Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Vloni bylo na dakar.com docela dost materiálu o volném dnu, ale to bude až ke konci dne.
Józef Cabala se rozhodl odstoupit. Prasklý vstřikovač, hořelo výfukové potrubí, chytla lanka řazení (mají plastový obal). Po 20 kilometrech odešlo turbo, které Jakub First na místě vyměnil (takže si turbo vezou!), ale Cabala se rozhodl nepokračovat. Valtr prý dobrý, jen udělal dva defekty. Nicméně cabalovo auto je asi plně pojízdné, Valtrovo prý je v pohodě... Škoda. ta auta jsou asi příliš syrová, ale problémy mají i jiní, mnohem zkušenější, viz Azevedo. někdy se to tak prostě sejde...
Józef Cabala se rozhodl odstoupit. Prasklý vstřikovač, hořelo výfukové potrubí, chytla lanka řazení (mají plastový obal). Po 20 kilometrech odešlo turbo, které Jakub First na místě vyměnil (takže si turbo vezou!), ale Cabala se rozhodl nepokračovat. Valtr prý dobrý, jen udělal dva defekty. Nicméně cabalovo auto je asi plně pojízdné, Valtrovo prý je v pohodě... Škoda. ta auta jsou asi příliš syrová, ale problémy mají i jiní, mnohem zkušenější, viz Azevedo. někdy se to tak prostě sejde...
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
Zdravím vespolek. Od čtvrteční noci jsem bohužel sledoval truck-forum jen sporadicky a koukám, že budu muset přelouskat dobrých třicet stránek, aby mi něco neuniklo. Eště že je den volna
Ale k DAKARu: Včerejší etapa mi přinesla radost i zklamání. Sice je fajn, že Alda jede a krom Cabaly snad všichni Naši, ale jsem zarmoucen Mikiho fatální poruchou. Ztráta šest hodin a bůhví, jestli dojel svými silami, nebo ho někdo dotáhl. Škoda, byl můj tajný favorit
Dále ... zatím jsem překvapen z výkonů jezdců KAMAZu. I když každý tvrdí, že i přes své mládí jsou vyježdění, protože jezdí celý rok, tak samotná soutěž je vždycky něco jinýho a zkušeností ze soutěží moc nemá ani Nikolajev, když to srovnám s ostatními jezdci ze širší špičky. A proto jsem překvapenej, že všichni tři tovární šoféři (zbývající) jedou v TOP 10 a ne pomalu a ten, co byl vyloučen jel ještě líp. Ale co je pro mě ještě větší překvápko a upřímně napíšu, že příjemný, je výkon Ardavičuse. Smekám před ním. Přeci jen už jezdí nějaký ten čas a má dobře našlápnuto, aby porazil tovární bratry ( a moc bych mu přál, aby mu u KAMAZu nabídli napřesrok flek, ale to se asi nestane). Zatím se nemůžu vyjádřit k aféře ohledně Nikolajeva, protože jsem ještě tich 30 stránek nepřekousal.
No a nakonec ještě obdiv nad tím, jak u de Rooyů postavili Torpédo. Vypadá to, že to bude skutečně dobré náčiní a smekám proto, že to auto jede první velký závod a krom uplně maličkých problémků, funguje skvěle. A protože na druhém místě je další nosáč, JAMAL, tak je vidět, že na této konfiguraci skutečně bude cosi velmi pozitivního. Jsem zvědav, kdy KAMAZ začne kvůli DAKARu vyrábět nosáče pro ruskou armádu, aby na jejich bázi postavili auto na DAKAR
Ale k DAKARu: Včerejší etapa mi přinesla radost i zklamání. Sice je fajn, že Alda jede a krom Cabaly snad všichni Naši, ale jsem zarmoucen Mikiho fatální poruchou. Ztráta šest hodin a bůhví, jestli dojel svými silami, nebo ho někdo dotáhl. Škoda, byl můj tajný favorit
Dále ... zatím jsem překvapen z výkonů jezdců KAMAZu. I když každý tvrdí, že i přes své mládí jsou vyježdění, protože jezdí celý rok, tak samotná soutěž je vždycky něco jinýho a zkušeností ze soutěží moc nemá ani Nikolajev, když to srovnám s ostatními jezdci ze širší špičky. A proto jsem překvapenej, že všichni tři tovární šoféři (zbývající) jedou v TOP 10 a ne pomalu a ten, co byl vyloučen jel ještě líp. Ale co je pro mě ještě větší překvápko a upřímně napíšu, že příjemný, je výkon Ardavičuse. Smekám před ním. Přeci jen už jezdí nějaký ten čas a má dobře našlápnuto, aby porazil tovární bratry ( a moc bych mu přál, aby mu u KAMAZu nabídli napřesrok flek, ale to se asi nestane). Zatím se nemůžu vyjádřit k aféře ohledně Nikolajeva, protože jsem ještě tich 30 stránek nepřekousal.
No a nakonec ještě obdiv nad tím, jak u de Rooyů postavili Torpédo. Vypadá to, že to bude skutečně dobré náčiní a smekám proto, že to auto jede první velký závod a krom uplně maličkých problémků, funguje skvěle. A protože na druhém místě je další nosáč, JAMAL, tak je vidět, že na této konfiguraci skutečně bude cosi velmi pozitivního. Jsem zvědav, kdy KAMAZ začne kvůli DAKARu vyrábět nosáče pro ruskou armádu, aby na jejich bázi postavili auto na DAKAR
Thierry Sabine by to tak nechtěl!!!
Tomáš Matyska: Myslím, že Kamaz ve svém výrobním portfoliu už kapotovou verzi má. Je otázka, co by jim "nosáč" přinesl za výhody. Už teď mají hodně nízké auto a podle toho, co jsem se dočetl, zatížení obou náprav (v případě plných nádrží) je téměř 50:50. A jestli už testují na brzdě nový motor s menším objemem, tak se dá předpokládat, že nějakých pár set kilo zase ušetří (přece jenom ten 18 litrový YAMZ bude pořádná kovadlina). Tím možná dosáhnou toho, že to auto bude dokonale vyvážené s plnými i prázdnými nádržemi. Kapotová verze by pak jen přispěla k většímu pohodlí, díky menšímu vertikálnímu zrychlení při přejezdech nerovností. Ale uvidíme, s čím nás překvapí.
Míra Martinec asi nebude mít dneska zase jednak dost času a ani chuť psát reporty. Tak jsem vlezl na stránky Andrého a tohle jsem si tam dovolil koupit. Vlastně "ukrást". Snad mi to prominou. Překlad je ale googlovanej, tak bude takový volnější. Omluvte to. Omluvte i jestli někde napíšu nějakou hloupost.
Dnes, zhruba v 10:30 jejich času ještě cca 40 vozidel nevidělo cíl včerejší sobotní etapy.
Andrého Tatra včera ztrácela výkon, ale cíl viděli a tak dneska mohli analyzovat příčinu - poškozené výfukové potrubí. Poškození je někde v prostoru (blízkosti) potrubí stlačeného vzduchu a paliva. Tak si uvědomili jakou kliku měli, že jim auto nechytlo.
V předchozím pak ještě zmiňuje, že pomáhali Jeanovi s Nissanem z písku. Odvozuju z toho, že to je jedna z příčin "nabrání" pár minut zpoždění. No ale přeci tam bráchu nenechá. To je jasný.
Taky ještě uvádí, že viděl spoustu převrácených a nebo do poloviny zapadlých kamiónů.
Dnes, zhruba v 10:30 jejich času ještě cca 40 vozidel nevidělo cíl včerejší sobotní etapy.
Andrého Tatra včera ztrácela výkon, ale cíl viděli a tak dneska mohli analyzovat příčinu - poškozené výfukové potrubí. Poškození je někde v prostoru (blízkosti) potrubí stlačeného vzduchu a paliva. Tak si uvědomili jakou kliku měli, že jim auto nechytlo.
V předchozím pak ještě zmiňuje, že pomáhali Jeanovi s Nissanem z písku. Odvozuju z toho, že to je jedna z příčin "nabrání" pár minut zpoždění. No ale přeci tam bráchu nenechá. To je jasný.
Taky ještě uvádí, že viděl spoustu převrácených a nebo do poloviny zapadlých kamiónů.
ItalTrans nezhorel! Bellina havaroval a znicil kabinu:
http://img859.imageshack.us/img859/1141/italtrans1.png
http://img576.imageshack.us/img576/7136/italtrans2.png
http://img859.imageshack.us/img859/1141/italtrans1.png
http://img576.imageshack.us/img576/7136/italtrans2.png
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Přesněěě. Tyhle 2 mě též napadli! A protože to neni moc realný, tak alespon pár fotek.Martin-Happy píše:já sem spíš doufal, že na Dakar vlítne URAL nebo KRAZ s nosáčema a budou chtít převzít žezlo po Kamazech. A vy hned strašíte s nosáčem právě od Kamazu.
Něco od KrAZu:
Klasika URAL 4320 (resp. 43206):
nebo modernizovaná 6320, tady jako 44202
A ještě tu máme ZIL
A tohle je extra buřt na závěr To by se na vrcholku duny nezadrhlo
To je jenom takovej nástřel co všechno bych si (po patřičných úpravách) dokázal na Dakaru představit ...
Docela by mě zajímalo dokoho Belina narazil, podle záběrů to osobák nebyl a i na nákladák má to poškození moc nahoře.
http://www.youtube.com/watch?v=Cb8imPGEqzE
http://www.youtube.com/watch?v=Cb8imPGEqzE
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů