Zdroj: http://www.kmracing.cz/cz/aktualita.php ... uality=321Na stránkách KM-Racingu píše:Argentinci podali protest proti quadu jezdce KM Racingu. Prý nevychází ze sériového modelu
Poslední hodiny roku 2011 nejsou pro tým KM Racing v Mar del Plata právě pohodové. Těsně před novoročním startem Rallye Dakar zpochybnili komisaři při přejímkách skutečnost, že čtyřkolka Josefa Macháčka vychází ze sériového modelu. Situace se musí urychleně vyřešit, neboť start 34. ročníku už doslova klepe na dveře.
„Dnes jsem oběhal snad všechny důležité lidi počínaje zástupcem Mezinárodní motocyklové federace FIM, přes jury a sportovním ředitelem soutěže Davidem Casterou konče. Někteří argentinští jezdci totiž podali protest, že Pepa a dalších pět jezdců nemají čtyřkolky v souladu s reglementem FIM, který vyžaduje, aby závodní speciály vycházely ze sériových modelů,“ hlásil z Mar del Plata organizační manažer KM Racingu Martin Pabiška.
Tuto změnu provedla FIM během roku, ale její výklad je nejednoznačný. „Na druhou stranu je v pořádku ta čtyřkolka, která má homologaci na silnici, a tudíž má i techničák. A to Pepova Panda splňuje. Pokud se však podíváme na všechny quady, tak žádný není sériový,“ podotkl Pabiška.
Situace možná dospěje k rozhodnuti, že bude zřízena speciální kategorie. „Uvidíme, jak si s tím pořadatelé poradí, každopádně využijeme při jednání všech povolených možností, aby mohl Pepa statovat. Sám Castera mi potvrdil, že je to velmi složitá situace,“ dodal.
Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
tady je nějaký live stream http://rallymaniacs.nl/index.php?option ... d=88889118
ale obrázky jsou zdá se jen z jednoho místa
ale obrázky jsou zdá se jen z jednoho místa
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Tak to je v háji. nebudu spekulovat, co je původcem toho vyřazení, ale na začátku je organizovaný komplot Argentinců proti soupeřům, kteří měli (a zcela určitě by se tak stalo) ohrozit jejich postavení v jejich "národní disciplíně. Prostě se jen potřebovali zbavit soupeřů. Nechci spekulovat, možná je na začátku omezení objemu na 750 a proti tomu nějaký požadavek na "sériovost", což nejde dohromady...kdo ví. Je to špatné, ta Pepova mašina byla naprosto vynikajícía te´d kvůli jeho strojům nejedou ani tři z jeho velkých klientů...
zdroj http://dakarrallye.blogspot.com/2011/12 ... mment-form
Polští jezdci dostali od sportovních komisařů vyjádření k celé situaci. Organizátoři vytvořili pro tyto quady třídu 3, v rámci které mohou soupeřit na Dakaru, ale nebudou zahrnuti do celkové klasifice Rallye Dakar. Dotčení jezdci podávají protest na ASO.
Aktualizace: Rafal Sonik potvrdil na svém facebooku, že vystartuje stejně jako Łukasz Łaskawiec a Maciej Albinowski do Rallye Dakar 2012 i přesto, že podle současné situace nebude moci bodovat v celkovém hodnocení quadů.
Polští jezdci dostali od sportovních komisařů vyjádření k celé situaci. Organizátoři vytvořili pro tyto quady třídu 3, v rámci které mohou soupeřit na Dakaru, ale nebudou zahrnuti do celkové klasifice Rallye Dakar. Dotčení jezdci podávají protest na ASO.
Aktualizace: Rafal Sonik potvrdil na svém facebooku, že vystartuje stejně jako Łukasz Łaskawiec a Maciej Albinowski do Rallye Dakar 2012 i přesto, že podle současné situace nebude moci bodovat v celkovém hodnocení quadů.
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Dostal jsem odpověď od Martina Macíka z Argentiny, ale je to zamotané a stále určitým způsobem otevřené. Nicméně pak Martin dodal, že stejně žádnou změnu neočekává, takže asi vydáme nějaké prohlášení... já si chci ale počkat na nějaké podrobnosti a na výsledek posouzení podaného protestu.
Píše: Ahoj, podali jsme oficiální protest, podepsaný dalšími 4 jezdci. Jedná se o poměrně pozdě vydané předpisy, které se týkají výměny motoru - při první výměně je penalizace 15 minut, při další 45 minut atd. Raptory, co mají Argentinci a další jezdci, bez výměny nejsou schopny dojet. Naše Yamaha TDM motor vydrží. protest podaný Argentinci vůči nám je založen na problematice sériovosti, kdy v předpisech je uvedeno sériové provedení a splnění národní registrace (asi vozidla -- jv). my tvrdíme, že národní registraci máme a sériovost nikdo nekvantifikuje, zda je to 4 ks nebo sto. nejvíce poškození jsme my a poláci. Zvažujeme možnost odstoupení Josefa a necháme to na jeho rozhodnutí.
Já tedy počkám na výsledek a uvidíme... Ráno začnu psát.
Píše: Ahoj, podali jsme oficiální protest, podepsaný dalšími 4 jezdci. Jedná se o poměrně pozdě vydané předpisy, které se týkají výměny motoru - při první výměně je penalizace 15 minut, při další 45 minut atd. Raptory, co mají Argentinci a další jezdci, bez výměny nejsou schopny dojet. Naše Yamaha TDM motor vydrží. protest podaný Argentinci vůči nám je založen na problematice sériovosti, kdy v předpisech je uvedeno sériové provedení a splnění národní registrace (asi vozidla -- jv). my tvrdíme, že národní registraci máme a sériovost nikdo nekvantifikuje, zda je to 4 ks nebo sto. nejvíce poškození jsme my a poláci. Zvažujeme možnost odstoupení Josefa a necháme to na jeho rozhodnutí.
Já tedy počkám na výsledek a uvidíme... Ráno začnu psát.
čumenda je jedna tady http://www.ginafrallypower.nl/ ale jenom pro náročné
Naposledy upravil(a) Milda dne sob pro 31, 2011 10:56 pm, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 hostů