Stránka 1 z 54

Karosa

Napsal: pát bře 03, 2006 12:08 pm
od Bagr
Nemáte někdo foto toho nejnovějšího autobusu?

Napsal: pát bře 03, 2006 12:10 pm
od Bagr
Dokonce Karosa vyváváží autobusy na Island.

Napsal: pát bře 03, 2006 12:13 pm
od Martin-Happy
http://mhdcr.biz/bus/praha/4017.jpg
Tohle je nejnovější Karosa.Všecko ostatní je Irisbus,takže si myslel od Irisu Arwaye.Počkej chvilku

Napsal: pát bře 03, 2006 12:14 pm
od Martin-Happy

Napsal: sob bře 04, 2006 4:19 pm
od Archibald
Martin-Happy píše:http://mhdcr.biz/bus/praha/4017.jpg
Tohle je nejnovější Karosa.Všecko ostatní je Irisbus,takže si myslel od Irisu Arwaye.Počkej chvilku
Co já vím tak B951 už je Irisbus ne?Má to motor od Iveca atd....podle mě bude poslední Karosa nějaký "éčko" řady 900,u DP Praha to bude zřejmě B931E nebo B941E.

Napsal: sob bře 04, 2006 4:22 pm
od Návštěvník
Archibald píše:
Martin-Happy píše:http://mhdcr.biz/bus/praha/4017.jpg
Tohle je nejnovější Karosa.Všecko ostatní je Irisbus,takže si myslel od Irisu Arwaye.Počkej chvilku
Co já vím tak B951 už je Irisbus ne?Má to motor od Iveca atd....podle mě bude "poslední Karosa" nějaký "éčko" řady 900,u DP Praha to bude zřejmě B931E nebo B941E.I když i další vozy bych nebral tak,že to nejsou Karosy,sou vyrobený ve Vysokym Mýtě?Až na vyjímky jo,takže co...

Napsal: sob bře 04, 2006 7:32 pm
od Martin-Happy
teoreticky je ti Iris,ale ještě si to drží takovej ten Punc Karosy.Kdežto Arway už je čistokrevnej IRIS

Napsal: sob bře 04, 2006 9:01 pm
od Chomuťák
No, že arway je čistokrevnej iris si troufnu polemizovat. Na vývoji se výrazným způsobem Karosa podílela a má ho rovněž vyrábět. Když to vezmem do detailů, tak řada 930 byla rovněž vyráběna a exportována za pomoci koncernu Irisbus, akorát se to tolik nehlásalo.

Napsal: sob bře 04, 2006 9:33 pm
od Martin-Happy
Doufal sem,že se zapojíš,největší odborník na Karosy,co znam.Iris se podílel i na řadě 930/940???Já myslel,že to je poslední čistokrevná Karosa????

Napsal: sob bře 04, 2006 9:39 pm
od Chomuťák
No podílel - vlastníkem karosy a jedním ze zakladatelů Irisbusu byl Renault. Navíc Recreo bylo vyváženo jako holdingový autobus - Renault Recreo.

Napsal: pon bře 13, 2006 12:29 pm
od david
Předpokládám, že tyhle světla, ačkoliv jsou celkem rozšířený, tak asi nedělala přímo Karosa....ale že to je dodělávaný:

Obrázek

Mám na mysli teda ty hlavní světla z Lady, ne ty kulatý dálkový...

Napsal: pon bře 13, 2006 5:00 pm
od martin_100
Ty hlavní sou ze žigula 2104 (resp. 2105) a ty přídavná těžko říct. Ty žigulácký se docela objevujou na karosách, který si malý dopravci rekonstruujou doma na dvoře :wink:

Napsal: sob bře 18, 2006 12:32 pm
od david
Včera jsem tady v Liberci zahlídl šedočervenou dvoudveřovou ŠLku...(Nebo ŠM?)...ale ne jako veterána...skoro jako by byla ještě v provozu...s boleslavskou SPZkou. Víte o tom někdo?

Napsal: sob bře 18, 2006 12:54 pm
od petersen
Ty světla měla Karosa i v jednom propagačním materiálu z let 1988 :lol:

Napsal: sob bře 18, 2006 3:32 pm
od martin_100
david píše:Včera jsem tady v Liberci zahlídl šedočervenou dvoudveřovou ŠLku...(Nebo ŠM?)...ale ne jako veterána...skoro jako by byla ještě v provozu...s boleslavskou SPZkou. Víte o tom někdo?
To neni nic neobvyklýho. Mají je ve spoustě vesnic různý spolky:fotbalisti, sokolové,hasiči a tak. Normálně je využívaj k dopravě na různý akce.

A třeba před cca 2-4 rokama byla výluka na domažlický trati a na náhradce jezdila ŠL 11 od odmažlickýho dopravce TUR BUS :idea: