Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
- Olda
- Timy1123
- Příspěvky: 5905
- Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
asi takto ?david píše: Jj...jen doplním, že tohle je v tzv. transportní verzi. Při stavbě se pak rozvor samozřejmě prodlouží.
jinak řízení zadní nápravy a náhon prostředních kol nebyl jen výplod maďarů u ikarusu například holandský DAF dodával tento podvozek pod označením DAF MBG 200 a kromě městských karoserií se na tento podvozek montoval i dálkový autokar
ta natáčecí náprava blokovaná nebyla jinak byla stejně řešena jako u toho volva přes vahadla s tím se couvalo celkem špatně ale dalo se to zvládnout .
pro TZV : jsou tam dvě tlačítka není žádný problém prostě skusit které z nich je "BLOKACE TOČNY" maximálně zmáčkneš uzávěrku diferenciálu , případně žhavení nebo jinou kravinu a nebo mi pošli fotku palubní desky a já ti přesně řeknu které to tlačítko je blokace té točny jinak je ještě jedna možnost říci si že žádný učený z nebe nespadnul a prostě zajít za garážmistrem a zeptat se ho na to ikdyž než takovou ostudu tak to bych to raději na place vyzkoušel sám a to by bylo abych se netrefil do toho správnýho tlačítka , jen nevím zda s tím jezdíš u DP-v Praze aby sis náhodou nezmáčknul tlačítko Tísně ale to by mělo u všech vozů být přelepeno červeno žlutou přelepkou SOS
pro TZV : jsou tam dvě tlačítka není žádný problém prostě skusit které z nich je "BLOKACE TOČNY" maximálně zmáčkneš uzávěrku diferenciálu , případně žhavení nebo jinou kravinu a nebo mi pošli fotku palubní desky a já ti přesně řeknu které to tlačítko je blokace té točny jinak je ještě jedna možnost říci si že žádný učený z nebe nespadnul a prostě zajít za garážmistrem a zeptat se ho na to ikdyž než takovou ostudu tak to bych to raději na place vyzkoušel sám a to by bylo abych se netrefil do toho správnýho tlačítka , jen nevím zda s tím jezdíš u DP-v Praze aby sis náhodou nezmáčknul tlačítko Tísně ale to by mělo u všech vozů být přelepeno červeno žlutou přelepkou SOS
No, motám se po různu po východních čechách. Metoda pokus omyl mě taky napadla, ale proč to řešit, když jsem se zatím všude vešel, takže čekám na vhodnou příležitost. Jinak jsme to řešili s kolegou, taky ví, že tam to tlačítko někde je, já aspoň věděl, kdo ho hledat. A garážmistr? Nikdy (ono, čovek si ho občas musí udělat sám, třeba na výlukách a pochybuji, že by výpravčí věděl, kde je blokace točny )petr.truck píše:pro TZV : jsou tam dvě tlačítka není žádný problém prostě skusit které z nich je "BLOKACE TOČNY" maximálně zmáčkneš uzávěrku diferenciálu , případně žhavení nebo jinou kravinu a nebo mi pošli fotku palubní desky a já ti přesně řeknu které to tlačítko je blokace té točny jinak je ještě jedna možnost říci si že žádný učený z nebe nespadnul a prostě zajít za garážmistrem a zeptat se ho na to ikdyž než takovou ostudu tak to bych to raději na place vyzkoušel sám a to by bylo abych se netrefil do toho správnýho tlačítka , jen nevím zda s tím jezdíš u DP-v Praze aby sis náhodou nezmáčknul tlačítko Tísně ale to by mělo u všech vozů být přelepeno červeno žlutou přelepkou SOS
Ikary dovážené k nám blokaci kloubu neměly, pouze měly akustickou varovnou signalizaci při překročení povoleného zlomení během couvání. A nerespektování signalizace končilo natvrdo smáčknutím "harmoniky" mezi karoserii, takže v zásadě se memohlo nic poškodit. Na přání se čabajky vybavovaly EP ventilem který při překročení zlomu při couvání automaticky zabrzdil a povolil až při vyřazení zpátečky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů