Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine

Grassroot
Příspěvky: 10
Registrován: pon led 27, 2014 9:51 pm
Bydliště: some where

Příspěvek

Jak tak nad tim tak dál přemejšlim, tak za to mýtný zase tolik nedám, protože po těch dálnicích nijak mega nenacestuju a tu jednu technickou ročně bych oželel... Céčko řidičák všichni máme, takže by nemusel bejt takovej problém provozovat něco nad těch 3,5t. Hlavně by to bylo legál, nemusel bych se bát fízlů a mohl bych s tim i za čáru... To už se pak ale asi vyplatí než 4,5t sprintera pořídit nějakou 7,5t když už jsem stejně spadnul do týhle kategorie... Nějaký Vario nebo tak něco by mohlo bejt super, vizuelně se mi moc líbí, vypadá jak starý Bremery... Myslíte že by to případně nebyla cesta do pekel?
čtv led 30, 2014 10:52 pm

kuntík
Příspěvky: 986
Registrován: pát črc 17, 2009 3:11 am
Bydliště: JM

Příspěvek

pokud by si uš šel do většího, tak by stálo za zvážení 6tunová Daily. Nebo třeba Macsotta?
inspirace... http://www.sauto.cz/uzitkova/detail/ive ... oFrom=list
asi se na tu šoféřinu...
už se stalo...
čtv led 30, 2014 11:33 pm

Grassroot
Příspěvky: 10
Registrován: pon led 27, 2014 9:51 pm
Bydliště: some where

Příspěvek

No spíš bych zůstal u toho Mercedesu...

V podstatě teď řešim, jestli jít do Sprintera 412 přetyplýho na 3,5t a jezdit naloženej tak, jak auto dovolí (4,5t), ale papíry do 3,5t už ne, čili riskovat zvážení a následnou pokutu, a nebo jestli rovnou pořídit nějakou 7,5t třeba Vario. S tim už by se dalo jezdit všude legálně a v klidu bych tam nacpal všechno co potřebuju.

Rozdíly ve spotřebě zhruba tušim (sprinter cca 11l a vario 14-15l?) Technická každej rok je taky jasná, mýto taky... Asi bude i rozdíl v cestovní rychlosti, čekal bych, že Vario jezdí prostě klasickejch 90kmh (má omezovač?) a víc asi ani hovno co? Naloženej sprinter třeba jede 120?

poslední věc, kde čekám rozdíl v nákladech je asi povinný ručení. Má někdo šajn, o kolik se může zhruba lišit mezi 3,5t Spritnerem a 7,5t Variem?
pát led 31, 2014 12:59 pm

iveco
Příspěvky: 422
Registrován: stř lis 25, 2009 10:02 pm
Bydliště: Rožmitál

Příspěvek

S tou spotřebou bych viděl toho sprintera na 14-15l vario nevím.Ten sprinter už bude taky laděnej jako nákladák převodama to znamená že ta rychlost nebude o moc vyšší a pokud ano tak za jakou spotřebu.U té 7,5t to mýto nebude zrovna malo těžko budeš mít euro5.A co tachograf kterej u sprintera nebude ten tě dost omezí v te 7,5t
pon úno 03, 2014 6:17 pm

moucka163
Příspěvky: 204
Registrován: úte kvě 14, 2013 12:54 pm
Bydliště: k.vary

Příspěvek

Jak už tady někdo psal.Budeš to auto mít na IČO? Budeš obyčejný smrtelník,který si něco sem tam odveze,nebo budeš autodoprava a v týdnu s tím autem podnikat? Od toho se odvyjí ostatní věci. Tachograf (máš kartu a co kolegové,mají kartu?),školení řidičů a vše ostatní. Nevíme,kolik toho asi za rok najezdíš,kolik bude po dálnici (mýto) jak často pojedeš za hranice,kolikrát budeš opravdu přetížený atd
Nebyly by ve vašem případě lepší dvě dodávky do 3,5t? Např. Sprinter v osmi místný verzi,kam se vejde celá kapela+ještě nějaký krámy a jedna klasická dodávka,třeba i s vlekem?Nebo není lepší si druhou dodávku půjčit,případně najmout a nemít s autem žádný starosti???
úte úno 04, 2014 12:05 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No ja mam Daily 8 paletku . Spotreba je pri 90-100-km/h 11-L/100-km, mesto okolo 13-L čo je aj maximalna spotreba čo sa mi podarila dosiahnuť . Ak potrebujem jazdi bez problémov 140-km/h - čo je choré na auto takých rozmerov . Motor 3,0 HPi 100-kw . Pre porovnanie moje bývalé auto MB Sprinter 311-CDi žral 13-17 L/100-km a oproti Daily sa len vliekol . Nosnosť sa neda ani rovnať do Daily by som naložil cely naložený Sprinter :-D . Na druhu stranu ma Sprinter super zvuk a viac miesta v kabine .
ObrázekObrázek
úte úno 04, 2014 8:34 pm

Odpovědět

Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů