry Sabine by to tak nechtěl!!!
čtv led 22, 2009 8:00 pm

mxmaki
Příspěvky: 1325
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:45 am

Příspěvek

tak myslim ze je jasne na co se machacek chysta krome vyvoje ctyrkolek pro ceske zavodniky, tohle je napsano na jeho strankach na konci uspechu
Sportovní cíle: dokončit Rally – Paříž – Dakar v automobilu
čtv led 22, 2009 8:23 pm

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 hostů