Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák
-
- Příspěvky: 99
- Registrován: pát říj 27, 2006 12:26 pm
- Bydliště: Morava
DEFINITIVNI KONEC
http://www.novinky.cz/clanek/128938-z-m ... arusy.html
Z maďarského závodu vyjely poslední ikarusy
Trolejbusy ikarus v maďarské metropoli
Tento týden vyjely z maďarského závodu Ikarus poslední dva autobusy a směřovaly do Norska. Tato kdysi slavná značka po 58 letech ukončila produkci autobusů.
15. 12. 2007 10:26 - BUDAPEŠŤ
„Pamatuji léta, kdy jsme vyrobili 12 tisíc autobusů ročně. Ikarusy jezdily v Sovětském svazu, ve státech střední Evropy, v Africe i v Jižní Americe,“ říká Károly Nagy, který se přišel osobně rozloučit se závodem, kde pracoval přes dvacet let.
„Ještě před deseti lety jsme dodávali autobusy do Polska. Dnes oni vyvážejí k nám autobusy Volvo vyráběné u nich v licenci,“ dodává s nostalgií bývalý zaměstnanec Endre Mosony. Bývalí pracovníci vzpomínají, že už koncem 80. let byl v Ikarusu zcela zastaven vývoj a na vyráběných autobusech se téměř nic neměnilo.
„Jezdili jsme dál na veletrhy a výstavy. Naši partneři se divili, že vystavujeme každý rok stejné autobusy. Moc jsem se tehdy styděl,“ přiznává János Irházy, který v závodě pracoval 13 let. Dnes je taxikářem v Budapešti. Závod tak skončil neslavně a značka autobusů Ikarus definitivně zmizí ze silnic.
Z maďarského závodu vyjely poslední ikarusy
Trolejbusy ikarus v maďarské metropoli
Tento týden vyjely z maďarského závodu Ikarus poslední dva autobusy a směřovaly do Norska. Tato kdysi slavná značka po 58 letech ukončila produkci autobusů.
15. 12. 2007 10:26 - BUDAPEŠŤ
„Pamatuji léta, kdy jsme vyrobili 12 tisíc autobusů ročně. Ikarusy jezdily v Sovětském svazu, ve státech střední Evropy, v Africe i v Jižní Americe,“ říká Károly Nagy, který se přišel osobně rozloučit se závodem, kde pracoval přes dvacet let.
„Ještě před deseti lety jsme dodávali autobusy do Polska. Dnes oni vyvážejí k nám autobusy Volvo vyráběné u nich v licenci,“ dodává s nostalgií bývalý zaměstnanec Endre Mosony. Bývalí pracovníci vzpomínají, že už koncem 80. let byl v Ikarusu zcela zastaven vývoj a na vyráběných autobusech se téměř nic neměnilo.
„Jezdili jsme dál na veletrhy a výstavy. Naši partneři se divili, že vystavujeme každý rok stejné autobusy. Moc jsem se tehdy styděl,“ přiznává János Irházy, který v závodě pracoval 13 let. Dnes je taxikářem v Budapešti. Závod tak skončil neslavně a značka autobusů Ikarus definitivně zmizí ze silnic.
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11909
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
nelepší způsob jak porazit konkurenci je jí koupit -pak to klidně hodíš do hnoje i u nás toho bylo dostVojta píše:Ale já nechápu proč to padlo Ikarus byl přece pod Irisbusem jako Karosa a navíc vyráběl zájezdovej vysokej autokar. Tak že by to irisbus pustil??
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů