Stránka 2 z 3
Napsal: sob čer 05, 2010 11:02 am
od Chomuťák
Jednoduše - žádná zpoždění, minimalizace dopravních nehod... ono to své pls má.
Napsal: pon srp 16, 2010 7:47 pm
od Demolition Man
tak jsem jel dneska po dlouhé době busem,...zrovna Intourem a musím říct.že to má výkon....to víte mladej řidič si myslel,že to je formule,tak tomu dával zabrat,ale paráda jinak
Napsal: stř srp 18, 2010 8:37 pm
od HomoFaber
Ohladom tej "guided busway" v Essene, je to zaujimavy napad, ktory ma niekolko plusov. Tym, ze autobusy su vedene v "koryte" bez zasahu vodica mozu byt ich jazdne pruhy uzsie a aj tak sa moze busy stretavat vyssou rychlostou ako na normalnej ceste - jednoducho vodic nema pocit, ze musi spomalit a uhnut na kraj aby si neodrazili zrkadla. Este k tomu je autobusova cesta oddelena od ostatnej premavky a tak sa cestovny poriadok moze zaobide bez casovej rezervy "pre kazdy pripad" resp. busy jazdia bez meskania. Bezpecnost - v pripade nevolnosti alebo spanku vodica autobus nevyleti z cesty alebo do prostismeru. Stavba je udajne lacnejsia ako elektrickova trat a naviac bus moze z drahy vyjst a jazdit po normalnych cestach.
Jednu taku drahu momentalne stavaju medzi Cambridgeom a Huntingdonom v GB, asi 25km, po telese zrusenej zel. trate. Uz to malo byt dokoncene pred 2-3 rokmi...
konec off-topic
Mercedes Tourismo, fa. Troucelier, London, GB, 29.6.2008
Mercedes Tourino, fa. Timberbush Tours, Spean Bridge, Skotsko, GB, 31.5.2010
Napsal: čtv lis 25, 2010 5:05 pm
od HOUZAR
Napsal: ned lis 28, 2010 9:49 pm
od mařka
Taky sem dávám jednoho krasavce
jízda do polska ..
byla pohodlnáá
Napsal: sob úno 05, 2011 12:11 pm
od certik-2
Napsal: sob úno 05, 2011 12:14 pm
od certik-2
Intouro je v pohode. Conecto bych nepovazoval za BUS._ Jedinej odvazlivec co si ho od Icomu koupil (o kterym vim) je MArtinek Chrudim,jinak to nikdo nechce.
Napsal: sob úno 05, 2011 3:41 pm
od pavel14
Já si moc dobře pamatuju, na první conecta r.v. 98 co icom koupil - samozřejmě jsem z toho byl odvařenej přeci mercedes to je něco oproti prašivý karose. Ale po pár letech z toho conecta byla popelnice. A když jsem to viděl jezdit asi před 2 lety, tak už to z 98 bylo zralý pod lis
Pak přišly FL conecta (čirý světla, lepený okna, "lepší interiér").
Jako nový dobrý ale když to mělo 4-5let, tak už docela špatný. Dveře se nedovíraly, musely se zavírat na několikátý pokus nebo řidiči měli speciální grif, několikrát se stalo, že jsme neodjeli, protože se podělalo řazení (nevím jestli mechanika nebo elektro). Někdy v r. 2007 měl icom na testování intouro a cross-way. Tak jsem doufal, že si vyberou cross-way, který pro mě jako pro cestujícího byl úplně někde jinde než hrozný intouro. Jak to dopadlo - nakoupily se intoura, který jsou od nova rozvrzaný, nekomfortní podvozek a nejvíc nesnáším tu meluzínu kolem střešního okna ve předu. Ve většině autobusů jsou navíc ještě ty "laciný sedačky", který se hodí maximálně do MHD a ne na linky jako jihlava - brno. Naštěstí už rok používám auto a těmahle popelnicema od M-B jezdím velice zřídka a se slzou v oku vzpomínám na starou dobrou karosu, kterou jsem po příchodu prvních conect, tak zatracoval ale čas ukázal věci v pravém světle....
Často jsem sedával ve předu, takže jsem se bavil s řidičema a pomatuju si, že na conecto (intouro ještě nebylo) docela nadávali - prý se pořád něco kazí.
Napsal: ned úno 06, 2011 12:19 pm
od FR1GTX
tak já přidám našeho..
Mercedes pro Rigu
Napsal: ned dub 24, 2011 2:15 pm
od Wolflitl
Napsal: stř čer 08, 2011 12:08 pm
od HOUZAR
Napsal: sob črc 02, 2011 8:06 pm
od cuisine
Napsal: ned led 15, 2012 8:57 pm
od petanekoli
Napsal: ned led 15, 2012 9:01 pm
od petanekoli
Napsal: sob úno 04, 2012 12:07 pm
od -Lucas-