Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Tak jsem se vrátil z tiskovky Lopraisů po návratu. Pár info:
Dakar v Jižní Americe se pojede patrně několik dalších let.
Na příští rok určitě postaví nové auto.
Ad spojka-do spojky se dostával prach, se kterým v takovém množství nepočítali. Následně se spojka zadírala. Vyměnili za soutěž celkem 4.
Chladič - praskl ve třetí etapě, Aleš se už připravoval na nutné ödstoupení, nakonec problém vyřešili domorodci s pytlíkem "biologického materiálu" - snad oslí hovna Do dalších etap startovali bez výměny, výměna se dá provést pouze při nadzvednutí kabiny o 30 cm, což v podmínkách bivaku nebylo možné. Náhradní chladič ovšem vezli.
Zdravotní problémy - Vojta zaplatil nováčkovskou daň a podcenil otřesy auta a praštil se o boční výstuž. Lékaři organizátorů diagnostikovali problém se zády, na který ho léčili, přes to se bolesti hlavy stupňovaly. Ve Valparaisu se dostal na CT, to odhalilo otřes mozku a krevní sraženinu, po nasazení správné léčby problémy ustaly.
Misska je vlečena na tyči, oprava proběhne až po vylodění v Le Havre.
A jedna fotka z tiskovky
http://www.ukazto.com/?id=7704716&klic= ... &overall=1
Dakar v Jižní Americe se pojede patrně několik dalších let.
Na příští rok určitě postaví nové auto.
Ad spojka-do spojky se dostával prach, se kterým v takovém množství nepočítali. Následně se spojka zadírala. Vyměnili za soutěž celkem 4.
Chladič - praskl ve třetí etapě, Aleš se už připravoval na nutné ödstoupení, nakonec problém vyřešili domorodci s pytlíkem "biologického materiálu" - snad oslí hovna Do dalších etap startovali bez výměny, výměna se dá provést pouze při nadzvednutí kabiny o 30 cm, což v podmínkách bivaku nebylo možné. Náhradní chladič ovšem vezli.
Zdravotní problémy - Vojta zaplatil nováčkovskou daň a podcenil otřesy auta a praštil se o boční výstuž. Lékaři organizátorů diagnostikovali problém se zády, na který ho léčili, přes to se bolesti hlavy stupňovaly. Ve Valparaisu se dostal na CT, to odhalilo otřes mozku a krevní sraženinu, po nasazení správné léčby problémy ustaly.
Misska je vlečena na tyči, oprava proběhne až po vylodění v Le Havre.
A jedna fotka z tiskovky
http://www.ukazto.com/?id=7704716&klic= ... &overall=1
Zahrabal se sám, ven ho tahají dva.
Mě to nedalo se nezajít kouknout
Jinak jsem si vzpomněl ještě na dva postřehy:
Probírali i tu Sainzovu havárii a Vojta jasně prohlásil, že to koryto bylo psané v itineráři o 2 km dál.
A jeden zajímavý dotaz tam zazněl, když se ptali, zda se Lopraisové necítili divně, když před nimi byla stará Spáčiloj Líza
V odpovědi to odráželi, že to není staré auto, ale dokonce novější jak Tatra...
Jinak jsem si vzpomněl ještě na dva postřehy:
Probírali i tu Sainzovu havárii a Vojta jasně prohlásil, že to koryto bylo psané v itineráři o 2 km dál.
A jeden zajímavý dotaz tam zazněl, když se ptali, zda se Lopraisové necítili divně, když před nimi byla stará Spáčiloj Líza
V odpovědi to odráželi, že to není staré auto, ale dokonce novější jak Tatra...
Zahrabal se sám, ven ho tahají dva.
nejsem si jist jestli je spaciluv liaz novejsi nez tatra, obe dve auta byly staveny na dakar 2008 takze jsou teoreticky stejne stara, ale nejsem si jist jestly soucasny lopraisuv zavodak neni ten se kterym jel karel v roce 2005, u popisu vozu to ale psane nemaji takze podle me lze povazovat spaciluv liaz a lopraisovu tatru za stejne stare
tra: v ohledu uprav jsou na tom spacil a loprais taky stejne, lopraisovi ladily motor a udelaly spoustu uprav, spacil delal to same, akorat na nem jsou ty zmeny vic videt protoze zvedl kabinu a zmenil nastavbu
mimochodem spacil ma motor deutz 2015 uz od zacatku, loprais ho tam pry mel take ale snad jim ho nedodaly vcas a tak radeji pouzily starsi 1015 ktery poprve pouzily v pume a pouzivaly ho az doted
mimochodem spacil ma motor deutz 2015 uz od zacatku, loprais ho tam pry mel take ale snad jim ho nedodaly vcas a tak radeji pouzily starsi 1015 ktery poprve pouzily v pume a pouzivaly ho az doted
Na otázku, co chystají na rok 2010 odpověděl Loprais tohle:
"Na Dakaru 2010, který se pravděpodobně pojede opět v Jižní Americe, bychom rádi představili zbrusu novou tatru. Na lince už máme přichystaný podvozek. Měla by být výkonnější, zajímavá i po vizuální stránce a plně konkurenceschopná s holandskými a ruskými stroji."
Tak to jsem teda fakt zvědavej, co to bude zač. Nevíte, jestli bude mít tiskovku i LRT? Celkem by mě zajímalo, co plánují oni. Jestli budou nějaké zásadní změny na technice nebo se jim auto osvědčilo a budou jenom pilovat detaily, jaká bude nástavba, jestli Petrobras nepřihodí nějaký peníz, když se to jede v Americe, co rychlá asistence atd.
"Na Dakaru 2010, který se pravděpodobně pojede opět v Jižní Americe, bychom rádi představili zbrusu novou tatru. Na lince už máme přichystaný podvozek. Měla by být výkonnější, zajímavá i po vizuální stránce a plně konkurenceschopná s holandskými a ruskými stroji."
Tak to jsem teda fakt zvědavej, co to bude zač. Nevíte, jestli bude mít tiskovku i LRT? Celkem by mě zajímalo, co plánují oni. Jestli budou nějaké zásadní změny na technice nebo se jim auto osvědčilo a budou jenom pilovat detaily, jaká bude nástavba, jestli Petrobras nepřihodí nějaký peníz, když se to jede v Americe, co rychlá asistence atd.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 4 hosti