Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Odpovědět
nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Zajímavý článek, kde Aleš opět trošku poodhalil karty:

http://moto.sport.cz/moto/rallye/163342 ... erika.html
Naposledy upravil(a) nero dne pát led 29, 2010 3:56 pm, celkem upraveno 1 x.
pát led 29, 2010 10:48 am

nomerad
Příspěvky: 1355
Registrován: úte zář 12, 2006 8:46 pm

Příspěvek

Zajímavé... 3 identické Jamaly. Ráno na chatu Aleš uváděl, že budou připravovat jen jeden...
pát led 29, 2010 11:28 am

Jiří Vintr
Příspěvky: 2347
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Příspěvek

Já myslím, že autor článku v Právu to malinko popletl. Znamená to dvě auta současná a k tomu Jamal.
pát led 29, 2010 2:39 pm

Uživatelský avatar
Coudy
Příspěvky: 2876
Registrován: pon zář 07, 2009 11:56 pm

Příspěvek

Pokud Aleš uvedl, že bude přesedlávat mezi dvěma kamiony, tak musí jít logicky o Jamaly dva... Takže spekulace: na Silk way rally s jedním, druhý se mezitím doladí a na Dakar už s druhým. Vlastně podobný scénář jako měl být i na letošní Dakar, kdy ale dvojče zůstalo na dílně a do BA se vydal vůz prověřený Silk way... :)
pát led 29, 2010 2:46 pm

Jiří Vintr
Příspěvky: 2347
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Příspěvek

Byla by to pěkná vize, ale zůstaňme na zemi. já myslím, že v tom rozhovoru jsou nakoenec spleteny dvě věci v jednu. Nicméně mluví se o tom, a to nás těší. :-)
pát led 29, 2010 3:08 pm

nomerad
Příspěvky: 1355
Registrován: úte zář 12, 2006 8:46 pm

Příspěvek

Coudy: zní to hezky, ale logicky to ze sebe nevyplývá. Aleš bude přesedat z Jamala na Terrno a zpět. Vzpomeň na doby, když Karel jezdil Dakar s Pumou, ale na Abu Dabi apod. jezdili se starším HAS-em.
pát led 29, 2010 3:47 pm

Jiří Vintr
Příspěvky: 2347
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Příspěvek

Dejme tomu, dá se to říct i takhle. V zásadě jde o to, že máte ve svých možnostech postavený nějaký počet vozidel různých evolucí.
pát led 29, 2010 4:40 pm

Uživatelský avatar
Coudy
Příspěvky: 2876
Registrován: pon zář 07, 2009 11:56 pm

Příspěvek

Spíše jsem vycházel z poznatku časové tísně mezi Silk way a Dakarem... Dakar je vrchol sezóny, tam by měl jet stroj nejnovější a technicky nejvyspělejší - Jamal. Tento vůz je ale třeba řádně otestovat, proto by jeden jel Silk way, kde by se důkladně prověřil při závodním zatížení (pochopitelně z toho vyplývají rizika jako poškození komponentů, nehoda atd.), a tak by byl v záloze další Jamal - připravený na Dakar 2011... :) Ale nikde není vyloučeno, že půjde vývoj a testování Jamalu tak rychle, aby ho třeba na Dakaru nemohlo zastoupit prověřené a důkladně otestované Terrno, byť třeba s menším výkonem apod. Ale jsou to jen spekulace, abychom se tu nenudili... :D
pát led 29, 2010 6:23 pm

Jiří Vintr
Příspěvky: 2347
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Příspěvek

Tak tak. Já jsem trpěliv a na výsledek si počkám rád. Kluci to určitě neodbudou a bude to zajímavé auto.
pát led 29, 2010 6:45 pm

Uživatelský avatar
M.S
Příspěvky: 519
Registrován: pát říj 13, 2006 10:32 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Logický je to, že chtějí zásadně jen s prověřeným autem, proto bych se nedivil ani eventuálnímu odložení premiéry Jamalu o rok, kdyby se hooodně nestíhalo.
Navíc, nezapomínejte, že je tu pořád ještě krize, která jakejkoliv rozvoj brzdí.
Takže pokud letos tři, rozhodně myslím dvě Terrna + 1 Jamal. Určitě by 2Jamaly, nebo i 3 byly krásná myšlenka, ale taky obrovskej krok do neznáma.
sob led 30, 2010 1:00 am

Pitris
Příspěvky: 694
Registrován: pát kvě 16, 2008 9:17 pm

Příspěvek

Pokud by se Lopraisům podařilo na start Dakaru 2011 postavit nový Jamal a Terrno bylo by to skvělé! Aleš má určitě talent a naježděno už má taky dost, vždyť Karel vyhrál svůj třetí Dakar, Aleš už toho odjel víc. Techniku mají taky nabušenou. Myslím, že i letos neudělili na Dakaru Lopraisovci ostudu, sice krátce, ale i tak Kamazům zatápěli.
Přemýšlím, kdo by řídil druhou tatru, že by Leo? Jestli se nepletu, tak nějak jednou už měl jet, ale zranil se.

Zajímalo by mě, kolik takových problémů jako Aleš měli letos Rusi. Nevěřím tomu, že by se jim při takových rychlostech v neznámém terénu takové kolize nestávaly. Jasně, sice jejich řidiči asi nedělají celý rok nic jiného, než že trénujou někde ve stepi, ale i tak, určitě vědí proč mají Mardějeva za zády a nevěřím tomu, že byl letos bez práce...
sob led 30, 2010 6:25 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No já bych řek že byl. Nevim co dělali večír v bivaku ale během etapy byly Kamazy naprosto bez problémů proto taky vyhráli všechny etapy. Dyk snad za celej Dakar neměli ani jeden defekt.
Jinak co se týká Jamalu zajímalo by mě co na něm bude tak nesmírně revoluční kromě toho že to bude Jamal. Jediný revoluční by mohla bejt nějaká jiná převodovka nebo řazení pod volantem. No jak řiká pan Vintr musíme být trpěliví. :D
Filip Nikl
ned led 31, 2010 12:10 am

tatra 4x4
Příspěvky: 475
Registrován: stř srp 05, 2009 12:06 am
Bydliště: Kochánky - Mladá Boleslav

Příspěvek

No a co třeba motor, slibujou dalších 250k navíc
ned led 31, 2010 9:30 am

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No neslibujou psali že současný má o 250 koní víc než ten z roku 2007. Ale zvednutí výkonu motoru je celkem bežný u všech týmů. Ale tak předpokládám že dojde k masivnímu využití lehkých materiálů víc než kdy jindy. A taky jsem zvědavej co použiju za motor jestli vylepšený současný 1015 a nebo nový elektronický 2015. Přeci jenom s elektronikou se daj dělat zázraky teda pokud funguje.
Filip Nikl
ned led 31, 2010 11:03 am

Uživatelský avatar
M.S
Příspěvky: 519
Registrován: pát říj 13, 2006 10:32 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Viděli jste letos CDT jak elektrika může zazlobit. Jasně proto chápu Loprais team, a jejich tažení s co nejvíce mechanicky ovládaným motorem.

Nesmírně revoluční bude ta kapota. :wink: Vtip je v těžišti. Pokud mají všichni podobný výkon, krouťák i hmotnost, a nutno říct, že i spolehlivost pár týmů už vychytalo, pak už tolika dalších faktorů nerozhoduje.

A těžiště Jamalu díky posunutí kabiny může být v těchto nastolených podmínkách dost revoluční na jízdní vlastnosti.
ned led 31, 2010 12:15 pm

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 68 hostů