Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Přesně tak, revoluce spočívá především v kapotě... Vždyť žádné takové vozidlo na Dakaru není - typický kapotovaný truck. Protože MB Unimog je spíše taková "kapotka-nekapotka", kterou bych do toho osobně vůbec nepočítal. A kapotovaný kamion je revoluční, ať už jde o těžiště, lepší jízdní vlastnosti, posazení řidiče až za přední nápravou či netradiční vzhled.......
No všechno má svý výhody a nevýhody. Elektronickej motor se dá líp ladit, vylepšovat průběho točivého momentu, muže spolupracovat s převodovkou, naklápět lopatky v turbu a já nevim co. Když to funguje tak je to skvělý. Ale pak se někde uklepe drátek a prostě to nejde do výkonu nebo to taky nejde vubec.
U mechaniky se to všechno řeší v podstatě tim že se tam navalí víc nafty a je to. Pokud tam jde palivo tak to jede až do zdechnutí, nestane se že to najednou z nejasnýho důvodu chípne, že to někdy tahne víc, někdy miň a tak.
Osobně bych byl pro mechaniku nebejt ale pravidel který řešej takový chuťovky jako kouřivost což je neduha machanickejch motorů. A problémy s tim maj i ti nejlepší. Takovej Kamaz s jeho "cucák ven" stylem radši přejchází na motory Cummins protože JAMZ sice má rezervy ale ty když se využijou tak za autem neni vidět a nepomáhaj ani vejfuky pod podvozek. Takže si myslim že stejně všichni budou muset časem přejít na elektroniku.
U mechaniky se to všechno řeší v podstatě tim že se tam navalí víc nafty a je to. Pokud tam jde palivo tak to jede až do zdechnutí, nestane se že to najednou z nejasnýho důvodu chípne, že to někdy tahne víc, někdy miň a tak.
Osobně bych byl pro mechaniku nebejt ale pravidel který řešej takový chuťovky jako kouřivost což je neduha machanickejch motorů. A problémy s tim maj i ti nejlepší. Takovej Kamaz s jeho "cucák ven" stylem radši přejchází na motory Cummins protože JAMZ sice má rezervy ale ty když se využijou tak za autem neni vidět a nepomáhaj ani vejfuky pod podvozek. Takže si myslim že stejně všichni budou muset časem přejít na elektroniku.
Filip Nikl
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
- Dusan_TA650
- Příspěvky: 422
- Registrován: pát zář 04, 2009 6:17 pm
Je to jen taková "slátanina" za 2hodiny...
Mě se líbí "jen" nárazník (opačný sklon oproti kapotě), přídavný světla ty orveš o první větve , prostě v tomto obrázku nejsou zahrnuty žádný ochranný rámy, které by to jistě vyřešili - spíš mi šlo o návaznost do stávajícího vozového parku . Schůdky origo Tatra bych na tom bral, podle mně jsou povedený... Motoru Deutz jistě jeden úsměv navíc neuškodí, případně boční vstup vzduchu pro další venkovní vánek. Nástavba, podle mne tohle je jednoduchý, horší je to vyrobit, kord kdyby na ní měli být ty navazující prolisy z kabiny (což je zbytečný, ale na papíru se mi to místo zdálo holý, tak jsem je tam vpásnul).
Toť můj pohled na mou rychlovku, díky Vám všem za pozitivní reakce.
Mě se líbí "jen" nárazník (opačný sklon oproti kapotě), přídavný světla ty orveš o první větve , prostě v tomto obrázku nejsou zahrnuty žádný ochranný rámy, které by to jistě vyřešili - spíš mi šlo o návaznost do stávajícího vozového parku . Schůdky origo Tatra bych na tom bral, podle mně jsou povedený... Motoru Deutz jistě jeden úsměv navíc neuškodí, případně boční vstup vzduchu pro další venkovní vánek. Nástavba, podle mne tohle je jednoduchý, horší je to vyrobit, kord kdyby na ní měli být ty navazující prolisy z kabiny (což je zbytečný, ale na papíru se mi to místo zdálo holý, tak jsem je tam vpásnul).
Toť můj pohled na mou rychlovku, díky Vám všem za pozitivní reakce.
já bych se inspiroval zde http://www.youtube.com/watch?v=kHbcAy5i ... r_embedded
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 hostů