Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
- trucker14
- Příspěvky: 149
- Registrován: pon bře 09, 2009 10:26 pm
- Bydliště: rtyně nad bílinou
- Kontaktovat uživatele:
Movano CABRIO
movano do sbirky ) teda kapanek CABRIO na bok asi byly liny votevirat dvere http://www.avtospass.ru/gal/OPEL/Movano ... vano_b.jpg
S Avií kamoliv kdykoliv.... Avia A80 (FOREVER)
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
u nás na firmě se to taky stalo, naši mechanici hodně říkali že je to tím, že když přijedeme s autem že hned vypínáme motor.... že se turbonemá čas trochu schladit a že máme nechávat auto po dlouhé cestě aspoň na půl minuty nechat běžet a pak vypnout nevím co je na tom pravdy tohle nám pořád ryjou do hlavy
Protože jsem Frankovi už několik týdnů říkala, že je nutný vyměnit vzduchovej filtr a ten se mění při výměně oleje. No a tak jsem to konzultovala s několika kolegama a výsledek konzultace byl, že se to taky rozbije, když se do něj dostanou nějaký nečistoty. Ale mimochodem, posralo se to právě po výměně toho oleje .
-
- Příspěvky: 1457
- Registrován: ned pro 28, 2008 12:48 pm
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Jak poznáš že je potřeba měnit vyduch. filtr ?? Nečistota by se tam samozřejmě mohla dostat , ale musel by se ten filtr někde roztrhnout , což je nepravděpodobné.Maximálně by auto ztratilo výkon. Začalo by to kouřit a dusit se z nedostastku vzduchu, Potom by se mohl filtr roztrhnout. Ovšem je to čistě teoreticky, nedokážu si představit že by se při běžném provozu takhle zanesl. pokud by se teoreticky nevyměnil olej v motoru hooodně dlouho a olej by ztratil svoje schopnosti, určitě by se zadřel motor dřív než by se zničilo turbo. Co konkrerně odešlo na tom turbu ? Podle mě praskla hřídel ? je to tak ? To se stane z několika duvodů, jak se tu psalo. podle mě nemá vliv nedodržení termínu výměny oleje (pokud se nejedná o desítky tisíc km nebo několik let provozu) na poruchu turba.
Poslední výměna oleje byla před asi 25 tis. km . Posledních asi 5 tis. jsem manžela na to už upozorňovala. Výkon motoru už byl mizernej, stoupla nám spotřeba, ale to mohlo být taky tou novou rampou. Po výměně oleje se začalo strašně kouřit z vejfuku, tak to šlo znova do opravny, tam zjistili, že zapoměli vyměnit vzduchovej filtr. No mám je zastřelit? Jenže i pak to kouřilo dál a prej se ta hřídel zadřela.
-
- Příspěvky: 1457
- Registrován: ned pro 28, 2008 12:48 pm
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak 25 tis. určitě nic neznamená. Dnešní oleje a motory jsou na tom jinak než dřív. Tím filtrem to nemohlo být, pokud to nekouřilo ještě před výměnou. To už bylo asi to turbo. Jinak bych po tom nepátral, protože to je věc kterou stejně většinou moc neovlivníš. Já měnil na autě turbo po 30 tis, asi třikrát ( neměl jsem to od nova, ale kolega co s tim jezdil předemnou tak udajně taky jednou měnil) a po dvou letech provozu si továrna uvědomila že někde udělala chybu a turba začla měnit za mohutnější a to potom už drželo.
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů