Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Odpovědět
Uživatelský avatar
seremed
Příspěvky: 518
Registrován: pon pro 04, 2006 9:25 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

:)) snad to čte i redakce Idnes a příště ho radši pošlou na vinobraní
pon led 25, 2010 10:26 am

Uživatelský avatar
T805fan
Příspěvky: 356
Registrován: úte dub 24, 2007 12:33 pm

Příspěvek

No mě stačilo si přečíst jedinej přispěvek z cyklu "na Dakaru bez řidičáku", kde se objevilo: "dlouho do noci dělají na diferenciálu - sice nevim, co to ten diferenciál je, ale takhle se ještě na ničem
jiném nenadřeli ..." - pak už jsem žádný další přispěvek z tohoto cyklu radši nečetl ...
pon led 25, 2010 10:31 am

mxmaki
Příspěvky: 1325
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:45 am

Příspěvek

Při čtení jeho článků sem si říkal proč ho vlastně braly do asistenčního auta braly, vždyť podle jeho vlastních slov bylo jeho vrcholnou činností občasné umytí auta a podávání nápojů během oprav. Podle toho to vypadá, že CDT prodává místa na dakar všude, včetně míst v asistenčních vozech, kde by měli sedět lidi co ví o autech vše a ne lidi kteří se skoro štítí v autě sedět :mad:
pon led 25, 2010 11:33 am

Jiří Vintr
Příspěvky: 2347
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Příspěvek

Dnes samozřejmě každý vidí ten výsledek a to, že se ten záměr nepovedl. Nicméně původní záměr podle mne nebyl špatný: vzali si reportéra velkého deníku, aby v průběhu rallye psal o rallye trošku jinak, cestopisně, nemotoristicky, volnou publicistikou. V podstatě tímto způsobem měl přiblížit lidem Janečka a Kunovského, které běžný lid tolik nezná, stejně tai i Marka a motorkáře. Jenže se to celé zvrtlo a dotyčný byl tak nějak mimo kontrolu. Jasně že to je komplet nemotorista, ale je otázkou, zda to je tento fakt nutně na závadu. Třeba tam mohla být nějaká šikovná novinářka, která má třeba k autům taky průměrně dál než běžný chlap,a le mohla by si všímat atmosféry závodu, zázemí, reakcí závodníků po dojezdu - pokud je to šikovný novinář, umí to podat hezky, i když není motoristickým odborníkem, ale umí si všímat věcí a má nějakou sociální inteligenci. Osobnostně však zvolili špatně ve všech směrech, to se stává. Nicméně záměr se mi nezdá vůbec špatný, leč měl by běžné zpravodajství doplňovat, ne suplovat.
pon led 25, 2010 2:48 pm

mxmaki
Příspěvky: 1325
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:45 am

Příspěvek

Jeho články se mi celkem líbily, jeho pohled byl celkem zajímavý, jen trochu nechápu proč jel jako asistence a ne jako novinář. Sice by jako novinář možná neměl tolik poznatků o dění, ale v asistenčním voze by mohl sedět někdo, kdo by byl platnější, stačilo by aby třeba řídil a mechanici kteří dělali celou noc si pak mohli cestou odpočinout.
pon led 25, 2010 5:07 pm

Uživatelský avatar
Dusan_TA650
Příspěvky: 422
Registrován: pát zář 04, 2009 6:17 pm

Příspěvek

mxmaki> neblbni, to je jako dát blondýnu za volant :lol:
Obrázek
pon led 25, 2010 7:30 pm

Uživatelský avatar
jirkas
Příspěvky: 603
Registrován: pon lis 05, 2007 12:37 pm
Bydliště: Lovosice

Příspěvek

Na regionálni televizi R1 Genus je rozhovor s Davidem Pabiškou, ale v podstatě nic nového tam nezaznělo.
Ve sportovních zprávách byla jedna otázka a pak zbytek odvysílali další den. V jejich archivu se to objevilo až dnes.

Nejříve ty zprávy:
http://www.r1genus.cz/images/UK-Videos/ ... streda.wmv nastavte si čas 5:50 min

a pak ten rozhovor:
http://www.r1genus.cz/files/PUBLICISTIK ... _Dakar.wmv
pon led 25, 2010 8:24 pm

Uživatelský avatar
Coudy
Příspěvky: 2876
Registrován: pon zář 07, 2009 11:56 pm

Příspěvek

Pan Ota Černý je čím dál horší a působí na obrazovce stále větším komickým dojmem. Pustil jsem se do války proti šéfovi sportovního zpravodajství ČT a nemusím se asi více rozepisovat, jak se věci mají. Tento člověk vidí jen sebe a své činy jako 100% správné, absolutně neumí uznat chybu a nebo si poslechnout názory lidí "z oboru", kteří jen neplácají nesmysly ve veřejných diskuzích, ale kteří o tom něco vědí. Omlouvám se za OT, ale když už tu padlo jméno naprostého nepřítele sportu, musel jsem reagovat. Jsem velmi rád za podobné diskuze (když pominu mnohdy opravdu hloupé otázky Černého) a za všechny pořady věnované dakarské rally. I když výběr hostů bych samozřejmě rozšířil, abychom mohli sledovat konfrontaci většiny jezdců a jejich pohledů i názorů na skončenou rally. Také bych rád viděl větší aktivitu ČT, která má svůj vlastní sportovní kanál a kam rozhodně motorismus (chcete-li motosport) patří - tím myslím např. natočit dokument o příprávách všech českých týmů na novou sezónu či před různými závody. Pohled na dílnu, rozhovory atd. Je to zviditelnění pro týmy, pro partnery i pro ČT samotnou, která na Dakar vypravila vlastního reportéra...
úte led 26, 2010 4:25 pm

Jenča
Příspěvky: 17
Registrován: sob led 02, 2010 5:05 pm
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Další rozhovory na Motor MiXu:

před dakarem: http://www.tvmotormix.cz/starsi-dil.asp

po dakaru: http://www.tvmotormix.cz/
úte led 26, 2010 5:31 pm

Uživatelský avatar
jirkas
Příspěvky: 603
Registrován: pon lis 05, 2007 12:37 pm
Bydliště: Lovosice

Příspěvek

Jak avizovaly stránky KM racingu, že v pondělí 25.1.2010 budou v pořadu Snídaně s Novou tak posílám link:
http://archiv.nova.cz/multimedia/snidan ... 0.html?s=0

1. vstup je v 20:18 min
2. vstup je v 32:50 min

Moc si od toho neslibujte, je to klasika alá Nova. :-))
stř led 27, 2010 11:42 am

mxmaki
Příspěvky: 1325
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:45 am

Příspěvek

na stránkách CDT se objevil článek popisující konstrukci http://www.czechdakar.cz/tatra-versus-kamaz
stř led 27, 2010 9:22 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Krásnej článek jasně napsanej a plnej informací. Nejvíc se mi líbí to že je tam řečeno, že úspěchy Kamazu jsou způsobený převážně perfektním týmem a velkým uměním řidičů. Samotný Kamaz není nijak technicky vyjímečný a ani ničím nevybočuje 850 koní (1000 koní nemám důvod věřit stejně jako 1600 koním Ginafu) 3500 Nm a standartní závodní podvozek. Ale s dobrým řidičem je nedostižný.
Filip Nikl
stř led 27, 2010 10:29 pm

Uživatelský avatar
Coudy
Příspěvky: 2876
Registrován: pon zář 07, 2009 11:56 pm

Příspěvek

Velmi pěkný článek, dobře napsaný. Autorem zřejmě bude Radek Smolka, jehož zajímavé články jsme vídali na stránkách LRT. Pokud existuje opravdu reálná šance na vytvoření silného tatrováckého týmu s patřičným zázemím, tak je to právě spojení CDT a LRT... Bylo by moc zajímavé, kdyby k tomu skutečně došlo.
čtv led 28, 2010 12:14 am

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No já o nějakym spojování čehokoliv dost pochybuju. Ale Livescore má stejnej základ Tatry CDT takže ikdyž je to mrazák tak to je Tatrovácký Hi-tech :D . Škoda že LRT zřejmě nemá dost prostředků. Jen si to představte kdyby vyjela Livescorka s karbonovou nástavbou ve tvaru kabiny s tlumičema Rieger a těma všema vymoženostma.
Obrázek
A nebo co takhle facelift s novou V12 co se údajně vyvíjí. No ale to už je moc velká fantazie.
Obrázek
Filip Nikl
čtv led 28, 2010 12:49 am

Uživatelský avatar
seremed
Příspěvky: 518
Registrován: pon pro 04, 2006 9:25 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

pekne, jen do jineho fora :)
čtv led 28, 2010 9:38 am

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 44 hostů