Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák
po Praze, s manuálem... čoveče to by mě asi bavilo, dyť já si pořádně nezařádil s řazením ani nepamatuju...
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
no ale ono to nemá převodovku man.
v techničáku je napsáno man. jako skratka manuální ..
Jinak štěstí že tyhle klacky jistojistě vymírají .... opravdu s radostí spomínám na vozy u kterých byla rychlost pokaždé v jiném místě .. bolestivé rány do prstů o palubní desku , řazení bez funkčních sinchronů a jízdu estakádou se zařazenou trojkou a s klackem položeným na palubní desce protože ta kvaltpáka zkrátka zůstala v ruce .
v techničáku je napsáno man. jako skratka manuální ..
Jinak štěstí že tyhle klacky jistojistě vymírají .... opravdu s radostí spomínám na vozy u kterých byla rychlost pokaždé v jiném místě .. bolestivé rány do prstů o palubní desku , řazení bez funkčních sinchronů a jízdu estakádou se zařazenou trojkou a s klackem položeným na palubní desce protože ta kvaltpáka zkrátka zůstala v ruce .
ano některé vozy měli své mušky, taky znám, kdy se člověk praštil o dvířka kabiny, bo tam někudy ta páka prostě šla...
Ae na svém voze jsem věděl, znal a uměl, vešel jsem se do spotřeby do jízdních řádů a bavilo mne to. Automatu jsem se sice přizpůsobil, ale už to nebylo ono. Dodnes se mi po tý vrakose stejská...
Ae na svém voze jsem věděl, znal a uměl, vešel jsem se do spotřeby do jízdních řádů a bavilo mne to. Automatu jsem se sice přizpůsobil, ale už to nebylo ono. Dodnes se mi po tý vrakose stejská...
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
převodovka je česká - Praga
taky znám, je teda fakt, že tehdy jsem koukal já, že když jsem přišel na střídání a tam byl můj vůz...
To je tvoje auto?
Jo
Jede dobře, zdar... (načeš třískl dveřmi od kabiny, rád bych viděl, jak reagoval ráno )
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
- mega.mix1
- Příspěvky: 107
- Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
- Bydliště: Přívory
- Kontaktovat uživatele:
pragu znám ve třech verích a to po ránu koukal já.
když jsem tam šoupl jedničku a ono to začalo couvat. jednička byla místo zpátečky.
pak jsme měli anglickou verzi. aspoň tak tomu řikali starší řidiči. a to jednička byla místo pětky. prostě zrcadlově. no jo ale to se psal rok 1994.
a ikarusy to bylo pořád místo dvojiky zpátečka, hold pojistky byli vylágrovaný a zvukový efkt zpátečky nebyl. takže to cuklo dozadu nebo v lepším případě za vámi začal troubit. ale je aspoň naco vzpomínat.
když jsem tam šoupl jedničku a ono to začalo couvat. jednička byla místo zpátečky.
pak jsme měli anglickou verzi. aspoň tak tomu řikali starší řidiči. a to jednička byla místo pětky. prostě zrcadlově. no jo ale to se psal rok 1994.
a ikarusy to bylo pořád místo dvojiky zpátečka, hold pojistky byli vylágrovaný a zvukový efkt zpátečky nebyl. takže to cuklo dozadu nebo v lepším případě za vámi začal troubit. ale je aspoň naco vzpomínat.
Jasně:
původní autobusy s převodovkami Praga byly použity u Š 11 a prvních karos řady 700
R 2 4
1 3 5
Později se používalo klasické schéma
1 3 5
R 2 4
To co popisuješ, že je jednička od tebe, tak vznikalo tím, že se zkombinovala kulisa řazení jedný verze převodovky s tou druhou.
S maďarem jsem jako řidič neměl možnost se potkat, ale co tak vyprávěli známí, tak co tam zařadili, na to to rozjeli...
původní autobusy s převodovkami Praga byly použity u Š 11 a prvních karos řady 700
R 2 4
1 3 5
Později se používalo klasické schéma
1 3 5
R 2 4
To co popisuješ, že je jednička od tebe, tak vznikalo tím, že se zkombinovala kulisa řazení jedný verze převodovky s tou druhou.
S maďarem jsem jako řidič neměl možnost se potkat, ale co tak vyprávěli známí, tak co tam zařadili, na to to rozjeli...
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
no Ikarus a spátečka místo dvojky ..
takhle jsem někdy v roce 1998 spářil ráno na vrátnici dva Ikarusy mě tam nešla rychlost a kolega za mnou začal troubit tak jsem jí přirazil k sobě a dozadu , štastnej že je tam konečně kvalt jsem to odpískoval jenže opačným směrem .. rána jak z děla , když jsem lezl ven ozvalo se .. Ty čů...u jeď do ha...u to má ocelové nárazníky a gumové špalky tak jsem do toho skočil a na první rychlost kterou jsem fofrem našel ( 3 ) jsem mizel z podniku pryč . Večer mi neřekli jinak než pářič housenek .
Jinak aji automat umí kouzlit ... to když jsem u Agory (Citybusu) zařadil R sešlápnul plyn ono se chvíli nic nedělo pak se ozvala rána a autobus jel dopředu .. byla z toho GO převodovky
takhle jsem někdy v roce 1998 spářil ráno na vrátnici dva Ikarusy mě tam nešla rychlost a kolega za mnou začal troubit tak jsem jí přirazil k sobě a dozadu , štastnej že je tam konečně kvalt jsem to odpískoval jenže opačným směrem .. rána jak z děla , když jsem lezl ven ozvalo se .. Ty čů...u jeď do ha...u to má ocelové nárazníky a gumové špalky tak jsem do toho skočil a na první rychlost kterou jsem fofrem našel ( 3 ) jsem mizel z podniku pryč . Večer mi neřekli jinak než pářič housenek .
Jinak aji automat umí kouzlit ... to když jsem u Agory (Citybusu) zařadil R sešlápnul plyn ono se chvíli nic nedělo pak se ozvala rána a autobus jel dopředu .. byla z toho GO převodovky
- mega.mix1
- Příspěvky: 107
- Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
- Bydliště: Přívory
- Kontaktovat uživatele:
já si pamatuju automat s klavesnicí jak od piana s blokáží na zpátečku. a nejlepší bylo když jsem to otáčel přes koleje a zjistil že 2 pruhy mým směrem 2x koleje a 2 pruhy druhým směrem je pro můj bus málo protože jako na potvoru má malej levej rejt. tak sem zastavil prdelí ještě na kolejích a těď sem tam hodil zpátečku a blokáž nešla zmáčknout a zpátečka nešla vyndat. tak jsem to tam zasek. no než přijeli manipuláci tak jela tatra tak mě sundala z kolejí. bylo z toho haló. já v protisměru, zaseklej. ale tramvaje jely. dnes se tomu směju....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů