Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
tra: o té nástavbě se mluvilo již minulý rok ve spojitosti se zpevnění rámu, ale asi to bude fakt horší konstrukcí nástavby, což potvrzuje její plánované předělání. Dnes nebudu mít nejspíš do večera přístup k internetu, tak držím palce, aby všem našim zbývajícím posádkám se podařilo dojet po svých do BA. Lizo go go go
Liaz má své specifické kouzlo, kterému nelze odolat.
Tak pred poslednou etapou jeden zaujimavy statisticky udaj (..pretoze uz sa da iba tazko cakat, ze v kategorii kamionov sa nieco zmeni).
Kamaz bude druhou znackou, ktora v historii klasifikaciie kamionov dosiahne na "vitaznej bedni "absolutny "triple". Prvy a dodnes jediny krat sa podarilo japonskemu Hinu v rocniku 1997 (paradoxne to bol jediny absolutny uspech Hina v historii Dakaru, tak trochu "zapricineny" fatalnym vypadkom vsetkych Tatier a neucastou teamu Kamaz).
Ak Mardejev udrzi 4. miesto, bude ale Kamaz este lepsi ako Hino. Dodnes nikdy nedoviedol jeden team (a ani len jedna znacka) stvoricu kamionov na prvych styroch miestach.
Kamaz bude druhou znackou, ktora v historii klasifikaciie kamionov dosiahne na "vitaznej bedni "absolutny "triple". Prvy a dodnes jediny krat sa podarilo japonskemu Hinu v rocniku 1997 (paradoxne to bol jediny absolutny uspech Hina v historii Dakaru, tak trochu "zapricineny" fatalnym vypadkom vsetkych Tatier a neucastou teamu Kamaz).
Ak Mardejev udrzi 4. miesto, bude ale Kamaz este lepsi ako Hino. Dodnes nikdy nedoviedol jeden team (a ani len jedna znacka) stvoricu kamionov na prvych styroch miestach.
Ještě než to dneska vypukne tak bych rád zmínil jeden postřeh. Vlastně víc postřehů.
Jean Azevedo pro letošní rok celkem překvapivě vystoupil ze svého Mitsubishi a sednul v jedné stopě na KTM. Po tolika letech za volantem a zejména když i letos za tím volantem odseděl všechno co jeli a motorku zkoušel vlastně až na poslední chvíli, tak být před poslední etapou 7. v celkové klasifikaci tak tedy klobouk dolů.
Za volantem ho nahradil mladý Koerich. No, a ten pro změnu to Mitsubishi spolehlivě drží před poslední etapou na celkovém 14. místě. Navíc, vlastně mezi auty drží pomyslné 1. místo mezi nováčky.
Takže ten principál André si ten svůj cirkus přivede (doufám a věřím!!!) do cíle na solidních pozicích.
No a aby nebyl od všeho toho dění tak vzdálený, tak (jestli tomu dobře rozumím) se mu podařilo Petrobras Tatru z LRT dostat znovu na trať závodu. Pořadatelé jim změnili barvu podkladu pod číslem a od opravy pokračují po trati jako ostrá asistence, ovšem mimo závod.
Jean Azevedo pro letošní rok celkem překvapivě vystoupil ze svého Mitsubishi a sednul v jedné stopě na KTM. Po tolika letech za volantem a zejména když i letos za tím volantem odseděl všechno co jeli a motorku zkoušel vlastně až na poslední chvíli, tak být před poslední etapou 7. v celkové klasifikaci tak tedy klobouk dolů.
Za volantem ho nahradil mladý Koerich. No, a ten pro změnu to Mitsubishi spolehlivě drží před poslední etapou na celkovém 14. místě. Navíc, vlastně mezi auty drží pomyslné 1. místo mezi nováčky.
Takže ten principál André si ten svůj cirkus přivede (doufám a věřím!!!) do cíle na solidních pozicích.
No a aby nebyl od všeho toho dění tak vzdálený, tak (jestli tomu dobře rozumím) se mu podařilo Petrobras Tatru z LRT dostat znovu na trať závodu. Pořadatelé jim změnili barvu podkladu pod číslem a od opravy pokračují po trati jako ostrá asistence, ovšem mimo závod.
Velká gratulace jak do KMRacingu, tak do Polska. Samozřejmě i Andrého partě. Paráda
A ještě se vrátím k turbům, nevíte náhodou s jakým jezdí v CDT?
CAT C13 v Buggyře dopuje turbo značky Schwitzer (viz. http://www.buggyra.com/cz/text3-truck.html ) a u CDT jsem to nikde neobjevil. Takže by CATy v závodní konfiguraci používali tyto turba, byť se jedná o odlišné motory jak C13 a C18
A ještě se vrátím k turbům, nevíte náhodou s jakým jezdí v CDT?
CAT C13 v Buggyře dopuje turbo značky Schwitzer (viz. http://www.buggyra.com/cz/text3-truck.html ) a u CDT jsem to nikde neobjevil. Takže by CATy v závodní konfiguraci používali tyto turba, byť se jedná o odlišné motory jak C13 a C18
České vozy do celého světa !
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů