Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine

Odpovědět
Garik.K
Příspěvky: 9
Registrován: čtv pro 24, 2015 11:49 am
Bydliště: Škvorec

Jaké auto z plachtou na 8 paler do 3,5t?

Příspěvek

Jaké značky auto na 8 palet do 3,5t by jste doporučily,a proč?Aby mělo kvalitní motor,a dobrou spotřebu.Všem ochotným podělit se svými názory,předem děkují.
Naposledy upravil(a) Garik.K dne ned bře 20, 2016 9:32 am, celkem upraveno 2 x.
sob led 23, 2016 8:42 pm

Uživatelský avatar
Matlafousek
Příspěvky: 11
Registrován: pát lis 11, 2011 8:56 pm
Bydliště: Valachy

Příspěvek

Iveco Daily: Pořádně pevný rám. A pokud má vzadu dvojmontáž, tak bývaj tak silný pera, že pomalu nešlo poznat ani když bylo o 200% přetížený. Ovšem motor klasika od Fiatu, má svoje muchy a jakž takž si papne.
Renault Master: Zatraceně nízká spotřeba a ty novší kousky už taky ledacos uvezou.


Z osobních zkušeností nedoporučuju Mercedes Sprinter - jednak se v plachtovém provedení po roce začal prohýbat rám hned za kabinou (u obou aut, co jsme na firmě měli) a dvojak na tom bylo neustále něco posranýho a to si páni z Mercedesu nenechávali platit v drobných :lol:

To je tak asi můj osobní názor, tak mi to klidně někdo vyvraťte :wink:
Karosa mi umřela, dali hnuSORku ... hnuSORku mi sebrali, dali Yutonga ... Yutonga sebrali, nedali nic ... já se na to můžu tento, koupil jsem si raděj Scenica aby bylo aspoň za volantem to samý, co na kapotě
sob led 23, 2016 9:08 pm

MagicMisel
Příspěvky: 306
Registrován: sob zář 09, 2006 10:36 pm

Příspěvek

Šel bych do Mastra, mám sněma najeto cca 250 000km a naprosto skvělé auto a nebo Ducato, Jumper, Boxer s motorem 3,0 HDI - bezporuchovej motor iveco.
sob led 23, 2016 9:49 pm

Garik.K
Příspěvky: 9
Registrován: čtv pro 24, 2015 11:49 am
Bydliště: Škvorec

Příspěvek

Kluci děkuji za vaši názory.Co myslíte o Fordu?Kdysi transit z motorem 2,5 byl ,že tak povím,legendou:-)
ned led 24, 2016 2:43 pm

Uživatelský avatar
Matlafousek
Příspěvky: 11
Registrován: pát lis 11, 2011 8:56 pm
Bydliště: Valachy

Garik.k

Příspěvek

Řeknu ti naprosto upřímně - jezdil jsem se dvěma z roku 2005 - ty se celkem daly, až na to, že upadávaly takové věci jako třeba geniální otvírání kapoty na klíček (šroubovák to řešil spolehlivě) a auto po skoro totální havárii bylo schopné jezdit s palubkou slepenou izolepou a skoro bez synchronů ještě rok. No a pak se třema kolem roku výroby 2008 a každý z ních katastrofa. Na jednom začal motor po zapnutí výstražných světel vždycky jít na tři válce, po vypnutí se zas vrátil na 4 :lol: Ve Fordu to nepovažovali za závadu. Po roce na dotyčném kusu prasklo těsnění na turbu, motor si nasál olej z vany a chytil na něj zběsílé točky, až si propálil písty - Ford servis našel opožděnou výměnu oleje asi o 2tis. km a měl výmluvu na neuznání záruky hned. A ty ostatní dva něco podobného - prostě Fordem tam a vlakem zpátky platí spolehlivě i dnes :twisted:
Karosa mi umřela, dali hnuSORku ... hnuSORku mi sebrali, dali Yutonga ... Yutonga sebrali, nedali nic ... já se na to můžu tento, koupil jsem si raděj Scenica aby bylo aspoň za volantem to samý, co na kapotě
ned led 24, 2016 3:58 pm

Odpovědět

Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů