Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine

cuisine
Příspěvky: 4179
Registrován: stř bře 08, 2006 9:26 pm

Příspěvek

myslíš tuto ???
Obrázek Obrázek Obrázek
pát bře 09, 2007 3:53 pm

cuisine
Příspěvky: 4179
Registrován: stř bře 08, 2006 9:26 pm

Příspěvek

docela zajimavá úprava vw t5

http://www.seikel.de/de/4x4_show.php?info=download

Obrázek

jen by mě zajimalo jak se na takový dlouhodobý provoz bude tvářit elektronika a podvozek ...
pon dub 16, 2007 12:07 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jo, ty auta od Seikela představovaly v nějakých médiích asi tak 2 měsíce zpět. Myslím, že z původního podvozku tam asi moc nezůstalo. Ale ty kola jsou hroooznýý...ikdyž v terénu jde design stranou.
pon dub 16, 2007 1:48 pm

cuisine
Příspěvky: 4179
Registrován: stř bře 08, 2006 9:26 pm

Příspěvek

no prej to má kolové redukce bo co ... prej by měli se min. dvě auta objevit v čr
pon dub 16, 2007 1:49 pm

cuisine
Příspěvky: 4179
Registrován: stř bře 08, 2006 9:26 pm

Příspěvek

ned pro 16, 2007 4:08 pm

riko
Příspěvky: 936
Registrován: sob dub 15, 2006 10:49 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Příspěvek

nevíte kolik může mít spotřebu 2,5 benzín pohon 4x4?
úte úno 05, 2008 10:00 pm

Uživatelský avatar
Zdene
Příspěvky: 211
Registrován: ned črc 09, 2006 12:21 pm
Bydliště: Rosice u Brna

Příspěvek

Nazdárek, myslím, že bude mít hodně, pokud se bavíme o T4 nebo T5.

Kámoš má 2,5 TDI ten ekonomickej dýzl a žere mu to na popojíždění až 12! na štrece se vleze do 8 i s panváglem. Pokusím se poptat, on dělá do VW...

Ale můj názor, že na dáky to bude určo 10-12l jak nic!!! Budeš něco takovýho kupovat?
stř úno 06, 2008 3:31 pm

riko
Příspěvky: 936
Registrován: sob dub 15, 2006 10:49 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Příspěvek

no bylo něco takového levně na prodej,ale už je to pryč
čtv úno 07, 2008 8:25 pm

Uživatelský avatar
Mykesh
Příspěvky: 1259
Registrován: stř zář 19, 2007 12:40 pm
Bydliště: Praha/Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tenhle transporter stava na Jizaku, sorry za kvalitu foceno mobilem....
Obrázek
ned bře 09, 2008 11:03 am

Uživatelský avatar
rasta
Příspěvky: 852
Registrován: čtv črc 24, 2008 7:36 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Jo to je pěknej kousek.Já mám T4 už 4 roky 2,4D jeden z nejlepších motoru co udělali.Kdyš se k němu slušně chováš tak je to držák.Ale stejně nedám dopustit na T2 a T3.Měl jsem ho 6 let.Podle mě nejlepší transporter,co udělali.Projel všechno,dvojka plech,pevná kastle,žádný deformační zony.jediný nevýhody měl a to malej uložnej prostor kvuli motoru a v dieslech slabej motor.Já měl 1,6TD.A přád odcházelo turbo.Prostě jsem ho uhonil :( jinak na T2 nedám dopustit.Super auto.Joa k te T5 spousta lidí tvrdí nekupovat.Pořád blbne elektronika.Nějak se to nepovedlo.Kastle super ale ostatek nic moc.Pořád to vychytávaj.Takže čekat ono se jim to povede :D .To je tak,když do všeho cpou moc elektroniky tak je to spíš na škodu.Není nad poctivej jednoduchej nafták.
pát srp 08, 2008 9:34 pm

vševěd
Příspěvky: 27
Registrován: čtv kvě 15, 2008 8:27 pm

T5 2,5 TDI 96kw

Příspěvek

Jezdil jem s tímto strojem r.v. 2004. Supr svižná dodávka na rozvoz zásilek po celé ČR a SR. Se spotřebou jsem se dostal na 8,5 ale to musím podotknout že z každého tankování jsem si ještě bral 15 litrů pro sebe. Jinak maximálka 190km-h z Bratislavy na Trenčín a to ještě od 160 to travalo na max tak 10kilometrů. Podvozkově byl Volfík dost vepředu, ale jediný nedostatek co mi nejvíce vadilo, byla vyskakující hadice od turba. Několikrát jsem s ním i skákal. Kdo zná cestu mezi Hanušovicemi a Olšany (Šumpersko) tak je tam několik podařený horizontů. PO jednom ze skoků jsem musel obejít auto, jestli mi po zběsilém skoku nevytekly tlumiče. Bylo to firemní auto a nijak jsem ho nešetřil, ročně jsem najel okolo 150000km. Mít na něj děngy tak neváhám a jdu do něj.
Pelikán
pát dub 03, 2009 7:10 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Obrázek Obrázek Obrázek
BES - běs
pon čer 15, 2009 10:32 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak novej-faceliftovanej Transporter už dorazil i k nám (do Prahy) na dvůr. Zajímavý, nebudu hodnotit ten design, špatný to taky není, ale ten předchozí čumák se mi líbil minimálně stejně. Dotaz pro odborníky. Označuje se tato nová verze jako T6, nebo je to pořád T5 faceliftovaná?


Obrázek Obrázek Obrázek
čtv říj 15, 2009 5:03 pm

Uživatelský avatar
Mykesh
Příspěvky: 1259
Registrován: stř zář 19, 2007 12:40 pm
Bydliště: Praha/Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Je to stale T5 (Facelift). Kazdopadne T4 byla hezci. Ale beztak to na T1aT2 nema :wink:
AIRBAG NEPOTŘEBUJI, UMÍRÁM JAKO CHLAP !!!
pát říj 16, 2009 12:19 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Pravda T4 se mi taky líbí víc.


Obrázek
BES - běs
sob říj 17, 2009 9:58 pm

Odpovědět

Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů