Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine

Vario612
Příspěvky: 282
Registrován: pon lis 03, 2008 7:45 pm
Bydliště: Lom bei Brüx

Příspěvek

MagicMisel píše:tak ducato je už obědnaný!verze maxi 3,0 MJ !tak su zvedavej jak to bude se spolehlivostí!nikdo nemá žadnou zkušenost??
Tak to uz je nový auto tak by ti mělo vydržet ale měl sis radši objednat MB Sprinter.......lepší:)
Iveco Eurocargo je už jen na fotce teď jedině Sprinter !
úte pro 23, 2008 2:07 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Zdar,tak pokud dodávku,tak jedině Transit,a nebo Jumper/Boxer/Ducato.

Máme už čtvrtým rokem transita,je to 150L,rok 99,2,5D.
Je to hlučné,moc to nejede,ale nic to nechce,uveze to cokoliv,je to neuvěřitelně spolehlivé,a jezdím za 8litrů nafty :twisted: :lol:
Už má nahrkáno 300 000km,a teprve se rozjíždí :lol: Jako fakt,ty transity jsou největší držáky,o tom žádná.
Má jen nevýhodu,že v zimě okamžitě hrabe,prázdnej lehkej zadek,na sněhu,to je smrt,nezachrání to ani zimáky,musíš bejt dobře naloženej,potom vyjede všude.
Kolega z práce jezdil s Jumperem 1,9TD,dával tomu hroznou sodu,dobytek jeden,pořád lítal 150 po dálnici,a auto drželo jak židovská víra,a nebyl nikdy problém,takže tyhle auta taky nebudou špatné.

Co vím že nebrat jsou ty renaulty,je to děs běs,sere se to,v práci potkávám jiného kolegu,co s ním jezdí,už se jim potkal motor,pak mu upadl alternátor,pak to uvařil,pak kleklo turbo,pak mu vypadly boční dveře atd...věčnej koloběh.
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
pát kvě 01, 2009 9:49 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Jumper 1.9TD 150km/h? To bych chtěl docela vidět...
BES - běs
pát kvě 01, 2009 10:33 am

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

ja som mal Boxera mal skoro 390 000-km až na prednú nápravu super auto ale max to šlo niečo malo cez 130 km/h ale to je už utrpenie na diaľnici tak 100-110-km/h to sa mu páčilo 100-km/h šiel aj to pekne veľkého kopca ale za mnou vlastne vedľa mňa oblaky dymu :-)
Obrázek
pát kvě 01, 2009 11:52 am

Vario612
Příspěvky: 282
Registrován: pon lis 03, 2008 7:45 pm
Bydliště: Lom bei Brüx

Příspěvek

1. Toto je největší sráč na světě!! a JiRaY já bych chtěl vidět že to vše uveze .. víš co přijeď k nám my ti naložíme co vezíme ve Sprinteru a ještě zapřáhneme a ten Transit se ti rozpůlí!! :lol: :lol: ....

2. My v rodině máme po vytrpění těchto dodávek ( Transit , Ducato atd... ) už jen Mercedes Sprinter a Vario atd. Sprinter taky záleží na kusu musíš prostě chytnout dobrej kus , což Mercedesák pozná. takže mohu jen doporučovat.

3. Lubo já jsem měl Sprintera 312Td Maxi. měl najeto 450tis. a jezdil 160 km/h hned a šel víc ale auto jsem netrápil. a do kopce si zpomalil na 140 - 150km/h a naloženej zapřaženej táhnul do kopce jako bejk,, to auto mělo neuvěřitelnou sílu. Ale teď už slouží jinému pánovi :cry: .. Ale taky u Srinterů je důležitá převodovka a zadek .. u některých může být krátká převodovka a pomalej zadek ale to auto má potom větší sílu ale jede jen 125 - 130km/h .. a zas ten kterej má dlouhou převodovku a rychlej zadek tak ten jede normálně 160km/h.
Iveco Eurocargo je už jen na fotce teď jedině Sprinter !
stř kvě 06, 2009 9:35 am

Uživatelský avatar
Banicek
Příspěvky: 195
Registrován: čtv říj 09, 2008 6:14 pm
Bydliště: Dobřany

Příspěvek

Sprinter je super 1.2tuny naloženo a maže jak ďábel .Mastí to na pohodu i těch 150.Víc radši s tou plachtou nezkouším. :) Máme 316CDI. Nalítáno má 490000.
pát kvě 08, 2009 10:59 am

Vario612
Příspěvky: 282
Registrován: pon lis 03, 2008 7:45 pm
Bydliště: Lom bei Brüx

Příspěvek

316CDI 150km/h to pojede mnohem víc .. když 213CDi jede 180 km/h..
Iveco Eurocargo je už jen na fotce teď jedině Sprinter !
pon kvě 11, 2009 9:49 am

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Zdar frajere Vario 612,já jezdím s medvědem 814,takže medvědy znám taky,neboj,a dokonce dospělejší než máš ty :D
S tím transitem bych si dovolil nesouhlasit,jak jsem psal,je to lenoch,ale jede pořád,a chtěl bych fakticky vidět,kolik nakládáte do sprintera,co jsem měl možnost vidět na vlastní oči,a i slyšet,tak největší držáky jsou starý transity,zadokolky,dokud auto neshnije na hadry,tak jede,což se ovšem o sprinteru říct nedá :lol: Znal jsem člověka,co na transita nacpal 3,5 tuny,auto se nezlomilo :shock: ,nejelo jako obvykle,ale nebrzdilo :lol: ,péra ohnutý na druhou stranu,ale vydrželo to,což sprinter při stejné papírové nosnosti,a stejném provedení neunese,na to vem jed.Já nejsem zas prase,nejvíc jsem v transitu vezl cca 1800kg,bylo to dost trápení už tak slabého a líného motoru,ale všechno v pohodě,nic se nedělo.
O sprinterech vím z doslechu ,že jedou jak kráva,moc nežerou(i když o transitových 8litrech si můžou nechat jen zdát),ale ovšem se bohužel docela serou,hlavně turbodmychadla,a převodovky,což je smutné.
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
čtv kvě 14, 2009 11:49 pm

Vario612
Příspěvky: 282
Registrován: pon lis 03, 2008 7:45 pm
Bydliště: Lom bei Brüx

Příspěvek

Zdar JiRaY . Medvěd 814 je skvělé auto také jsem ho vlastnil před lety a tím dospělejší myslíš jako starší? jestli ano tak mám hodn hodně velké zkušenosti se starým Variem a 310d a 307d což byli neuvěřitelní držáci na které nedám nikdy dopustit.!! A stím transitem neboť traktorem :lol: toho jsem měl taky a teda žádná sláva to nebyla tak tedy jak mi vysvětlíš že v transitu bylo stejně naloženo a zapřaženo jako v Mercedesu 307d a transit jel do žateckých kopců na jedničku a funěj jako blázen a byl jsem rád že jsem ten kopec vyjel a Mercedes ten táhnul perfektně ohodně líp než transit teda jestli víš co je v tom za motor v tom mercedesu. A jestli si vezl v transitu 3,5tuny tak já jsem mořská panna a umim lítat . Ale jeste neco nechci se stebou hádat já na Mercedesy nedám dopustit a za jinou značku bych to nevyměnil ani za milion .. taky každý má jinej vkus ne..
Iveco Eurocargo je už jen na fotce teď jedině Sprinter !
pát kvě 15, 2009 8:45 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Nebuď blázon zober ten milión keď by ti niekto ponúkol a vymeň meďura za DODGE SPRINTER a je zmena značky :lol: 8)
pát kvě 15, 2009 9:00 pm

Uživatelský avatar
Eddie
mizantrop
Příspěvky: 1942
Registrován: čtv úno 21, 2008 11:54 am
Bydliště: Žilina, Slovakia

Příspěvek

Tedaa.. Ono už je aj Dodge Sprinter? Videl som len Freightliner, ale Dodge? :woot:
pát kvě 15, 2009 9:09 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

no jj ja som zase nevedel že Sprinter je aj Freightliner
Obrázek Obrázek
pát kvě 15, 2009 9:17 pm

Uživatelský avatar
Banicek
Příspěvky: 195
Registrován: čtv říj 09, 2008 6:14 pm
Bydliště: Dobřany

Příspěvek

to Vario:Taky nepíšu,že to víc nejede,psal jsem 150 na pohodu,ale za 1.pak by mně to sežralo. :lol: .A za 2.Pak už je ten můj plachťáček spíš kolíbka. :lol:
------------------------------------------------
ned kvě 17, 2009 10:33 am

Uživatelský avatar
MB318CDI
Vašek
Příspěvky: 114
Registrován: úte úno 10, 2009 6:05 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

to Vario: k té rychlosti 213CDI a 316CDI, já s kolegou "závodil" on 316 a já 313 prázdné po dálnici z Brna...do kopců jsem nestíhal,ale zase moc neujel a z kopce a rovinky se nechytal...já dle tachometru 180 a on říkal že 170 nepřelezl...jen nevíme zda ta 316 měla omezovač a nebo je tam jiný převod :?:
To samé mám teď s 318CDI...po Německu to vytáhnu na 175 dle tachometru (163 dle GPS)což je přesně rychlost v techničáku a teď nevím...převod,nebo omezovač?
To auto by jelo klidně 200..., pokud se nepletu tak silnější motor než tento (184k) tu dodávky nemají a to nemluvím teda o benzínu,ten má 258k...sakra to snad lítá :D

No a k těm dohadům co za dodávku,on to stejně každej koupí podle toho na co má a pak to vychválí :wink:
Naše firma přešla od Transitů na Sprintery a děkuju bohu,ale to pochopí každý kdo ty auta porovná v jízdě a né jen na autosalonu....
Jen takovou perličku,když přijedu na přechod A/CH tak tam dodávky z CZ,SK,SLO,H atd. jsou pouze MB Sprinter,až jsem se minule říkal,že si to musím vyfotit :)
ned kvě 17, 2009 9:25 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

hih... no kdo byl na kamionshow a videl muj pracovni nastroj, bude mu asi jasny jakou dodavku a proc ji doporucit.. a kdo nebyl tak to pro jistotu napisu - jedine TRANSIT! Mame na firme uz tretiho a na vsech se do puntiku potvrzuje to, co Ford v reklamach tvrdi - ze sou to auta s prokazatelne nejnizsima provoznima nakladama...

...a co se tyce faktickych argumentu, tak muj fesak je rv. 2001, najeto 624t km, puvodni motor 2.0/84 kW s puvodnimi rozvody... posledni dva roky co je v nem spani jezdi nonstop nalozenej skoro na tri tuny.. bezna cestovni rychlost 90-110 je celkem pohodlna a i ticha, kdyz hodne chci, umim ho nadrazdit az na 140, na sprintech v Hradisti bylo videt, ze ani s rozjezdem na tom neni spatne.. a ani z venku to auto nevypada na ty kilometry...

takze az mi nekdo ukaze ducato, nebo sprintera, ktery bez ztraty kyticky tohle vydrzej, uznam je jako rovnocenyho konkurenta pro transity :)

(coz nic nemeni na tom, ze Sprinter ve vsech generacich se mi z venku i zevnitr strasne moc libi a vzdycky sem s nim chtel jezdit :D)
ned kvě 17, 2009 11:24 pm

Odpovědět

Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 21 hostů