Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Co je lepší?
Co je cennější úspěch?
České posádky kamionů v úvodu roku získali několik cenných úspěchů, ale který je nejcennější? A který bude více ceněn třeba za několik let?
Tomáš Tomeček - Rozhodl se pro závod, který jde ve stopách původního Dakaru a tento závod vyhrál. Skvělý, vynikající úspěch, který měl bohužel jen minimální mediální odezvu... Tento fakt je dán tím, že Africa race je o něco hůře obsazen než "velký" Dakar v Jižní Americe, konkrétně v kategorii kamionů bylo pouze 7 posádek ostrých vozů, což není mnoho... Ale přesto si myslím, že mohlo být v českých médiích o úspěchu Tomáše Tomečka více...
Vlastimil Vildman - Jako nováček si na "velkém" Dakaru v Jižní Americe počínal ve velké konkurenci více než dobře. Celou dobu jel, dá se říci, na jistotu a vybojoval krásné 14. místo. Navíc je spolu se svými spolujezdci jedinou českou posádkou kamionu, která nejtěžší a nejvíce medializovanou dálkovou soutěž světa letos dokončila. Po právu nyní bude zván do různých pořadů a besed, kde se o něm bude často takto mluvit. Ale na druhou stranu za pár let asi už na tento výsledek budou, bohužel, vzpomínat jen skuteční znalci...
Aleš Loprais - Více než polovinu závodu v Jižní Americe dokázal konkurovat nejlepším, dvě etapy vyhrál, byl v médiích (nejen u nás) díky tomuto hodně vidět, ale soutěž bohužel nedokončil. Jak již zde na fóru zaznělo, Aleš připomíná hráče rulety... Pravděpodobnost, že bez velkého zázemí a bez rychlé asistence může zároveň konkurovat nejlepším a dojet až do cíle je velmi nízká. Riziko havárie nebo technické závady se v takovém zběsilém tempu velmi zvyšuje a šance na dojetí do cíle se snižují. Aleš Loprais byl ale díky svým skvělým dílčím výsledkům vidět a to je podstatné.
Takže zkuste se nyní vcítit do role sponzora nebo týmového manažera. Co by jste od svého jezdce za podmínek, které české týmy mají, očekávali a požadovali? Aby se zúčastnil závodu, kde je velká šance na velký výsledek? Nebo aby se zúčastnil lépe obsazeného závodu a hlavně dojel do cíle? Anebo aby konkuroval nejlepším i za cenu nedojetí, ale s velkou mediální odezvou?
Hlasujte, pište své názory a HLAVNĚ snažte se na to podívat očima nezaujatého pozorovatele... Vždyť jsme tu samí odborníci
České posádky kamionů v úvodu roku získali několik cenných úspěchů, ale který je nejcennější? A který bude více ceněn třeba za několik let?
Tomáš Tomeček - Rozhodl se pro závod, který jde ve stopách původního Dakaru a tento závod vyhrál. Skvělý, vynikající úspěch, který měl bohužel jen minimální mediální odezvu... Tento fakt je dán tím, že Africa race je o něco hůře obsazen než "velký" Dakar v Jižní Americe, konkrétně v kategorii kamionů bylo pouze 7 posádek ostrých vozů, což není mnoho... Ale přesto si myslím, že mohlo být v českých médiích o úspěchu Tomáše Tomečka více...
Vlastimil Vildman - Jako nováček si na "velkém" Dakaru v Jižní Americe počínal ve velké konkurenci více než dobře. Celou dobu jel, dá se říci, na jistotu a vybojoval krásné 14. místo. Navíc je spolu se svými spolujezdci jedinou českou posádkou kamionu, která nejtěžší a nejvíce medializovanou dálkovou soutěž světa letos dokončila. Po právu nyní bude zván do různých pořadů a besed, kde se o něm bude často takto mluvit. Ale na druhou stranu za pár let asi už na tento výsledek budou, bohužel, vzpomínat jen skuteční znalci...
Aleš Loprais - Více než polovinu závodu v Jižní Americe dokázal konkurovat nejlepším, dvě etapy vyhrál, byl v médiích (nejen u nás) díky tomuto hodně vidět, ale soutěž bohužel nedokončil. Jak již zde na fóru zaznělo, Aleš připomíná hráče rulety... Pravděpodobnost, že bez velkého zázemí a bez rychlé asistence může zároveň konkurovat nejlepším a dojet až do cíle je velmi nízká. Riziko havárie nebo technické závady se v takovém zběsilém tempu velmi zvyšuje a šance na dojetí do cíle se snižují. Aleš Loprais byl ale díky svým skvělým dílčím výsledkům vidět a to je podstatné.
Takže zkuste se nyní vcítit do role sponzora nebo týmového manažera. Co by jste od svého jezdce za podmínek, které české týmy mají, očekávali a požadovali? Aby se zúčastnil závodu, kde je velká šance na velký výsledek? Nebo aby se zúčastnil lépe obsazeného závodu a hlavně dojel do cíle? Anebo aby konkuroval nejlepším i za cenu nedojetí, ale s velkou mediální odezvou?
Hlasujte, pište své názory a HLAVNĚ snažte se na to podívat očima nezaujatého pozorovatele... Vždyť jsme tu samí odborníci
Naposledy upravil(a) Timy dne ned led 16, 2011 5:39 pm, celkem upraveno 3 x.
!LIAZ 4life!
jak už sem tady někde psal,na tohle se neda jen tak odpovědět protože pro každej zavodní tým je prioritou něco jineho.
ale muj hlas je pro Lopraise-TATRA,dále pak Vildman-LIAZ a Tomeček-TATRA
ale muj hlas je pro Lopraise-TATRA,dále pak Vildman-LIAZ a Tomeček-TATRA
Naposledy upravil(a) levak dne ned led 16, 2011 6:05 pm, celkem upraveno 1 x.
Nejlepsi je pohybovat se v "zari reflektoru" reportaznich kamer. A to jde pokud se vitezi. Nebo kdyz si pujcim formulaci p. Vintra: kdyz viteze nekdo neprijemne kouse do zadku a on s tim neumi vubec nic udelat i kdyby se po...l
Z tohoto hlediska je to (kamiony):
1: Ales Loprais - Dakar 2011
2: Tomas Tomecek - AER 2011
3: Vlastimil Vildman - Dakar 2011
Z tohoto hlediska je to (kamiony):
1: Ales Loprais - Dakar 2011
2: Tomas Tomecek - AER 2011
3: Vlastimil Vildman - Dakar 2011
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
Když to vemu z pohledu sponzora, tak jistě pozice Aleše je nejlepší, dále pana Vildmana a pak Tomáše.
A teď, když to vemu z pohledu, že já bych byl na jejich místě a který úspěch by mě nejvíc těšil?
Pokud by se někdy prodíral nějaký smrtelník(amatér) statistikama, tak bych rozhodně chtěl být v roli TT, pak pana Vildmana a až na posledním místě být v Alešově pozici. Přecejen 1.místo na nějakým závodě zaujme víc než v hlouby pole a jak říkám, amatér nebude vědět, že současně se jel Dakar.
A pokud by si to pročítal odborník(dovolím si říct tedy někdo z nás například) tak bych rozhodně chtěl být v pozici Aleše(vyhrát 2 etapy není náhoda kór v těch podmínkách současných, který v kamiónech panují), pak v pozici VV a až posledně v pozici Tomáše.
A teď, když to vemu z pohledu, že já bych byl na jejich místě a který úspěch by mě nejvíc těšil?
Pokud by se někdy prodíral nějaký smrtelník(amatér) statistikama, tak bych rozhodně chtěl být v roli TT, pak pana Vildmana a až na posledním místě být v Alešově pozici. Přecejen 1.místo na nějakým závodě zaujme víc než v hlouby pole a jak říkám, amatér nebude vědět, že současně se jel Dakar.
A pokud by si to pročítal odborník(dovolím si říct tedy někdo z nás například) tak bych rozhodně chtěl být v pozici Aleše(vyhrát 2 etapy není náhoda kór v těch podmínkách současných, který v kamiónech panují), pak v pozici VV a až posledně v pozici Tomáše.
České vozy do celého světa !
-
- Příspěvky: 716
- Registrován: sob úno 09, 2008 7:03 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Môj názor je do značnej miery iný, ako väčšiny. Pre mňa má najlepšiu pozíciu Tomáš Tomeček. Jeho sponzor môže postaviť reklamu na fakte, že má víťaza. Sotva sa niekto bude pýtať, koľko súperov mal v súťaži. Víťaz je vždy prvý.
Aleš Loprais bol v popradí, bol vidieť, mal priestor v TV, to sa počíta. Môže však nejaký partner hovoriť "S nami budete medzi najlepšími, ale nič nevyhráte"? Dakar je značka, púta pozornosť, mediálny dopad je veľký, ale len počas trvania súťaže. Po nej nie je bez výsledku čo propagovať.
Aleš Loprais bol v popradí, bol vidieť, mal priestor v TV, to sa počíta. Môže však nejaký partner hovoriť "S nami budete medzi najlepšími, ale nič nevyhráte"? Dakar je značka, púta pozornosť, mediálny dopad je veľký, ale len počas trvania súťaže. Po nej nie je bez výsledku čo propagovať.
Sleduju zdejší příspěvky a odhodlávám se taky vyslovit svůj názor. Akorát pořád nevím, jestli jsem v sobě už potlačil určitý patriotismus.
Prozatím si myslím, že ty otázky byly vzneseny asi dost brzo. Snad pod nějakou eufórií, i když Timy se snažil být při jejich komentování hodně objektivní.
Určující je jak jeden, druhý nebo třetí úspěch (a všechny tři výsledky bezesporu jsou za dané konstelace hvězd úspěchem) uchopí sponzoři.
Myslím, že fotka osádky Tatry Livescore stojící na kabině, s rozvinutou vlajkou má hodně silný náboj. A nikdo se při pohledu na plakát nebude ptát kolik že tam bylo soupeřů. To tak zajímá akorát nás.
Zrovna tak etapová vítězství, pokud se dobře prodají (a o tom nepochybuju) mají pro LTT svojí nespornou cenu. A jenom oni vědí jak s tím výsledkem naložit.
A umístění Lízy? Dojetí do cíle v těch podmínkách které tam byly a vtlačit se mezi ty kamióny kolem sebe? No to je málo? To je přeci úspěch jak hrom. A že by to v KMR nedokázali prodat? Takto si nemyslím. To by byli pěkní dacani.
Tak já vám nevím. Asi si ještě nechám nějaký ten den na svoje resumé.
Prozatím si myslím, že ty otázky byly vzneseny asi dost brzo. Snad pod nějakou eufórií, i když Timy se snažil být při jejich komentování hodně objektivní.
Určující je jak jeden, druhý nebo třetí úspěch (a všechny tři výsledky bezesporu jsou za dané konstelace hvězd úspěchem) uchopí sponzoři.
Myslím, že fotka osádky Tatry Livescore stojící na kabině, s rozvinutou vlajkou má hodně silný náboj. A nikdo se při pohledu na plakát nebude ptát kolik že tam bylo soupeřů. To tak zajímá akorát nás.
Zrovna tak etapová vítězství, pokud se dobře prodají (a o tom nepochybuju) mají pro LTT svojí nespornou cenu. A jenom oni vědí jak s tím výsledkem naložit.
A umístění Lízy? Dojetí do cíle v těch podmínkách které tam byly a vtlačit se mezi ty kamióny kolem sebe? No to je málo? To je přeci úspěch jak hrom. A že by to v KMR nedokázali prodat? Takto si nemyslím. To by byli pěkní dacani.
Tak já vám nevím. Asi si ještě nechám nějaký ten den na svoje resumé.
- Tatře to sluší víc na bedně jak na boudě -
.
.
Tak jo. Tak dávám:
1.) T. Tomeček - AER 2011
2.) V. Vildman - Dakar 2011
3.) A. Loprais - Dakar 2011
Proč? V práci mám kolegy, kteří vnímali, že se něco někde jede. Včera jsem se jich zeptal na jejich názor. Měli v paměti, že nějaká Tatra něco v Africe vyhrála. Našli se mezi těmi "ignoranty" i tací, kteří si Afriku spojili se jménem Tomeček. Pak ocenili i to, že - cituji: "... v Brazílii nějaké auto, přes celou tu bídu letos dojelo do cíle...". A spolehlivě dali, že to byl LIAZ. No a v poslední řadě si vzpomněli, že - opět cituji: "... Karel Loprais vyhrál nějaké etapy, ale potom utrhl kolo ...".
Zarazil mně ten Karel, ale víc jsem jim nevysvětloval. Už vůbec jsem neměl chuť jim něco říkat o nějakém turbu.
Tak jak říkám, ignoranti. Ale oni pro mně v ten moment představovali vzorek lidí kteří věděli, že se nějaké soutěže jely a takhle po pár dnech vnímají výsledky.
1.) T. Tomeček - AER 2011
2.) V. Vildman - Dakar 2011
3.) A. Loprais - Dakar 2011
Proč? V práci mám kolegy, kteří vnímali, že se něco někde jede. Včera jsem se jich zeptal na jejich názor. Měli v paměti, že nějaká Tatra něco v Africe vyhrála. Našli se mezi těmi "ignoranty" i tací, kteří si Afriku spojili se jménem Tomeček. Pak ocenili i to, že - cituji: "... v Brazílii nějaké auto, přes celou tu bídu letos dojelo do cíle...". A spolehlivě dali, že to byl LIAZ. No a v poslední řadě si vzpomněli, že - opět cituji: "... Karel Loprais vyhrál nějaké etapy, ale potom utrhl kolo ...".
Zarazil mně ten Karel, ale víc jsem jim nevysvětloval. Už vůbec jsem neměl chuť jim něco říkat o nějakém turbu.
Tak jak říkám, ignoranti. Ale oni pro mně v ten moment představovali vzorek lidí kteří věděli, že se nějaké soutěže jely a takhle po pár dnech vnímají výsledky.
- Tatře to sluší víc na bedně jak na boudě -
.
.
ono by se to dalo rozdělit do třech fází:
1) Okamžitý efekt: Aleš Loprais - mluvilo se o něm v médiích dokud jel, byl hlavní česká hvězda průběhu rally. Kdo ale nezná sílu Kamazu, tyto dílčí úspěchy stejně nedocení a za půl roku si většina lidí na jeho skvělou jízdu ani nevzpomene.
2) Celoroční efekt: Vlastimil Vildman - do dalšího ledna příštího roku to bude pouze on, kdo dojel slavnou rally Dakar. Jeho tým samozřejmě nezapomene tento fakt při každé příležitosti zdůraznit. Se začátkem následujícího ročníku ale i tento úspěch ztratí na lesku.
3) "Věčný" efekt: Tomáš Tomeček - vyhrál a s přibývajícími roky zůstane jen tento holý fakt. Málokdo si vzpomene, koho porazil či neporazil, důležité je pouze slovo VÍTĚZ.
1) Okamžitý efekt: Aleš Loprais - mluvilo se o něm v médiích dokud jel, byl hlavní česká hvězda průběhu rally. Kdo ale nezná sílu Kamazu, tyto dílčí úspěchy stejně nedocení a za půl roku si většina lidí na jeho skvělou jízdu ani nevzpomene.
2) Celoroční efekt: Vlastimil Vildman - do dalšího ledna příštího roku to bude pouze on, kdo dojel slavnou rally Dakar. Jeho tým samozřejmě nezapomene tento fakt při každé příležitosti zdůraznit. Se začátkem následujícího ročníku ale i tento úspěch ztratí na lesku.
3) "Věčný" efekt: Tomáš Tomeček - vyhrál a s přibývajícími roky zůstane jen tento holý fakt. Málokdo si vzpomene, koho porazil či neporazil, důležité je pouze slovo VÍTĚZ.
!LIAZ 4life!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů