Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Koukám, že zde funguje cenzura. Proč byl pravdivý příspěvek o Alešovi smazán? Pohybuji se v těchto vodách už mnoho let a mlčel jsem. Někdy jsem se musel moc držet, abych nepromluvil k některým diskuzím zde. Ale dnes promluvím. Aleš Loprais je skutečně arogantní namyšlený (typické zlaté dítě). Naproti tomu Tomáš Tomeček je velmi skromný, řekl bych až ustrašený a nedůvěřivý. Ale opravdu rovný a férový chlap. Marek Spáčil, Martin Kolomý - perfektní, otevření pohodáři. Na nic si nehrají. Dobří kluci. Stejně tak Martin Macík a Pepík Kalina (divím se, že vůbec s Alešem do auta sedne - rozhodně si nejsou v kabině, tak rovni, jak Alešek hlásá, myslím, že Pepík nemá za potřebí nechat se komandovat neschopným cucákem). S pracovním a rodinným vytížením Jara Miškolciho to také není úplně pravda. A k největší lži (kapotovanému speciálu) se vůbec nebudu vyjadřovat, protože neexistuje a nikdy existovat nebude. Loprais tatra tým nemá ani "ň". Milan Holáň něco tvořil, ale zůstalo jen u plánů, protože to narazilo na několik zásadních problémů (počínaje chlazením převodovky alison). Pan Vintr toto všechno moc dobře ví. Ale raději bude rýt do ostatních slušných lidí a bude krýt charakterového mrzáka, který ho letos hodil přes palubu, jako v minulosti řadu ostatních (L. Lála, Petr Gilar atd.). A řeči o skromných vyjádřeních Aleše, který v minulosti používal výrazy jako: "natrhneme jim prdel", "budeme střílet","jedeme si pro vítězství" apod - zdokumentováno ČT. A Zatím vždy naděje na výsledek pohřbil hned v prvních etapách. Vždy šlo o jezdeckou chybu. Loni evidentní zdokumentované nezvládnutí stroje. Předloni spojka, se kterou zacházel jako školák (při kroutícím momentu jeho motoru smrtelná kombinace). Aleš dělá jménu Loprais jen ostudu. Karel byl pan jezdec a dodnes velice příjemný a SLUŠNÝ člověk, který se stydí za svého synovce. Jakříkám, pravidelně navštěvuji všechny týmy. A objektivně mohu říct, že v současnosti je nejlepším českým jezdcem Martin Kolomý. Sice nováček, ale má v sobě něco zvláštního. Řekl bych, že jako jediný má vrozený talent. Martin Macík a Marek Spáčil jsou taky dobří jezdci, ale oni to mají nadřené, těžce naučené. T. Tomeček zase těžko zvládá jízdu pod tlakem. Ještě panu Vintrovi, slova Radka Smolky byla sice silnější. Sám sem se divil a nepasují mi k němu. Ale mohu říct, že pokud se k nim odhodlal (za ty roky poprvé), tak jim věřím. V ČR není většího odborníka a zkušenějšího člověka. A i lajkovi musí být jasné, při pohledu na techniku, že Alešovo auto je podvozkově o třídu níž. Ať už použitými tlumiči, a hlavně uložením měchů a celého pérovaní (CDT a LRT vychází z T 815-7 => měchy pod rámem, Loprais má pořád původní uložení a mnoho dalších zastaralých řešení). A konstatování, že jde o dosud nejlepší postavenou Tatru (nic víc, nic míň) se opravdu velkohubým prohlášením Aleše z minulých let nemohou rovnat. Možná by si pan Vintr měl uvědomit svoje postavení uznávaného novináře a profesionálně svoje osobní pohnutky potlačit. U mne za poslední týdny hodně klesl.
Můj tip na výsledky českých jezdců/techniky:
Kolomý a Azevedo povedou nejlepší české stroje - možná nakouknou do první pětky.
od 5 do 10 místa se bude pohybovat Marek Spáčil, v klidu a hlavou.
Vildman bezpečně mezi 10 a 20 místem
Loprais - jezdecká chyba (odstoupení, nebo velká ztráta). Možná první 2 etapy bude dýchat na záda kamazů, ale určitě to neudrží.
Můj tip na výsledky českých jezdců/techniky:
Kolomý a Azevedo povedou nejlepší české stroje - možná nakouknou do první pětky.
od 5 do 10 místa se bude pohybovat Marek Spáčil, v klidu a hlavou.
Vildman bezpečně mezi 10 a 20 místem
Loprais - jezdecká chyba (odstoupení, nebo velká ztráta). Možná první 2 etapy bude dýchat na záda kamazů, ale určitě to neudrží.
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Truckman: každý máme právo na svůj názor, dokonce i vy. Nebudu vám ho brát. Přeji hezký den. Děkuji zároveň za interní informace ze stavby Jamalu, sám totiž nemám opravdu vůbec žádné, ba ani ty, které máte vy, ale netrápí mě to. Těším se, jak si dnes doma opět střihnu do stavby Tomášovy a Andrého Tatry ve verzi 2011, jen by to chtělo rychleji Teď už musím pracovat a srdečně vás zdravím. Osobně budu rád za každou českou posádku nebo české auto v cíli bez ohledu na barvu kabiny. Jak modelář se pouštím do všech našich aut.
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
Už je část tam, stihnou snad všichni: http://moto.sport.cz/clanek/180352-rall ... jiste.html
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
nevíte náhodou nějaké podrobnosti o asistenci vinland dakar teamu?
http://www.offroadsport.cz/galerie-daka ... -a-74.html
já osobně mám malý tip
http://www.loprais.cz/loprais/rubriky/v ... icak_3.jpg
http://www.offroadsport.cz/galerie-daka ... -a-74.html
já osobně mám malý tip
http://www.loprais.cz/loprais/rubriky/v ... icak_3.jpg
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů