Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Jedná se o stroj Essarco SS 300 8x8. Vyvinuto v 80 letech. Jelo to na Dakaru 1992. Posádka Westerveld-Amirala.
Více info zde: http://www.4wdonline.com/SS/Esarco.html
Více info zde: http://www.4wdonline.com/SS/Esarco.html
No pokud myslíš Trambusky, tak jsou to obě bejvalky po CDT. Hlavní rozdíl je teď ten, že jedna (Astana - jel s ní Artur) má rozvor 4300 mm a druhá (LOTTO) 4090 mm.
LOTTO Tatra je po Kolomajzovi, vznikla jako první auto CDT (zelená) proběhly na ní první testy a absolvovala tu nešťastnou cestu na SWR 2009, kdy se ani nepovedlo dojet na start. Pak se přelepila na žluto a odjela na Dakar 2010. Tam to nevydržel Deutz, takže na příští rok dostala CAT C18. Pak měl Martin tu nehodu (Dakar 2011) a nedojeli, Tatra zůstala v pořádku, provedly se nějaké úpravy (třeba změna polohy rezerv) a jela Dakar 2012. Martin s ní zajel 7. místo. Na příští rok dostala Gyrtech a už s ní Martin jel jako součást BDP (Dakar 2013). To už se angažoval Milan Holáň a po Dakaru byla přebarvená na bílo, dostala novou rovnou nástavbu a začali s ní jezdit Poláci.
Tatra Astana (ta delší) vznikla jako druhý auto CDT. Stihla dokončit těsně před Dakarem 2010 a odjela na něj jako zelená. Stejný problém s Deutzem, dostala CAT C18. Na Dakaru 2011 to Marek Spáčil hodil přes střechu, auto bylo hodně pomuchlaný, takže začala přestavba. Musela se dát nová kabina, dostala uplně první "dakarský" Gyrtech (bylo to pro SWR 2011 a tenkrát se o motoru mluvilo jako o CATu C13 naladěném v Buggyře, že se jedná o upravený okruhový motor nebo o značce Gyrtech se vůbec nehovořilo) a protahnul se rozvor na 4300 mm. Na SWR to pak poslal někde do škarpy - utržený kolo, kabina, ohnutá náprava. Auto nějak doskákalo domů a šlo na dílnu. Podle mě to byl začátek konce CDT. Auto se dalo do provozu (asi už za asistence Milana Holáně) až na Dakar 2013, kdy ho řídil Tomáš Vrátný. Po Dakaru nová nástavba, bílá barva a začal s ní jezdit Artur než se postavil Jamal.
Se kterou z nich jezděj ten zážitek a jak to vubec probíhá by mě taky zajímalo.
LOTTO Tatra je po Kolomajzovi, vznikla jako první auto CDT (zelená) proběhly na ní první testy a absolvovala tu nešťastnou cestu na SWR 2009, kdy se ani nepovedlo dojet na start. Pak se přelepila na žluto a odjela na Dakar 2010. Tam to nevydržel Deutz, takže na příští rok dostala CAT C18. Pak měl Martin tu nehodu (Dakar 2011) a nedojeli, Tatra zůstala v pořádku, provedly se nějaké úpravy (třeba změna polohy rezerv) a jela Dakar 2012. Martin s ní zajel 7. místo. Na příští rok dostala Gyrtech a už s ní Martin jel jako součást BDP (Dakar 2013). To už se angažoval Milan Holáň a po Dakaru byla přebarvená na bílo, dostala novou rovnou nástavbu a začali s ní jezdit Poláci.
Tatra Astana (ta delší) vznikla jako druhý auto CDT. Stihla dokončit těsně před Dakarem 2010 a odjela na něj jako zelená. Stejný problém s Deutzem, dostala CAT C18. Na Dakaru 2011 to Marek Spáčil hodil přes střechu, auto bylo hodně pomuchlaný, takže začala přestavba. Musela se dát nová kabina, dostala uplně první "dakarský" Gyrtech (bylo to pro SWR 2011 a tenkrát se o motoru mluvilo jako o CATu C13 naladěném v Buggyře, že se jedná o upravený okruhový motor nebo o značce Gyrtech se vůbec nehovořilo) a protahnul se rozvor na 4300 mm. Na SWR to pak poslal někde do škarpy - utržený kolo, kabina, ohnutá náprava. Auto nějak doskákalo domů a šlo na dílnu. Podle mě to byl začátek konce CDT. Auto se dalo do provozu (asi už za asistence Milana Holáně) až na Dakar 2013, kdy ho řídil Tomáš Vrátný. Po Dakaru nová nástavba, bílá barva a začal s ní jezdit Artur než se postavil Jamal.
Se kterou z nich jezděj ten zážitek a jak to vubec probíhá by mě taky zajímalo.
Naposledy upravil(a) filip 90 dne úte úno 17, 2015 8:36 pm, celkem upraveno 1 x.
Filip Nikl
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv pro 20, 2012 3:18 pm
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
No popis toho auta je tady: http://www.tatra-dakar.cz/clanek/o-nas
To je sice pravda, ale jednak v jejich reklamě figurují jako nabídka dva různé vozy a navíc ani jeden z nich už v uváděné podobě neexistuje.
Můj osobní typ je, že jedna z trambusek je pojízdná a má motor MKR. Oproti Gyrtechu se zástava zas tak lišit nebude vzhledem ke koncepční podobnosti motorů.
Můj osobní typ je, že jedna z trambusek je pojízdná a má motor MKR. Oproti Gyrtechu se zástava zas tak lišit nebude vzhledem ke koncepční podobnosti motorů.
Filip Nikl
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv pro 20, 2012 3:18 pm
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Cenzura na fóru,klobouk dolů!
Kde je rozdíl mezi dvěma názory...
...počet příspěvků?!?!
..mazání komentářů, které se místním vyvoleným moc nehodí....
Kde je rozdíl mezi dvěma názory...
...počet příspěvků?!?!
..mazání komentářů, které se místním vyvoleným moc nehodí....
Naposledy upravil(a) Tatrol dne stř bře 04, 2015 3:36 am, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 18 hostů