Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Super! jednak vidím, jak to u Lopraisů ve Frenštátě vypadá, ještě jsem tam nebyl, a taky se mi moc líbí ta nástavba pro Versluise. Jen mi nejde jedna věc do hlavy. On, jak známo, snad v první etapě to auto úplně odstroji, nástavbu zničil a jel jako kabrio. Ale po návratu ten tým udělal prezentačku pro partnery a na ní všechna auta jezdila jak ze žurnálu a pokud se nemýlím, všechna tři. A teď ta nově postavená nástavba - sám jsem se divil, jak rychle ji spravili. A nebo se někde stala chyba... každopádně už je to trošku starší auto, i když stále dost dobré, v rukou pořádného pilota dokonce velmi dobré. Uvidíme, jak dlouho to bude Versluise bavit, zatím se baví s ferrari na okruzích a teď tohle. Přítomnost Van Puttena a jeho vazby na fabriku snad nedovolí nějaký rychlý konec, tahle auta by mi hodně chyběla... Podle SPZ je to to rozbité auto, nástavba líbí, moc.
Jiří Vintr: Ohledně fotek z Frenštátu doporučuji tohle Arktikovo vlákno (od str. 273, brzy by tam měl dát i fotky Jamalu, nejspíš z dílny):
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... start=4080
Filip 90: Jak to vůbec vypadá u Svobodů, kdy plánují pustit nějaké info a fotky?
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... start=4080
Filip 90: Jak to vůbec vypadá u Svobodů, kdy plánují pustit nějaké info a fotky?
MichalCCR: moze byt, ze su na SWR vedeni ako jeden team z komercnych dovodov. Rusky importer MANu ten start Maurerovho MANu vyznamne medialne pokryval uz minuly rok. Teraz by to malo kvoli ruskemu zastupeniu budit dojem jedneho silneho velkeho teamu, ktory startuje na ruskom uzemi. (A cele to "prikryva" Maurer, ktory ma vyrazne silnejsie vazby na mnichovsku tovaren, ako VeKa.)
JV: poznamka k tym nadstavbam - tie nadstavby (este z cias Staceyho) dodaval prave Toni Maurer. Neviem ci ich aj staval, alebo boli subkontraktovane...ale boli objednane od neho. A ako "dvorny dodavatel" MANu pre specialne aplikacie uz zrejme vie dodavat tieto konstrukcie rychlo... (hlavne ak ta nastavba uz predtym vznikla, a exsistuje k tomu dokumentacia). Inak, P. Versluis po Dakare 2011 slubil, ze ten novy kamion pre buducorocny Dakar dostane aj uplne novy - atraktivny - tvar nadstavby.
JV: poznamka k tym nadstavbam - tie nadstavby (este z cias Staceyho) dodaval prave Toni Maurer. Neviem ci ich aj staval, alebo boli subkontraktovane...ale boli objednane od neho. A ako "dvorny dodavatel" MANu pre specialne aplikacie uz zrejme vie dodavat tieto konstrukcie rychlo... (hlavne ak ta nastavba uz predtym vznikla, a exsistuje k tomu dokumentacia). Inak, P. Versluis po Dakare 2011 slubil, ze ten novy kamion pre buducorocny Dakar dostane aj uplne novy - atraktivny - tvar nadstavby.
Ani nevím čeho se bát, tvrdí nový pilot tatry Vrátný.
http://moto.sport.cz/clanek/188478-ani- ... ratny.html
http://moto.sport.cz/clanek/188478-ani- ... ratny.html
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Tak jsme se konečně "rakety" dočkali! Paráda! Ale musím připustit, že si to auto musí v mém oku nejprve "sednout"... Samozřejmě chápu, že účelnost jasně vítězí nad designovou stránkou věci, přesto bych se rád zeptal či upozornil na pár detailů:
- prostor pod čelním oknem v kapotě: vyplní mřížka známá z Jamalu nebo připadá v úvahu např. umístění přídavných světlometů?
- kapota velmi fotogenická (narozdíl od sériového provedení), jen mě zaráží "napojení" na kabinu, snad to ještě není finální provedení...
- prostor pod kabinou je také na dlouhou diskuzi, možná by tam schůdky podobné sérii nevypadaly vůbec špatně, tohle je takové hodně účelové
- co mi ale nejde příliš pod vousy je zakrytování prostoru mezi přední a zadní nápravou... takové neslané, nemastné
- abych snad jen nekritizoval, na design to nejezdí (u CDT by mohli vyprávět) a jako celek působí kamion přinejmenším originálně, neokoukaně, dravě...
- prostor pod čelním oknem v kapotě: vyplní mřížka známá z Jamalu nebo připadá v úvahu např. umístění přídavných světlometů?
- kapota velmi fotogenická (narozdíl od sériového provedení), jen mě zaráží "napojení" na kabinu, snad to ještě není finální provedení...
- prostor pod kabinou je také na dlouhou diskuzi, možná by tam schůdky podobné sérii nevypadaly vůbec špatně, tohle je takové hodně účelové
- co mi ale nejde příliš pod vousy je zakrytování prostoru mezi přední a zadní nápravou... takové neslané, nemastné
- abych snad jen nekritizoval, na design to nejezdí (u CDT by mohli vyprávět) a jako celek působí kamion přinejmenším originálně, neokoukaně, dravě...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů