Stránka 1 z 3
TATRA 500 HB
Napsal: sob lis 25, 2006 5:58 pm
od standa
tak jede zpátky
martin_100
Napsal: sob lis 25, 2006 6:34 pm
od standa
a ještě jedna, kdyby se ten bus někomu válel na zahradě nebo v okolí,dejte vědět na sz, dík
Napsal: pon lis 27, 2006 3:31 pm
od Samer
Tak to je masakr, na to jsem zvědavej...
Napsal: úte lis 28, 2006 7:40 pm
od cuisine
Napsal: úte lis 28, 2006 7:55 pm
od standa
tak ten druhej je na tom podvalu,
ten první stále stojí vedle RTO...
Napsal: čtv lis 30, 2006 10:28 pm
od Olda
Napsal: čtv lis 30, 2006 11:27 pm
od Sysel
Napsal: čtv lis 30, 2006 11:42 pm
od Olda
třeba to bude vojenskej bus
já měl zato že byly modrý
Napsal: čtv lis 30, 2006 11:52 pm
od tatracyber
Jak je to s těma HBčkama? Má to rouru s polonápravama nebo jsou tam portálový nápravy. V článcích co jsem četl jsou rozporuplný informace.
Napsal: pát pro 01, 2006 6:19 am
od standa
Prototyp prý měl tatrováckou koncepce, To co dovezl Jamalista má nápravy Praga, a od převodovky k první hnací nápravě kardan, mezi první a druhou tak kardan
Napsal: pát pro 01, 2006 7:40 am
od Sysel
Ta "seriově" vyráběná HBčka, skutečně rouru nemaj. IMHO vono taky když to má motor vzádu a pohon na zadní, tak k čemu by tam byla, že?
HBčka v modré barvě?
A to jako proč?
Napsal: pát pro 01, 2006 7:55 am
od Sysel
Tak málinko osvěty a pár detailových obrázků, jak to je s HBčkem po konstrukční stránce, poáč tohle drtivá většina z Vás neměla zatím bohužel možnost vidět osobně
.
.
.
.
.
.
............. a já jsem se v tom i vezl
Napsal: pát pro 01, 2006 10:26 am
od tatracyber
Tak dík za odpověĎ. Udělalo se mi jasno.
Na těch HBčkách bude asi dost práce.
Napsal: pát pro 01, 2006 11:05 am
od Sysel
Na každým padesát let starým autobuse bude dost práce .....
Napsal: pát pro 01, 2006 12:55 pm
od standa
no když to odvezeš do šrotu , tak moc ne,
a nejlepší je hodit do šrotu s originál nápravami a nechat si sprasený nápravy na tom co si nechám,, jako to udělal jeden " sběratel"