Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Ano, rychlá asistence je jedna věc a všechny s tím související důsledky jsou věc druhá. bavili jsme se o tom s Alešem loni na letišti v Aires, opravdu to není jednoduché, ten setup týmu to musí obsahovat jako nějakou logickou komponentu. Ale obecně: sice to auto na světě je, ale je třeba mít dvakrát tolik náhradních dílů, navíc kompatibilních s hlavním vozem, tedy i druhý asistenční kamion, dvakrát tolik mechaniků... Posádka musí být přesně tím, čím je mardějev. takový Duisters například je taky fajn, ale všimněte si, jak jezdí nevyrovnaně. Shodli jsme se na tom, že ideální rychlou asistenci by řídil Karel, jenže to je bezpředmětná otázka, s jeho zády. Na rychlou asistenci musí být opravdu někdo spolehlivý, ale také dostatečně rychlý. Skvělí borci pro tuto roli jsou Echter, Reif, Juvanteny, od nás třeba Fajtl, našla by se i jiná jména. Ale s tím souvisí i ekonomická stránka věci. A nebo je řešení se dohodnout s některým konkurenčním týmem a mít společnou rapid assitance, což s sebou nese zase jiné těžkosti (komu pomůže a komu ne atd atd., člověk nemá tento vůz plně pod kontrolou)... Je však pravda, že pokud je štěstí, dá se to ujet i s jedním autem. Pak je to o tom, zda vydrží a zda ne. Mardějev má exaktně tuto roli, dál ji u předních týmů vidíte jen u Duisterse - Veka takovou hierarchii nemá a Van Vliet by byl rád jasnou jedničkou, než aby musel obětovat vlastní turbo. A další týmy jsou už relativně vzadu a nebo jsou slušné, ale jejich vozy jsou na rovné úrovni (CDT, LRT). Holt je to složité. Asi bych taky nedramatizoval tu schopnost Kamazáků auto málem skoro znovu postavit. Oni nemění nápravy denně, mění je preventivně v den volna, tolik materiálu zas nemají. možná u někoho došlo k výměně i v jiném intervalu, protože si to podmínky vyžádaly. Asi dvakrát za závod mění i péra, jinak je ale preventivní výměna některých částí u nich častější, to je pravda. Pak ale mohou jezdit, jak jezdí. Ale když nemáte štěstí, stejně to není nic platné - turbo mohlo řachout i Čaginovi, přes všechnu péči. Prostě to tak je, příště třeba bude líp, ale je fakt ,že letos se věci dařily opravdu pěkně, to se hned na ten závod jinak dívá, než s hořkostí z odpadnutí. Bohužel.
-
- Příspěvky: 716
- Registrován: sob úno 09, 2008 7:03 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Jenki: Johann Peter Reif, víťaz z roku 1997 s kamiónom Hino, roky jazdil rýchlu asistenciu pre továrenský tím KTM na MANe. Do úlohy rýchlej asistencie jeden z najlepších.
Otázka rýchlej asistencie tu na fóre ma väčšinou pobaví. Hlavne tým, že keď sa nejaký naozaj dobrý pilot na scéne objaví, hneď ho tunajší užívatelia pasujú do úlohy jednotky. Je to Kolomý, je to Echter, je to Behringer. Nemôžu byť všetci jednotky...
bajza: Možno sa mýlim, mám ale pocit, že som pred časom čítal, že Leo súťažne jazdiť nemôže kvôli zdraviu. Nepamätám si presne.
Ešte raz asistencia. Je to síce len úvaha od klávesnice, ale myslím, že jeden kamión by na dva súťažné stačil. Koľko odvezia Babča materiálu, tak 10-12 ton? To by hádam stačilo.
Otázka rýchlej asistencie tu na fóre ma väčšinou pobaví. Hlavne tým, že keď sa nejaký naozaj dobrý pilot na scéne objaví, hneď ho tunajší užívatelia pasujú do úlohy jednotky. Je to Kolomý, je to Echter, je to Behringer. Nemôžu byť všetci jednotky...
bajza: Možno sa mýlim, mám ale pocit, že som pred časom čítal, že Leo súťažne jazdiť nemôže kvôli zdraviu. Nepamätám si presne.
Ešte raz asistencia. Je to síce len úvaha od klávesnice, ale myslím, že jeden kamión by na dva súťažné stačil. Koľko odvezia Babča materiálu, tak 10-12 ton? To by hádam stačilo.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 hostů