Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák

Jirkaa
Příspěvky: 313
Registrován: ned říj 30, 2011 5:52 pm

Příspěvek

Jestli berou i bez praxe to teď vážně nevím. Překážka to určitě není, dokonce mají i na dvou provozovnách ubytovny. Požadavky jsou určitě na potřebné papíry
stř pro 07, 2011 2:06 pm

Uživatelský avatar
mega.mix1
Příspěvky: 107
Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
Bydliště: Přívory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Obrázek
to je můj život.

to je můj pracovní nástroj.
Obrázek a jeho zmenčenina Obrázek
ned led 15, 2012 10:32 pm

Chomuťák
Příspěvky: 1216
Registrován: stř bře 01, 2006 3:25 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

To je s klackem nebo automat?
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
pon led 16, 2012 12:23 am

Uživatelský avatar
mega.mix1
Příspěvky: 107
Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
Bydliště: Přívory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

je to zlatej klacek s převodovkou man. r.v. 1993
pon led 16, 2012 1:08 am

Chomuťák
Příspěvky: 1216
Registrován: stř bře 01, 2006 3:25 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

po Praze, s manuálem... čoveče to by mě asi bavilo, dyť já si pořádně nezařádil s řazením ani nepamatuju...
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
pon led 16, 2012 2:23 pm

Uživatelský avatar
petersen
Příspěvky: 942
Registrován: stř bře 15, 2006 7:44 pm
Bydliště: praha

Příspěvek

:lol: no ale ono to nemá převodovku man.

v techničáku je napsáno man. jako skratka manuální .. :lol:

Jinak štěstí že tyhle klacky jistojistě vymírají .... opravdu s radostí spomínám na vozy u kterých byla rychlost pokaždé v jiném místě .. bolestivé rány do prstů o palubní desku , řazení bez funkčních sinchronů a jízdu estakádou se zařazenou trojkou a s klackem položeným na palubní desce protože ta kvaltpáka zkrátka zůstala v ruce .
pon led 16, 2012 2:38 pm

Chomuťák
Příspěvky: 1216
Registrován: stř bře 01, 2006 3:25 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

:-) ano některé vozy měli své mušky, taky znám, kdy se člověk praštil o dvířka kabiny, bo tam někudy ta páka prostě šla...

Ae na svém voze jsem věděl, znal a uměl, vešel jsem se do spotřeby do jízdních řádů a bavilo mne to. Automatu jsem se sice přizpůsobil, ale už to nebylo ono. Dodnes se mi po tý vrakose stejská...
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
pon led 16, 2012 8:34 pm

Uživatelský avatar
mega.mix1
Příspěvky: 107
Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
Bydliště: Přívory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

a já myslel, že máme německou převodovku.

ale je zábava vidět když odpoledne příde na střídání někdo jinej místo parťáka.
člověk když to zná a umí, tak řadí jak s osobákem ale hlavně, to topí!!!
a v kabině je víc místa než u 9xx.
pon led 16, 2012 8:44 pm

Chomuťák
Příspěvky: 1216
Registrován: stř bře 01, 2006 3:25 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

:-)

převodovka je česká - Praga

taky znám, je teda fakt, že tehdy jsem koukal já, že když jsem přišel na střídání a tam byl můj vůz...
To je tvoje auto?
Jo
Jede dobře, zdar... (načeš třískl dveřmi od kabiny, rád bych viděl, jak reagoval ráno :-D )
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
pon led 16, 2012 8:58 pm

Uživatelský avatar
mega.mix1
Příspěvky: 107
Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
Bydliště: Přívory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

pragu znám ve třech verích a to po ránu koukal já.

když jsem tam šoupl jedničku a ono to začalo couvat. jednička byla místo zpátečky.
pak jsme měli anglickou verzi. aspoň tak tomu řikali starší řidiči. a to jednička byla místo pětky. prostě zrcadlově. no jo ale to se psal rok 1994.
a ikarusy to bylo pořád místo dvojiky zpátečka, hold pojistky byli vylágrovaný a zvukový efkt zpátečky nebyl. takže to cuklo dozadu nebo v lepším případě za vámi začal troubit. ale je aspoň naco vzpomínat.
pon led 16, 2012 9:34 pm

Chomuťák
Příspěvky: 1216
Registrován: stř bře 01, 2006 3:25 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jasně:
původní autobusy s převodovkami Praga byly použity u Š 11 a prvních karos řady 700
R 2 4

1 3 5
Později se používalo klasické schéma
1 3 5

R 2 4

To co popisuješ, že je jednička od tebe, tak vznikalo tím, že se zkombinovala kulisa řazení jedný verze převodovky s tou druhou.

S maďarem jsem jako řidič neměl možnost se potkat, ale co tak vyprávěli známí, tak co tam zařadili, na to to rozjeli...
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
pon led 16, 2012 10:57 pm

Uživatelský avatar
petersen
Příspěvky: 942
Registrován: stř bře 15, 2006 7:44 pm
Bydliště: praha

Příspěvek

:lol: no Ikarus a spátečka místo dvojky .. :lol:

takhle jsem někdy v roce 1998 spářil ráno na vrátnici dva Ikarusy mě tam nešla rychlost a kolega za mnou začal troubit tak jsem jí přirazil k sobě a dozadu , štastnej že je tam konečně kvalt jsem to odpískoval :oops: jenže opačným směrem .. rána jak z děla , když jsem lezl ven ozvalo se .. Ty čů...u jeď do ha...u to má ocelové nárazníky a gumové špalky tak jsem do toho skočil a na první rychlost kterou jsem fofrem našel ( 3 ) jsem mizel z podniku pryč . Večer mi neřekli jinak než pářič housenek . :lol:

Jinak aji automat umí kouzlit ... to když jsem u Agory (Citybusu) zařadil R sešlápnul plyn ono se chvíli nic nedělo pak se ozvala rána a autobus jel dopředu .. :lol: :lol: byla z toho GO převodovky :roll:
pon led 16, 2012 11:16 pm

Uživatelský avatar
mega.mix1
Příspěvky: 107
Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
Bydliště: Přívory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

já si pamatuju automat s klavesnicí jak od piana s blokáží na zpátečku. a nejlepší bylo když jsem to otáčel přes koleje a zjistil že 2 pruhy mým směrem 2x koleje a 2 pruhy druhým směrem je pro můj bus málo protože jako na potvoru má malej levej rejt. tak sem zastavil prdelí ještě na kolejích a těď sem tam hodil zpátečku a blokáž nešla zmáčknout a zpátečka nešla vyndat. tak jsem to tam zasek. no než přijeli manipuláci tak jela tatra tak mě sundala z kolejí. bylo z toho haló. já v protisměru, zaseklej. ale tramvaje jely. dnes se tomu směju....
úte led 17, 2012 1:28 am

Jirkaa
Příspěvky: 313
Registrován: ned říj 30, 2011 5:52 pm

Příspěvek

Jooo 5915 to je ďábel ..... :D
úte led 17, 2012 12:44 pm

Uživatelský avatar
mega.mix1
Příspěvky: 107
Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
Bydliště: Přívory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

5915 byl ďábel, už je to mrcha líná. byla na emisích tak jí přitáhly tak, že z vysočanský na prosek z lidma za dvě. a to kdysy naloženej vyjel na pět.
kdy ty časy jsou....
sob úno 04, 2012 12:19 pm

Odpovědět

Zpět na „AUTOBUSY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti