Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
to Vydra-fiat ducato Maxi: celkem mě zaráží ta čistá váha 3,L plachta+spaní, prázdný 2,3t! to znamená 1,2t nostnost. to si myslím že není možné ani náhodou. chci kupovat Ducato 3,0L furgona, L4 H3, na 5pal a 2,1m výška. a všichni, včetně prodejce hlavně deklarují užit.nostnost 1,35t včetně řidiče!! tak to uvádí Fiat v tabulkách. Dnes jsem měl možnost najet na váhu s novým ducatem 3,0L, L4 H2, natankováno 120L nafty, bez řidiče 2,450t !! užitečná s řidičem slabá 1 tuna!!!!! kde je teda pravda?? co uvádí prodejce v tabulkách je naprostý nesmysl. Dodnes jsem si myslel, že Ducato je nejlehčí auto, a že fakt reálně to velké furgonové uveze aspon cca 1,2t. ale jak jsem viděl realitu na váze, tak jsem byl velmi překvapen.
- crafter_van
- Příspěvky: 143
- Registrován: stř říj 20, 2010 4:10 pm
- Bydliště: Nachodsko
Jj, je to ako píše crafter_van, dnes už si človek nevyberie. Tie dodávky tak vážia odjakživa, ale doteraz sa tým nikto nemusel zaoberať, kým sa nezačalo buzerovať. Proste sa naložilo a išlo. To auto s tým nemá problém. Ono sa to nezdá, ale aj kopec potrebných "drobností" urobí svoje. Drevená podlaha v korbe, ja mám aj veľký hasičák, 9 gurtní, plus dve dvojité na vyťahovanie paliet, zimné reťaze, pomocné drevené foršty na nasadzovanie reťazí, 5 - 10 L kvapaliny do ostrekovačov, toľko isto na umývanie bočných okien, zrkadiel, svetiel, EČ, rúk... Sú to drobnosti, ale dokopy je to už slušné číslo.
A predajcovia by asi ťažko išli na verejnosť s reklamou na auto, pri ktorom by uviedli, že dokáže uviezť "až" 900 kg
Keby nebolo mýto, resp. by bolo až od 7,5t a boli by diferencované nálepky do 3,5t a 3,5t - 7,5t, tak by som teraz jednoznačne bral nové skriňové Iveco Daily 7t. Aj za cenu obmedzenia tachografom.
A predajcovia by asi ťažko išli na verejnosť s reklamou na auto, pri ktorom by uviedli, že dokáže uviezť "až" 900 kg
Keby nebolo mýto, resp. by bolo až od 7,5t a boli by diferencované nálepky do 3,5t a 3,5t - 7,5t, tak by som teraz jednoznačne bral nové skriňové Iveco Daily 7t. Aj za cenu obmedzenia tachografom.
kuntík: Sprinter a Crafter to majú tak, ako píšeš - čiže od prepážky až po začiatok blatníkov by sa mali vojsť štyri palety. Platí pre pre modely od r.v. 2006, pri najdlhšom rázvore (A3 4325 mm). Ak je to typ ešte aj s predĺženým zadným previsom (+40 cm), tak tam by sa malo vojsť až 7 paliet. 4 dopredu, jedna medzi blatníky (pri modeli do 3,5t) a 2 pozdĺžne k zadným dverám. Neviem nájsť nikde obrázok, ale ak si stiahneš pdf brožúrku na stránkach mercedesu, tak tam ten obrázok je, ako sa to tam dá naskladať.
Taká je teória, no neviem, ako to funguje v praxi. Je to veľmi natesno, neviem si ani predstaviť manipuláciu, ako sa tam tie palety naukladajú aj s tovarom.
Taká je teória, no neviem, ako to funguje v praxi. Je to veľmi natesno, neviem si ani predstaviť manipuláciu, ako sa tam tie palety naukladajú aj s tovarom.
- M.Z.
- Příspěvky: 2144
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
Nevím, jestli to bylo tady na fóru, ale někdo popisoval zkušenost se Sprinterem. Všechno fungovalo, ale údajně neustálý nedostatek (nebo pocit) malého krouťáku, zkrátka to nejede.
Ale samotného by mě to zajímalo, i když jsem nad tím spíš uvažoval v menším pick-upu.
Ale samotného by mě to zajímalo, i když jsem nad tím spíš uvažoval v menším pick-upu.
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů