Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Pokud Aleš uvedl, že bude přesedlávat mezi dvěma kamiony, tak musí jít logicky o Jamaly dva... Takže spekulace: na Silk way rally s jedním, druhý se mezitím doladí a na Dakar už s druhým. Vlastně podobný scénář jako měl být i na letošní Dakar, kdy ale dvojče zůstalo na dílně a do BA se vydal vůz prověřený Silk way...
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Spíše jsem vycházel z poznatku časové tísně mezi Silk way a Dakarem... Dakar je vrchol sezóny, tam by měl jet stroj nejnovější a technicky nejvyspělejší - Jamal. Tento vůz je ale třeba řádně otestovat, proto by jeden jel Silk way, kde by se důkladně prověřil při závodním zatížení (pochopitelně z toho vyplývají rizika jako poškození komponentů, nehoda atd.), a tak by byl v záloze další Jamal - připravený na Dakar 2011... Ale nikde není vyloučeno, že půjde vývoj a testování Jamalu tak rychle, aby ho třeba na Dakaru nemohlo zastoupit prověřené a důkladně otestované Terrno, byť třeba s menším výkonem apod. Ale jsou to jen spekulace, abychom se tu nenudili...
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Logický je to, že chtějí zásadně jen s prověřeným autem, proto bych se nedivil ani eventuálnímu odložení premiéry Jamalu o rok, kdyby se hooodně nestíhalo.
Navíc, nezapomínejte, že je tu pořád ještě krize, která jakejkoliv rozvoj brzdí.
Takže pokud letos tři, rozhodně myslím dvě Terrna + 1 Jamal. Určitě by 2Jamaly, nebo i 3 byly krásná myšlenka, ale taky obrovskej krok do neznáma.
Navíc, nezapomínejte, že je tu pořád ještě krize, která jakejkoliv rozvoj brzdí.
Takže pokud letos tři, rozhodně myslím dvě Terrna + 1 Jamal. Určitě by 2Jamaly, nebo i 3 byly krásná myšlenka, ale taky obrovskej krok do neznáma.
Pokud by se Lopraisům podařilo na start Dakaru 2011 postavit nový Jamal a Terrno bylo by to skvělé! Aleš má určitě talent a naježděno už má taky dost, vždyť Karel vyhrál svůj třetí Dakar, Aleš už toho odjel víc. Techniku mají taky nabušenou. Myslím, že i letos neudělili na Dakaru Lopraisovci ostudu, sice krátce, ale i tak Kamazům zatápěli.
Přemýšlím, kdo by řídil druhou tatru, že by Leo? Jestli se nepletu, tak nějak jednou už měl jet, ale zranil se.
Zajímalo by mě, kolik takových problémů jako Aleš měli letos Rusi. Nevěřím tomu, že by se jim při takových rychlostech v neznámém terénu takové kolize nestávaly. Jasně, sice jejich řidiči asi nedělají celý rok nic jiného, než že trénujou někde ve stepi, ale i tak, určitě vědí proč mají Mardějeva za zády a nevěřím tomu, že byl letos bez práce...
Přemýšlím, kdo by řídil druhou tatru, že by Leo? Jestli se nepletu, tak nějak jednou už měl jet, ale zranil se.
Zajímalo by mě, kolik takových problémů jako Aleš měli letos Rusi. Nevěřím tomu, že by se jim při takových rychlostech v neznámém terénu takové kolize nestávaly. Jasně, sice jejich řidiči asi nedělají celý rok nic jiného, než že trénujou někde ve stepi, ale i tak, určitě vědí proč mají Mardějeva za zády a nevěřím tomu, že byl letos bez práce...
No já bych řek že byl. Nevim co dělali večír v bivaku ale během etapy byly Kamazy naprosto bez problémů proto taky vyhráli všechny etapy. Dyk snad za celej Dakar neměli ani jeden defekt.
Jinak co se týká Jamalu zajímalo by mě co na něm bude tak nesmírně revoluční kromě toho že to bude Jamal. Jediný revoluční by mohla bejt nějaká jiná převodovka nebo řazení pod volantem. No jak řiká pan Vintr musíme být trpěliví.
Jinak co se týká Jamalu zajímalo by mě co na něm bude tak nesmírně revoluční kromě toho že to bude Jamal. Jediný revoluční by mohla bejt nějaká jiná převodovka nebo řazení pod volantem. No jak řiká pan Vintr musíme být trpěliví.
Filip Nikl
No neslibujou psali že současný má o 250 koní víc než ten z roku 2007. Ale zvednutí výkonu motoru je celkem bežný u všech týmů. Ale tak předpokládám že dojde k masivnímu využití lehkých materiálů víc než kdy jindy. A taky jsem zvědavej co použiju za motor jestli vylepšený současný 1015 a nebo nový elektronický 2015. Přeci jenom s elektronikou se daj dělat zázraky teda pokud funguje.
Filip Nikl
Viděli jste letos CDT jak elektrika může zazlobit. Jasně proto chápu Loprais team, a jejich tažení s co nejvíce mechanicky ovládaným motorem.
Nesmírně revoluční bude ta kapota. Vtip je v těžišti. Pokud mají všichni podobný výkon, krouťák i hmotnost, a nutno říct, že i spolehlivost pár týmů už vychytalo, pak už tolika dalších faktorů nerozhoduje.
A těžiště Jamalu díky posunutí kabiny může být v těchto nastolených podmínkách dost revoluční na jízdní vlastnosti.
Nesmírně revoluční bude ta kapota. Vtip je v těžišti. Pokud mají všichni podobný výkon, krouťák i hmotnost, a nutno říct, že i spolehlivost pár týmů už vychytalo, pak už tolika dalších faktorů nerozhoduje.
A těžiště Jamalu díky posunutí kabiny může být v těchto nastolených podmínkách dost revoluční na jízdní vlastnosti.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 68 hostů