Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
O účasti českých posádek na Dakaru s Markem Spáčilem
CZECH DAKAR TEAM - TISKOVÁ ZPRÁVA
Dakar 2010
O účasti českých posádek na Dakaru s Markem Spáčilem
Na britském letišti Heathrow jsme během čekání na letadlo do Prahy vyzpovídali manažera Czech Dakar Teamu Marka Spáčila vracejícího se spolu s většinou svých kolegů z druhé Rallye Dakar na jihoamerické půdě.
O tom, že Spáčil dokáže nahlas a přesně pojmenovat příjemné i nepříjemné věci se všeobecně ví, takže vám prostřednictvím této zprávy nabízíme zajímavý pohled před oponu i do zákulisí dobrodružství nejtěžšího motoristického závodě na světě.
Na otázku, z čeho byl letos nejvíce zklamaný Spáčil pro někoho tak trochu překvapivě odpovídá, že kromě všeobecně známých problémů s technikou neměl radost ani z lidské hlouposti a ješitnosti. Co tím vlastně několikanásobný účastník dakarské rallye myslí? „Již podruhé jsme se pohybovali po jihoamerických končinách,“ zahajuje Spáčil a bez přerušení pokračuje: „Letošní Dakar bych shrnul do třech negativ a jednoho velkého pozitiva. Jako největší český tým jsme letošní Dakar absolvovali poměrně úspěšně a udělali i několik výsledků, které stojí za pozornost.“
Velkou radost udělal Spáčilovi mladý nadějný motorkář Roman Krejčí. „Roman vyhrál kategorii Maraton a vzhledem k tomu, jak Dakar snášel a prožíval, představuje skvělý potenciál i do budoucna.“ Dobře se podle Spáčila držel i nováček Jan Veselý: „Honza jel přesně to co chtěl a co se od něj očekávalo. Dokázal překousnout i obrovský pád ze třetí etapy, jehož následky ho omezovaly prakticky až do konce závodu.“ Rovněž sedmé místo čtyřkolkáře Bražiny považuje Spáčil za slušný výsledek: „Ani v kategorii quad se nemáme za co stydět. Olin Bražina jedoucí na novém a neozkoušeném stroji vlastní konstrukce závod dokončil a dojel jako jediný Čech na skvělém sedmém místě. Spáčil neopomněl vyzdvihnout ani úspěšné vystoupení Jiřího Janečka s Viktorem Chytkou, kteří nakonec závod dokončili na 41. místě: „Jirka s Viktorem všem ukázali, že jejich loňský výsledek nebyl náhodný.“
A co tedy bylo pro Spáčila v souvislosti s letošním Dakarem největším zklamáním? „Upřímně mě to mrzí, ale nejvíce mne překvapily a současně zklamaly vyjádření některých jezdců a novinářů,“ odhaluje citlivé téma Spáčil. „Jsou mezi námi bohužel lidé, kteří ať již z neznalosti nebo úmyslně mystifikují veřejnost a tím poškozují nejen ostatní jezdce, ale i sport jako takový.“
Jako další zklamání Spáčil dále celkem logicky zmínil techniku a podobně jako mnoho dalších i volbu trati závodu: „To, že v sekci kamionů nemůžeme čekat zázračný výsledek, bylo zřejmé ještě před startem. Sice jsme přípravě a testování věnovali maximum, nicméně i tak jsme museli řešit dětské nemoci. S tím jsme konec konců i počítali a postupně jich většinu odstranili. Pokud obě Tatry Czech Dakar Teamu fungovaly, tak bylo jasně patrné, že dokáží držet krok s nejlepšími.“ Nakonec však veškeré naděje pohasly, když oba speciály zastavila podobná závada agregátu. „Bohužel došlo k selhání obou motorů a s tím prostě nešlo nic dělat.“ Marek Spáčil se v této souvislosti ohrazuje proti dost možná unáhleným prohlášením některých účastníků rallye, kteří nemuseli mít správné informace: „Kategoricky se ohrazuji proti z mého pohledu nepochopitelným vyjádřením některých účastníků, podle kterých jsme snad nebyli na závod připraveni. Mohu odpovědně prohlásit, že Czech Dakar Team byl na Dakar připraven dobře a to co se závodní i doprovodné techniky týče. Na trati jsme se snažili závodit, což znamená daleko větší namáhání závodních strojů. Naopak u asistencí je zase klíčové, aby dojížděly spolehlivě do cíle. Logistika i asistence nám fungovaly na jedničku.“ Moderní Dakar vyžaduje od posádek toužících po úspěchu maximální nasazení, které samozřejmě přináší zvýšené riziko: „To je prostě Dakar a to že něco nevydrželo se nestalo poprvé ani naposledy. Velkou radost mi udělal dvaašedesátiletý šéf Kamazu Semjon Jakubov, který se u nás i po skončení rallye zastavil, aby nás pochválil a současně popřál mnoho štěstí do budoucna s odvoláním na to, že jeho tovární tým vyvíjel auto dlouhých deset let. O to smutnější je, že někteří jezdci komentují počínání svých kolegů negativně v okamžiku, kdy se jim podaří po dlouhé době půstu vůbec dojet. Letos přitom ve startovním poli chyběla zcela a nebo zmizela velmi brzy jména jako Hans Stacey, Gerard De Rooy, Aleš Loprais, Tomáš Tomeček. Závod se tak v podstatě odehrával na úrovni prvních třech jezdců, z čehož neměl radost snad nikdo.“ Spáčilova slova potvrzuje pohled do výsledkové listiny, podle které čtvrtý kamion ztrácí více než dvanáct hodin na vítězného Čagina. „S takovým odstupem jezdí spíše rychlé asistence,“ uzavírá tuto kapitolu Spáčil.
Velkou kritiku si letos vysloužily i tratě samotné: „Tratě na území Argentiny a Chile mne rovněž zklamaly. Byly totiž navrženy s ohledem na ty nejlepší, kteří měli nespornou výhodu, zatímco se zbytek startovního pole dusil v oblacích prachu a písku fesh-fesh. Zklamání bylo o to větší, že se v takových podmínkách prakticky nedalo předjíždět.“
Na závěr si Marek Spáčil nechal citlivé téma týkající se práce některých „novinářů“. Vzhledem k tomu, že bohužel přesně vím o čem je řeč, tak nemohu než sympatického truckera podpořit a současně apelovat na redakce, aby příště zvážily, koho na Dakar posílají. „Jsem smutný z vyjádření některých novinářů, kteří bohužel vůbec nepochopili, o čem Dakar vlastně je,“ říká Spáčil. „Nemám v úmyslu zpochybňovat nezávislost médií, ba právě naopak. Většina lidí, co se kolem Dakaru pohybuje, jsou profesionálové nebo nadšenci tělem i duší. Nevím, kde berou někteří žurnalisté právo znevažovat jezdce závodící na Dakaru. Nevím, jaký cíl mají scestná prohlášení upozorňující na to, že si české týmy nepomáhají, a že se každý jen chce jen zviditelnit s českou vlajkou. Opak je pravdou a informovaný novinář to prostě musí vědět, protože to je všeobecně známo a v bivaku to navíc každý vidí na vlastní oči.“
Podle Spáčila, který v různých formách absolvoval již osm Dakarů, jsou vítězové všichni, kdo dojedou alespoň do poloviny závodu. „Dakar je opravdu přinejmenším jednou z nejnáročnějších automobilových soutěží světa a je opravdu smutné, pokud se někteří účastníci, byť v euforii svého rádoby úspěchu, negativně vyjadřují na adresu svých soupeřů. Bohužel je to pro náš národ tak trochu typické, nicméně já se k něčemu podobnému nechci a nebudu snižovat.“
Spáčil také uvádí alespoň několik případů, kdy si letos naše týmy navzájem nezištně pomáhaly: „Češi si opravdu pomáhali, ostatně tak jako každý rok. Czech Dakar Team pomáhal týmu KM Racing zapůjčením pneumatik a nabídkou pomoci při servisu v okamžiku, kdy „žlutým“ nedorazil doprovod. Tomáš Tomeček nám pro změnu půjčil brzdové obložení, Peťa Vodák zase táhl naše novinářské auto, podobně jako asistenční kamion Mirka Zapletala. Spolupráce prostě funguje a funguje dobře.“
Před nástupem do letadla Marek Spáčil rozhovor ukončil slovy: „Tohle vše je také Dakar, ať žije Dakar.“
Czech Dakar Team
Dakar 2010 – Tisková zpráva – Marek Spáčil O účasti českých posádek na Dakaru, otázky a komentář Ladislav Lála, CDT 21. 1. 2010
Dakar 2010
O účasti českých posádek na Dakaru s Markem Spáčilem
Na britském letišti Heathrow jsme během čekání na letadlo do Prahy vyzpovídali manažera Czech Dakar Teamu Marka Spáčila vracejícího se spolu s většinou svých kolegů z druhé Rallye Dakar na jihoamerické půdě.
O tom, že Spáčil dokáže nahlas a přesně pojmenovat příjemné i nepříjemné věci se všeobecně ví, takže vám prostřednictvím této zprávy nabízíme zajímavý pohled před oponu i do zákulisí dobrodružství nejtěžšího motoristického závodě na světě.
Na otázku, z čeho byl letos nejvíce zklamaný Spáčil pro někoho tak trochu překvapivě odpovídá, že kromě všeobecně známých problémů s technikou neměl radost ani z lidské hlouposti a ješitnosti. Co tím vlastně několikanásobný účastník dakarské rallye myslí? „Již podruhé jsme se pohybovali po jihoamerických končinách,“ zahajuje Spáčil a bez přerušení pokračuje: „Letošní Dakar bych shrnul do třech negativ a jednoho velkého pozitiva. Jako největší český tým jsme letošní Dakar absolvovali poměrně úspěšně a udělali i několik výsledků, které stojí za pozornost.“
Velkou radost udělal Spáčilovi mladý nadějný motorkář Roman Krejčí. „Roman vyhrál kategorii Maraton a vzhledem k tomu, jak Dakar snášel a prožíval, představuje skvělý potenciál i do budoucna.“ Dobře se podle Spáčila držel i nováček Jan Veselý: „Honza jel přesně to co chtěl a co se od něj očekávalo. Dokázal překousnout i obrovský pád ze třetí etapy, jehož následky ho omezovaly prakticky až do konce závodu.“ Rovněž sedmé místo čtyřkolkáře Bražiny považuje Spáčil za slušný výsledek: „Ani v kategorii quad se nemáme za co stydět. Olin Bražina jedoucí na novém a neozkoušeném stroji vlastní konstrukce závod dokončil a dojel jako jediný Čech na skvělém sedmém místě. Spáčil neopomněl vyzdvihnout ani úspěšné vystoupení Jiřího Janečka s Viktorem Chytkou, kteří nakonec závod dokončili na 41. místě: „Jirka s Viktorem všem ukázali, že jejich loňský výsledek nebyl náhodný.“
A co tedy bylo pro Spáčila v souvislosti s letošním Dakarem největším zklamáním? „Upřímně mě to mrzí, ale nejvíce mne překvapily a současně zklamaly vyjádření některých jezdců a novinářů,“ odhaluje citlivé téma Spáčil. „Jsou mezi námi bohužel lidé, kteří ať již z neznalosti nebo úmyslně mystifikují veřejnost a tím poškozují nejen ostatní jezdce, ale i sport jako takový.“
Jako další zklamání Spáčil dále celkem logicky zmínil techniku a podobně jako mnoho dalších i volbu trati závodu: „To, že v sekci kamionů nemůžeme čekat zázračný výsledek, bylo zřejmé ještě před startem. Sice jsme přípravě a testování věnovali maximum, nicméně i tak jsme museli řešit dětské nemoci. S tím jsme konec konců i počítali a postupně jich většinu odstranili. Pokud obě Tatry Czech Dakar Teamu fungovaly, tak bylo jasně patrné, že dokáží držet krok s nejlepšími.“ Nakonec však veškeré naděje pohasly, když oba speciály zastavila podobná závada agregátu. „Bohužel došlo k selhání obou motorů a s tím prostě nešlo nic dělat.“ Marek Spáčil se v této souvislosti ohrazuje proti dost možná unáhleným prohlášením některých účastníků rallye, kteří nemuseli mít správné informace: „Kategoricky se ohrazuji proti z mého pohledu nepochopitelným vyjádřením některých účastníků, podle kterých jsme snad nebyli na závod připraveni. Mohu odpovědně prohlásit, že Czech Dakar Team byl na Dakar připraven dobře a to co se závodní i doprovodné techniky týče. Na trati jsme se snažili závodit, což znamená daleko větší namáhání závodních strojů. Naopak u asistencí je zase klíčové, aby dojížděly spolehlivě do cíle. Logistika i asistence nám fungovaly na jedničku.“ Moderní Dakar vyžaduje od posádek toužících po úspěchu maximální nasazení, které samozřejmě přináší zvýšené riziko: „To je prostě Dakar a to že něco nevydrželo se nestalo poprvé ani naposledy. Velkou radost mi udělal dvaašedesátiletý šéf Kamazu Semjon Jakubov, který se u nás i po skončení rallye zastavil, aby nás pochválil a současně popřál mnoho štěstí do budoucna s odvoláním na to, že jeho tovární tým vyvíjel auto dlouhých deset let. O to smutnější je, že někteří jezdci komentují počínání svých kolegů negativně v okamžiku, kdy se jim podaří po dlouhé době půstu vůbec dojet. Letos přitom ve startovním poli chyběla zcela a nebo zmizela velmi brzy jména jako Hans Stacey, Gerard De Rooy, Aleš Loprais, Tomáš Tomeček. Závod se tak v podstatě odehrával na úrovni prvních třech jezdců, z čehož neměl radost snad nikdo.“ Spáčilova slova potvrzuje pohled do výsledkové listiny, podle které čtvrtý kamion ztrácí více než dvanáct hodin na vítězného Čagina. „S takovým odstupem jezdí spíše rychlé asistence,“ uzavírá tuto kapitolu Spáčil.
Velkou kritiku si letos vysloužily i tratě samotné: „Tratě na území Argentiny a Chile mne rovněž zklamaly. Byly totiž navrženy s ohledem na ty nejlepší, kteří měli nespornou výhodu, zatímco se zbytek startovního pole dusil v oblacích prachu a písku fesh-fesh. Zklamání bylo o to větší, že se v takových podmínkách prakticky nedalo předjíždět.“
Na závěr si Marek Spáčil nechal citlivé téma týkající se práce některých „novinářů“. Vzhledem k tomu, že bohužel přesně vím o čem je řeč, tak nemohu než sympatického truckera podpořit a současně apelovat na redakce, aby příště zvážily, koho na Dakar posílají. „Jsem smutný z vyjádření některých novinářů, kteří bohužel vůbec nepochopili, o čem Dakar vlastně je,“ říká Spáčil. „Nemám v úmyslu zpochybňovat nezávislost médií, ba právě naopak. Většina lidí, co se kolem Dakaru pohybuje, jsou profesionálové nebo nadšenci tělem i duší. Nevím, kde berou někteří žurnalisté právo znevažovat jezdce závodící na Dakaru. Nevím, jaký cíl mají scestná prohlášení upozorňující na to, že si české týmy nepomáhají, a že se každý jen chce jen zviditelnit s českou vlajkou. Opak je pravdou a informovaný novinář to prostě musí vědět, protože to je všeobecně známo a v bivaku to navíc každý vidí na vlastní oči.“
Podle Spáčila, který v různých formách absolvoval již osm Dakarů, jsou vítězové všichni, kdo dojedou alespoň do poloviny závodu. „Dakar je opravdu přinejmenším jednou z nejnáročnějších automobilových soutěží světa a je opravdu smutné, pokud se někteří účastníci, byť v euforii svého rádoby úspěchu, negativně vyjadřují na adresu svých soupeřů. Bohužel je to pro náš národ tak trochu typické, nicméně já se k něčemu podobnému nechci a nebudu snižovat.“
Spáčil také uvádí alespoň několik případů, kdy si letos naše týmy navzájem nezištně pomáhaly: „Češi si opravdu pomáhali, ostatně tak jako každý rok. Czech Dakar Team pomáhal týmu KM Racing zapůjčením pneumatik a nabídkou pomoci při servisu v okamžiku, kdy „žlutým“ nedorazil doprovod. Tomáš Tomeček nám pro změnu půjčil brzdové obložení, Peťa Vodák zase táhl naše novinářské auto, podobně jako asistenční kamion Mirka Zapletala. Spolupráce prostě funguje a funguje dobře.“
Před nástupem do letadla Marek Spáčil rozhovor ukončil slovy: „Tohle vše je také Dakar, ať žije Dakar.“
Czech Dakar Team
Dakar 2010 – Tisková zpráva – Marek Spáčil O účasti českých posádek na Dakaru, otázky a komentář Ladislav Lála, CDT 21. 1. 2010
Ach ty emoce... Někdy je lepší raději mlčet, než říkat nesmysly... Na jednu stranu se Marek Spáčil nebude snižovat na úroveň nejmenovaných českých závodníků (o kom je asi řeč, že jo ) a na tu druhou se přesně tak "sníží" a zbytečně až nesmyslně kritizuje 4. kamion v cíli........... To mi trošku nejde do hlavy. Zdravá rivalita ano, zdravé sebevědomí ano, ale tohle by si mohli oba pánové odpustit. Ikdyž se může zdát prohlášení MM dost tvrdé, tak je pravdivé a na rovinu řečené. Možná mohl Martin Macík volit jiná slova, ale to nic nemění na tom, že měl pravdu... Je to zbytečně mediálně vyhrocené.
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Hmm, zajímavá situace, možná zbytečně daleko hozená, bohužel. Aleš mě na ten článek taky upozorňoval a mrzelo ho to, ale řekl mi, že on na to nebude nijak reagovat a bude si raději hledět svojí práce. Podle mého nemá význam na to reagovat, jen se upozorní na to, že někomu se to letos povedlo, a ten je ještě víc na koni, a někomu ne, a ještě víc se na to upozorní. Na konci je stejně jen tvrdá práce (pro jedny i pro druhé) a další Dakar, kde všichni startují za stavu 0:0 (ba i Kamaz).
Snad jsou to jen emoce (na jedné i na druhé straně). Asi je potřeba vychladnout a pustit se do tvrdé práce, která je beztak pro všechny stejná. Chápu, že má MM radost, po několika letech neúspěchu i zatracení dojel skvěle na 4. místě. Neměl žádná velkohubá gesta před závodem, jel s pokorou a teď si může vychutnat úspěch. A že si "rýpnul" do ostatních? Možná, ale pravdu měl. Tím spíš nechápu zbytečné vracení úderu. A upřímně řečeno, je úplně fuk, jestli měl 4. kamion v cíli ztrátu 2 minuty na čelo nebo 20 hodin!!!!!!! To se příští rok nebude vědět, ale to 4. místo tam zůstane navždy. To mě Marek zklamal........
Ach jo... Na jednu stranu se všude říká jak si týmy pomáhají ale pak si člověk přečtě pár článků s citacemi pilotů a vypadá to, že se nemužou ani cejtit. Čim to teda je?
Někdo udělá rozhovor s Martinem Macíkem těsně po dakaru a zeptá se ho na jak hodontí závod. On je k smrti unavený a zároveň šťastný, že po několika letech se mu končně podařilo dojet a eště ke všemu na 4. místě tak prostě řekne co si myslí a novináři to otisknou. Jenže z článku není poznat jak to vlastně myslel a jestli vůbec myslel a navíc to je v podstatě pravda.
Pak přijdou za Markem Spáčilem, který je na tom stejně až s tím rozdílem že je naštvaný že mu nedojel ani jeden kamion (určitě aspoň trochu byl ikdyž se veřejně říká že ne) přečte sí článek s MM a začne se bránit. Prohlásí že tým byl připraven dobře. (S tím se dá polemizovat když jim zdechnou 2 motory, nebo spíš je to věc názoru. Někdo tomu říká smůla a někdo nedostatečná připravenost) A pak zaútočí na MM s tím, že teď zrovna dojel a náhodou 4. ale kdyby všichni nevypadli tak by tam nebyl.
Do toho vyjde rozhovor s Alešem Lopraisem kde řekne že má cíle na bedně protože úsilí je takové že to jinak to ani nemá cenu a zase se do něj někdo obuje že vlastně pohrdá 4. místem Martina Macíka. A takhle je to pořád dokola.
Laický divák pak těžko věří tomu že si tými pomáhají jak mužou a jen valí oči když se dozví že Macík jede na kolech Kolomého, Kolomý s motorem Lopraise, Spáčil s obložením Tomečka a Petr Vodák tahá na laně Toyotu CDT.
Docela by mě zajímal důvod proč toto vzníká a vychází mi jediný důvod: Nevhodně a v nevhodný čas položené otázky novinářů za účelem vyvolání publicity. Prostě doba těsně po závodě je plná emocí a pak může docházet k nedoruměním.Možná, že kdyby si to MM s MS vyříkali někde u piva tak se tomu zasmějou a nebudou tu vubec řešit. Kdo ví?
Jinak celkem slušně (podle mě) z toho vybruslil Tomáš Tomeček. Řek jasně:"Rozbil jsem 3x auto, je to ostuda ale teď se s váma o tom nebudu bavit. Někdy okolo červa bude auto spravené tak pokud budete mít zájem tak se o tom spolu mužem pobavit." A má klid. Co myslíte?
Někdo udělá rozhovor s Martinem Macíkem těsně po dakaru a zeptá se ho na jak hodontí závod. On je k smrti unavený a zároveň šťastný, že po několika letech se mu končně podařilo dojet a eště ke všemu na 4. místě tak prostě řekne co si myslí a novináři to otisknou. Jenže z článku není poznat jak to vlastně myslel a jestli vůbec myslel a navíc to je v podstatě pravda.
Pak přijdou za Markem Spáčilem, který je na tom stejně až s tím rozdílem že je naštvaný že mu nedojel ani jeden kamion (určitě aspoň trochu byl ikdyž se veřejně říká že ne) přečte sí článek s MM a začne se bránit. Prohlásí že tým byl připraven dobře. (S tím se dá polemizovat když jim zdechnou 2 motory, nebo spíš je to věc názoru. Někdo tomu říká smůla a někdo nedostatečná připravenost) A pak zaútočí na MM s tím, že teď zrovna dojel a náhodou 4. ale kdyby všichni nevypadli tak by tam nebyl.
Do toho vyjde rozhovor s Alešem Lopraisem kde řekne že má cíle na bedně protože úsilí je takové že to jinak to ani nemá cenu a zase se do něj někdo obuje že vlastně pohrdá 4. místem Martina Macíka. A takhle je to pořád dokola.
Laický divák pak těžko věří tomu že si tými pomáhají jak mužou a jen valí oči když se dozví že Macík jede na kolech Kolomého, Kolomý s motorem Lopraise, Spáčil s obložením Tomečka a Petr Vodák tahá na laně Toyotu CDT.
Docela by mě zajímal důvod proč toto vzníká a vychází mi jediný důvod: Nevhodně a v nevhodný čas položené otázky novinářů za účelem vyvolání publicity. Prostě doba těsně po závodě je plná emocí a pak může docházet k nedoruměním.Možná, že kdyby si to MM s MS vyříkali někde u piva tak se tomu zasmějou a nebudou tu vubec řešit. Kdo ví?
Jinak celkem slušně (podle mě) z toho vybruslil Tomáš Tomeček. Řek jasně:"Rozbil jsem 3x auto, je to ostuda ale teď se s váma o tom nebudu bavit. Někdy okolo červa bude auto spravené tak pokud budete mít zájem tak se o tom spolu mužem pobavit." A má klid. Co myslíte?
Filip Nikl
V tomhle je velikost Tomáše Tomečka. V tomto ohledu by se od něj ostatní mohli učit. Inteligentní, skromný člověk, co nemá velkohubá gesta a co si na nic nehraje. Dokáže přiznat vlastní chybu a na nic se nevymlouvá, za to si ho nesmírně vážím...
Ono to ve skutečnosti asi až tak horké nebude, ale novináři dělají své. Opravdu nechápu, jak mohou někteří lidé přispívat do novin nebo psát tak nesmyslné články. Měl jsem za to, že ti lidé o tom něco vědí a že jsou profesionály... Realita je ale odlišná. Připadá mi to stejně amatérské, jako když TV nova "dělá" sportovní zpravodajství...
Ono to ve skutečnosti asi až tak horké nebude, ale novináři dělají své. Opravdu nechápu, jak mohou někteří lidé přispívat do novin nebo psát tak nesmyslné články. Měl jsem za to, že ti lidé o tom něco vědí a že jsou profesionály... Realita je ale odlišná. Připadá mi to stejně amatérské, jako když TV nova "dělá" sportovní zpravodajství...
Neosočujte Macíka ani Spáčila. Vina je pouze na straně novinářské špíny, která chce jen lacinou senzaci za každou cenu. Vím totiž, jakým způsobem shánějí informace a jak je potom překrucujou.
Z dotyčného totiž VŽDY vytáhnou, CO CHTĚJÍ SLYŠET.
Mohlo to být třeba taky tak, že Macíkovi, který se zdráhal odpovědět, položili otázku: "Můžete vyloučit, že za neúspěchem odpadlíků je i špatná příprava?"
Macík:" To samozřejmě vyloučit nelze."
Titulek v novinách: "Macík tvrdí - soupeři nebyli připraveni!"
Bohužel, stále je u nás dost naivků, kteří si myslí, že co je v novinách, je čistá pravda
Z dotyčného totiž VŽDY vytáhnou, CO CHTĚJÍ SLYŠET.
Mohlo to být třeba taky tak, že Macíkovi, který se zdráhal odpovědět, položili otázku: "Můžete vyloučit, že za neúspěchem odpadlíků je i špatná příprava?"
Macík:" To samozřejmě vyloučit nelze."
Titulek v novinách: "Macík tvrdí - soupeři nebyli připraveni!"
Bohužel, stále je u nás dost naivků, kteří si myslí, že co je v novinách, je čistá pravda
FILIP 90: ... ad Tomáš Tomeček se zřejmě poučil, protože si pamatuju jak se na něm novináři smlsli, když tuším v Dakaru 2006 nestihl trajekt a skončil. Byl tenkrát taky naštvaný, a vlastně slušně vynadal novinářům, že se o ně zajímají pokud je Dakar a celý rok jinak nic, takže TT je už v tomhle profík. Proto se mi to jeho prohlášení velice líbilo ted v ČT4 ... přijďte za půl roku....
Naposledy upravil(a) jirkas dne čtv led 21, 2010 9:25 pm, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 hostů