Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák

Odpovědět
ajm
Příspěvky: 17
Registrován: čtv zář 06, 2012 7:45 pm
Bydliště: Třeboň
Kontaktovat uživatele:

Bzučák směrovek K 900

Příspěvek

Zdravím zdejší praktiky a mám otázku:
Nejde mi bzučák na směrovky. Předpokládám, že bude vadný. Kde ho najdu? Asi bude někde v přístrojovce, ale nevím kde.
Díky za rady, Jirka.
ned srp 04, 2013 1:42 pm

fialakojetin
Příspěvky: 102
Registrován: sob zář 03, 2011 9:26 pm
Bydliště: petrovice

Příspěvek

Je v elektrárně. Je společný i na dveře
ned srp 04, 2013 7:08 pm

ajm
Příspěvky: 17
Registrován: čtv zář 06, 2012 7:45 pm
Bydliště: Třeboň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ano, díky, již funguje v pořádku!
Jirka.
pon srp 12, 2013 9:03 pm

ajm
Příspěvky: 17
Registrován: čtv zář 06, 2012 7:45 pm
Bydliště: Třeboň
Kontaktovat uživatele:

Kohout topení.

Příspěvek

Zdravím a znovu mám dotaz. Hledám v 9 Recreu kohout pro přívod kapaliny do radiátorů v prostoru pro cestující.V českém návodu je psáno, že je na podlaze u řidiče, ve francouzském píšou, že je na podlaze u předních dveří. Tak jsem asi slepej, ale nikde ho nevidím. Díky za rady!
sob zář 28, 2013 1:59 pm

tuningrob
Příspěvky: 2
Registrován: pon říj 28, 2013 10:44 am
Bydliště: Příbor -> Prchalov

Příspěvek

Zdar chlapi ! potřebuju pomoci.

mam doma ventilátor topení ze staré karosy tuším LC 735. A potřeboval bych upřesnit, zda je také na 24V jako vše ostatní v buse nebo na 12V ?
A jaky proud je potřeba ? mam doma jen 12V baterii tak to nemohu změřit.
Obrázek
pon říj 28, 2013 8:42 pm

petanekoli
Příspěvky: 58
Registrován: sob led 07, 2012 8:10 pm
Bydliště: Středočeský kraj

Příspěvek

Jasan,že 24V
úte říj 29, 2013 9:01 am

tuningrob
Příspěvky: 2
Registrován: pon říj 28, 2013 10:44 am
Bydliště: Příbor -> Prchalov

Příspěvek

Ja sem si to myslel. DObře díky

No a poradil by mi někdo, když chci tento ventilator napojit na 230V, jaké trafo mam vybrat, když jej nemužu doma nikde na 24V napojit a proměřit, jaký ma odběr ? Bude vyhovovat 230V/24V 1A ?
úte říj 29, 2013 5:44 pm

Uživatelský avatar
Luďa
Příspěvky: 1426
Registrován: sob říj 31, 2009 10:24 pm
Bydliště: Nížkov (ZR) - Brno

Škrčení v převodovce

Příspěvek

Kluci karosácký mám na vás dotaz.

Na sedmičkový karose nám škrčí-rachotí převodovka. Ale jen za jízdy-ať s motorem, tak i BEZ ale jenom když vykloníme řadící páku směrem ke 4.a 5. Po zařazení nic. Bus jede normálně. Po vyklonění k 1 a R neškrčí. Zkoušeli zme pustit bus z kopce a vyklonit páku a s rostoucí rychlostí rostl rachot.

Nevíte čím to je??
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
pát lis 15, 2013 12:04 pm

Uživatelský avatar
pragovka
Příspěvky: 200
Registrován: stř pro 16, 2009 8:06 pm

Re. Škrčení v převodovce

Příspěvek

Takhle na dálku ti neřeknu, musel bych to aspoň slyšet naživo.
Je potřeba sundat víko převodovky a prozkoumat co se děje s tyčkami a vidličkami řazení, jestli nejsou nějak uvolněné za ty stovky tisíc kilometrů. Zkrátka nasimulovat to podobně jako při pohybu páky směr 4-5°. Mohla by být prasklá pružina aretce, i když to by se asi projevovalo i jindy. Taky záleží kdy a jak to začalo dělat. Je to po nějaké opravě? Začalo postupně nebo z ničeho nic najednou? Problém bych viděl spíš v ovládání než v ozubení. Víc ti neporadím.
ned lis 17, 2013 5:29 pm

Uživatelský avatar
Luďa
Příspěvky: 1426
Registrován: sob říj 31, 2009 10:24 pm
Bydliště: Nížkov (ZR) - Brno

Příspěvek

Právě z ničeho nic. ""Zarážející"" je, že to škrčí při pohybu ať s motorem nebo bez. Znělo to právě jak pružinka v pračce :-) Taky sem to tipoval na pružinku aretace.

Dík za odpověď
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
ned lis 17, 2013 8:23 pm

ajm
Příspěvky: 17
Registrován: čtv zář 06, 2012 7:45 pm
Bydliště: Třeboň
Kontaktovat uživatele:

žhavení Renault MIHR

Příspěvek

A nyní jedna idiotská otázka:
Má motor Renault MIHR /Karosa 900/ žhavení? Na přístrojové desce není žádná kontrolka ale zase si říkám, že motor E2 bez žhavení je nesmysl...
Děkuji za shovívavé odpovědi :oops:
čtv led 02, 2014 7:51 pm

Chomuťák
Příspěvky: 1216
Registrován: stř bře 01, 2006 2:25 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak nemá. Start se prý provádí po zhasnutí kontrolek.
Divný na 943 s LIAZem je.
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
čtv led 02, 2014 9:52 pm

ajm
Příspěvky: 17
Registrován: čtv zář 06, 2012 7:45 pm
Bydliště: Třeboň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Díky za odpověďi. Jen mi to bylo divné a kouřové efekty při zimním startu mě opravdu trochu zaskočily. To jsem zažil jen u PV3S... To soudruzi ve Francii trochu podcenili
:roll:
pát led 03, 2014 10:23 pm

Chomuťák
Příspěvky: 1216
Registrován: stř bře 01, 2006 2:25 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Nevím, asi jo. Zas je pravda, že s renckem jsem v mrazech problémy neměl a startoval snáz než Liaz.
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
stř led 08, 2014 7:58 am

Dr.Street
Příspěvky: 728
Registrován: pon bře 27, 2006 3:18 pm
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek

Prosím nemáte někdo detailněji nafocený mechanismus otevírání dveří u karosy B732 nebo B741 nebo C744? Takove jako je tento?

PS: prosím i o foto spodniho uchyceni

Obrázek
TATRA a Liaz ................ 4ever
stř led 08, 2014 2:21 pm

Odpovědět

Zpět na „AUTOBUSY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů