Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
No, co jsem slyšel, měl to tak údajně i Valtrův Phoenix - 1550 mm, nicméně nemám to ověřeno. V knize je samozřejmě 1400 mm. I tak, když jsem kreslil model, přišel mi při dodržení všech proporcí motor nějak podezřele vystrčenej zpod zadní části kabiny... Nicméně na modelu je 1400 mm, dokud nebudu mít potvrzeno něco jiného.
Jinak na žádném z holandských kamionů jsem posun motoru za tuto hranici nezaznamenal. To možná tak bude po přestavbě de Rooyových strojů na rok 2018.
Jinak na žádném z holandských kamionů jsem posun motoru za tuto hranici nezaznamenal. To možná tak bude po přestavbě de Rooyových strojů na rok 2018.
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
No je to sice hezká věc ale nebude tam moc prostoru pro experimenty. Pokud má být na přední nápravě 4600 Kg jestliže je motor dále než 1400 mm, tak to znamená startovní hmotnost kamionu při rozložení 50/50 (což třeba Phoenix údajně měl) 9200 Kg.
Vzhledem k tom, že Tatra je lehká, tak tam moc nějaký šoupání motorem nepřipadá v úvahu. Ledaže by si na přejímky napustili přední gumy vodou.
Vzhledem k tom, že Tatra je lehká, tak tam moc nějaký šoupání motorem nepřipadá v úvahu. Ledaže by si na přejímky napustili přední gumy vodou.
Filip Nikl
No to bývávalo možná tak za dob slávy Karla Lopraise a tak nějak se to říká. Ale to už tak nějak 4 - 5 let neplatí. Naše Dakarka v plný polní natankovaná když ji tenkrát vážili na přejímkách na SWR měla asi 8650 kg. Na Baja soutěže kde není minimální limit 8500 kg, tak se dalo dostat asi na 8200 kg.
Fat Boy i Phoenix budou asi trochu těžší protože jsou delší, ale určitě budou mít pod 9 tun. Všichni žebřiňákoví konkurenti mají přes 9 tun. Ono všechny ty výstuhy aby se to nerozsypalo něco váží.
Fat Boy i Phoenix budou asi trochu těžší protože jsou delší, ale určitě budou mít pod 9 tun. Všichni žebřiňákoví konkurenti mají přes 9 tun. Ono všechny ty výstuhy aby se to nerozsypalo něco váží.
Filip Nikl
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Ano ano, přesně tak. Ten motor Volvo v tom Renaultu je poměrně robustní, takže nějaký prostor pro šoupání tam byl. U Macíků zase dokázali do Franty motor uložit významně níž, s dobrým vlivem na jízdní vlastnosti.
A jinak byste se divili - možná nejlehčí tatru má Bonver, tam je to i trochu problém vejít se do limitu.
A jinak byste se divili - možná nejlehčí tatru má Bonver, tam je to i trochu problém vejít se do limitu.
Volvo? To jsem z toho jelen! Já myslel, že je tam "Renault DXI 13 připraven od MKR Technology". EDIT: Teď se dívám, že by to mělo být totéž jako VOLVO FH 13 460...
Ona to bude úlitba čumákům. Maj dlouhou kapotu, tudíž motor možno vzaději, půlka hmotnosti auta ale pořád musí spočívat na přední nápravě.
Ona to bude úlitba čumákům. Maj dlouhou kapotu, tudíž motor možno vzaději, půlka hmotnosti auta ale pořád musí spočívat na přední nápravě.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 hostů