Tak to uz je nový auto tak by ti mělo vydržet ale měl sis radši objednat MB Sprinter.......lepší:)MagicMisel píše:tak ducato je už obědnaný!verze maxi 3,0 MJ !tak su zvedavej jak to bude se spolehlivostí!nikdo nemá žadnou zkušenost??
Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
Zdar,tak pokud dodávku,tak jedině Transit,a nebo Jumper/Boxer/Ducato.
Máme už čtvrtým rokem transita,je to 150L,rok 99,2,5D.
Je to hlučné,moc to nejede,ale nic to nechce,uveze to cokoliv,je to neuvěřitelně spolehlivé,a jezdím za 8litrů nafty
Už má nahrkáno 300 000km,a teprve se rozjíždí Jako fakt,ty transity jsou největší držáky,o tom žádná.
Má jen nevýhodu,že v zimě okamžitě hrabe,prázdnej lehkej zadek,na sněhu,to je smrt,nezachrání to ani zimáky,musíš bejt dobře naloženej,potom vyjede všude.
Kolega z práce jezdil s Jumperem 1,9TD,dával tomu hroznou sodu,dobytek jeden,pořád lítal 150 po dálnici,a auto drželo jak židovská víra,a nebyl nikdy problém,takže tyhle auta taky nebudou špatné.
Co vím že nebrat jsou ty renaulty,je to děs běs,sere se to,v práci potkávám jiného kolegu,co s ním jezdí,už se jim potkal motor,pak mu upadl alternátor,pak to uvařil,pak kleklo turbo,pak mu vypadly boční dveře atd...věčnej koloběh.
Máme už čtvrtým rokem transita,je to 150L,rok 99,2,5D.
Je to hlučné,moc to nejede,ale nic to nechce,uveze to cokoliv,je to neuvěřitelně spolehlivé,a jezdím za 8litrů nafty
Už má nahrkáno 300 000km,a teprve se rozjíždí Jako fakt,ty transity jsou největší držáky,o tom žádná.
Má jen nevýhodu,že v zimě okamžitě hrabe,prázdnej lehkej zadek,na sněhu,to je smrt,nezachrání to ani zimáky,musíš bejt dobře naloženej,potom vyjede všude.
Kolega z práce jezdil s Jumperem 1,9TD,dával tomu hroznou sodu,dobytek jeden,pořád lítal 150 po dálnici,a auto drželo jak židovská víra,a nebyl nikdy problém,takže tyhle auta taky nebudou špatné.
Co vím že nebrat jsou ty renaulty,je to děs běs,sere se to,v práci potkávám jiného kolegu,co s ním jezdí,už se jim potkal motor,pak mu upadl alternátor,pak to uvařil,pak kleklo turbo,pak mu vypadly boční dveře atd...věčnej koloběh.
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
1. Toto je největší sráč na světě!! a JiRaY já bych chtěl vidět že to vše uveze .. víš co přijeď k nám my ti naložíme co vezíme ve Sprinteru a ještě zapřáhneme a ten Transit se ti rozpůlí!! ....
2. My v rodině máme po vytrpění těchto dodávek ( Transit , Ducato atd... ) už jen Mercedes Sprinter a Vario atd. Sprinter taky záleží na kusu musíš prostě chytnout dobrej kus , což Mercedesák pozná. takže mohu jen doporučovat.
3. Lubo já jsem měl Sprintera 312Td Maxi. měl najeto 450tis. a jezdil 160 km/h hned a šel víc ale auto jsem netrápil. a do kopce si zpomalil na 140 - 150km/h a naloženej zapřaženej táhnul do kopce jako bejk,, to auto mělo neuvěřitelnou sílu. Ale teď už slouží jinému pánovi .. Ale taky u Srinterů je důležitá převodovka a zadek .. u některých může být krátká převodovka a pomalej zadek ale to auto má potom větší sílu ale jede jen 125 - 130km/h .. a zas ten kterej má dlouhou převodovku a rychlej zadek tak ten jede normálně 160km/h.
2. My v rodině máme po vytrpění těchto dodávek ( Transit , Ducato atd... ) už jen Mercedes Sprinter a Vario atd. Sprinter taky záleží na kusu musíš prostě chytnout dobrej kus , což Mercedesák pozná. takže mohu jen doporučovat.
3. Lubo já jsem měl Sprintera 312Td Maxi. měl najeto 450tis. a jezdil 160 km/h hned a šel víc ale auto jsem netrápil. a do kopce si zpomalil na 140 - 150km/h a naloženej zapřaženej táhnul do kopce jako bejk,, to auto mělo neuvěřitelnou sílu. Ale teď už slouží jinému pánovi .. Ale taky u Srinterů je důležitá převodovka a zadek .. u některých může být krátká převodovka a pomalej zadek ale to auto má potom větší sílu ale jede jen 125 - 130km/h .. a zas ten kterej má dlouhou převodovku a rychlej zadek tak ten jede normálně 160km/h.
Iveco Eurocargo je už jen na fotce teď jedině Sprinter !
Zdar frajere Vario 612,já jezdím s medvědem 814,takže medvědy znám taky,neboj,a dokonce dospělejší než máš ty
S tím transitem bych si dovolil nesouhlasit,jak jsem psal,je to lenoch,ale jede pořád,a chtěl bych fakticky vidět,kolik nakládáte do sprintera,co jsem měl možnost vidět na vlastní oči,a i slyšet,tak největší držáky jsou starý transity,zadokolky,dokud auto neshnije na hadry,tak jede,což se ovšem o sprinteru říct nedá Znal jsem člověka,co na transita nacpal 3,5 tuny,auto se nezlomilo ,nejelo jako obvykle,ale nebrzdilo ,péra ohnutý na druhou stranu,ale vydrželo to,což sprinter při stejné papírové nosnosti,a stejném provedení neunese,na to vem jed.Já nejsem zas prase,nejvíc jsem v transitu vezl cca 1800kg,bylo to dost trápení už tak slabého a líného motoru,ale všechno v pohodě,nic se nedělo.
O sprinterech vím z doslechu ,že jedou jak kráva,moc nežerou(i když o transitových 8litrech si můžou nechat jen zdát),ale ovšem se bohužel docela serou,hlavně turbodmychadla,a převodovky,což je smutné.
S tím transitem bych si dovolil nesouhlasit,jak jsem psal,je to lenoch,ale jede pořád,a chtěl bych fakticky vidět,kolik nakládáte do sprintera,co jsem měl možnost vidět na vlastní oči,a i slyšet,tak největší držáky jsou starý transity,zadokolky,dokud auto neshnije na hadry,tak jede,což se ovšem o sprinteru říct nedá Znal jsem člověka,co na transita nacpal 3,5 tuny,auto se nezlomilo ,nejelo jako obvykle,ale nebrzdilo ,péra ohnutý na druhou stranu,ale vydrželo to,což sprinter při stejné papírové nosnosti,a stejném provedení neunese,na to vem jed.Já nejsem zas prase,nejvíc jsem v transitu vezl cca 1800kg,bylo to dost trápení už tak slabého a líného motoru,ale všechno v pohodě,nic se nedělo.
O sprinterech vím z doslechu ,že jedou jak kráva,moc nežerou(i když o transitových 8litrech si můžou nechat jen zdát),ale ovšem se bohužel docela serou,hlavně turbodmychadla,a převodovky,což je smutné.
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Zdar JiRaY . Medvěd 814 je skvělé auto také jsem ho vlastnil před lety a tím dospělejší myslíš jako starší? jestli ano tak mám hodn hodně velké zkušenosti se starým Variem a 310d a 307d což byli neuvěřitelní držáci na které nedám nikdy dopustit.!! A stím transitem neboť traktorem toho jsem měl taky a teda žádná sláva to nebyla tak tedy jak mi vysvětlíš že v transitu bylo stejně naloženo a zapřaženo jako v Mercedesu 307d a transit jel do žateckých kopců na jedničku a funěj jako blázen a byl jsem rád že jsem ten kopec vyjel a Mercedes ten táhnul perfektně ohodně líp než transit teda jestli víš co je v tom za motor v tom mercedesu. A jestli si vezl v transitu 3,5tuny tak já jsem mořská panna a umim lítat . Ale jeste neco nechci se stebou hádat já na Mercedesy nedám dopustit a za jinou značku bych to nevyměnil ani za milion .. taky každý má jinej vkus ne..
Iveco Eurocargo je už jen na fotce teď jedině Sprinter !
to Vario: k té rychlosti 213CDI a 316CDI, já s kolegou "závodil" on 316 a já 313 prázdné po dálnici z Brna...do kopců jsem nestíhal,ale zase moc neujel a z kopce a rovinky se nechytal...já dle tachometru 180 a on říkal že 170 nepřelezl...jen nevíme zda ta 316 měla omezovač a nebo je tam jiný převod
To samé mám teď s 318CDI...po Německu to vytáhnu na 175 dle tachometru (163 dle GPS)což je přesně rychlost v techničáku a teď nevím...převod,nebo omezovač?
To auto by jelo klidně 200..., pokud se nepletu tak silnější motor než tento (184k) tu dodávky nemají a to nemluvím teda o benzínu,ten má 258k...sakra to snad lítá
No a k těm dohadům co za dodávku,on to stejně každej koupí podle toho na co má a pak to vychválí
Naše firma přešla od Transitů na Sprintery a děkuju bohu,ale to pochopí každý kdo ty auta porovná v jízdě a né jen na autosalonu....
Jen takovou perličku,když přijedu na přechod A/CH tak tam dodávky z CZ,SK,SLO,H atd. jsou pouze MB Sprinter,až jsem se minule říkal,že si to musím vyfotit
To samé mám teď s 318CDI...po Německu to vytáhnu na 175 dle tachometru (163 dle GPS)což je přesně rychlost v techničáku a teď nevím...převod,nebo omezovač?
To auto by jelo klidně 200..., pokud se nepletu tak silnější motor než tento (184k) tu dodávky nemají a to nemluvím teda o benzínu,ten má 258k...sakra to snad lítá
No a k těm dohadům co za dodávku,on to stejně každej koupí podle toho na co má a pak to vychválí
Naše firma přešla od Transitů na Sprintery a děkuju bohu,ale to pochopí každý kdo ty auta porovná v jízdě a né jen na autosalonu....
Jen takovou perličku,když přijedu na přechod A/CH tak tam dodávky z CZ,SK,SLO,H atd. jsou pouze MB Sprinter,až jsem se minule říkal,že si to musím vyfotit
- Globe
- řidič angličáku
- Příspěvky: 4787
- Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
- Bydliště: Usti nad Labem
hih... no kdo byl na kamionshow a videl muj pracovni nastroj, bude mu asi jasny jakou dodavku a proc ji doporucit.. a kdo nebyl tak to pro jistotu napisu - jedine TRANSIT! Mame na firme uz tretiho a na vsech se do puntiku potvrzuje to, co Ford v reklamach tvrdi - ze sou to auta s prokazatelne nejnizsima provoznima nakladama...
...a co se tyce faktickych argumentu, tak muj fesak je rv. 2001, najeto 624t km, puvodni motor 2.0/84 kW s puvodnimi rozvody... posledni dva roky co je v nem spani jezdi nonstop nalozenej skoro na tri tuny.. bezna cestovni rychlost 90-110 je celkem pohodlna a i ticha, kdyz hodne chci, umim ho nadrazdit az na 140, na sprintech v Hradisti bylo videt, ze ani s rozjezdem na tom neni spatne.. a ani z venku to auto nevypada na ty kilometry...
takze az mi nekdo ukaze ducato, nebo sprintera, ktery bez ztraty kyticky tohle vydrzej, uznam je jako rovnocenyho konkurenta pro transity
(coz nic nemeni na tom, ze Sprinter ve vsech generacich se mi z venku i zevnitr strasne moc libi a vzdycky sem s nim chtel jezdit )
...a co se tyce faktickych argumentu, tak muj fesak je rv. 2001, najeto 624t km, puvodni motor 2.0/84 kW s puvodnimi rozvody... posledni dva roky co je v nem spani jezdi nonstop nalozenej skoro na tri tuny.. bezna cestovni rychlost 90-110 je celkem pohodlna a i ticha, kdyz hodne chci, umim ho nadrazdit az na 140, na sprintech v Hradisti bylo videt, ze ani s rozjezdem na tom neni spatne.. a ani z venku to auto nevypada na ty kilometry...
takze az mi nekdo ukaze ducato, nebo sprintera, ktery bez ztraty kyticky tohle vydrzej, uznam je jako rovnocenyho konkurenta pro transity
(coz nic nemeni na tom, ze Sprinter ve vsech generacich se mi z venku i zevnitr strasne moc libi a vzdycky sem s nim chtel jezdit )
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 21 hostů