Stránka 8 z 13

Napsal: ned čer 03, 2012 1:15 pm
od zdenek28
s tou kontrolkou brzdového pedálu, je to uhnilý kabel ve svazku, takže to nikdy nenajdeš, takže vymontuj žárovku a nebo si to přelep :) tohle jsem přesně měl, takže vím o čem mluvím :)

Napsal: pát říj 26, 2012 4:36 pm
od Ramzes
Zdravím Vás páni, chcem sa spýtať či je velký rozdiel v spotrebe ked je výška korby (plachty) 2,2metra alebo 2metre. Mám totiž Dailynu 35C13 a budem prerábať korbu. ide mi o to, že vozim tovar do výšky 2m a korba je vysoká 2,25m. Je tam aj spojler ten je do výšky 2,1. Pýtam sa preto či má zmysel to znižovať alebo tam nebude výrazný rozdiel v spotrebe.
Tuším som to napisal jak tatar ale snad sa s toho vymotáte.
dakujem za odpovede

Napsal: pát říj 26, 2012 5:28 pm
od david
Mám jen pramalé zkušenosti se spotřebou u dodávek, nicméně bych přemýšlel takto:
- jaký mám roční projezd kilometrů (např. 5.000km, nebo 150.000km? Nebo víc?)
- jezdím jen po městě "malou" rychlostí, nebo jezdím převážně dálky na rychlostí dejmetomu nad 100km/h?
- budu potřebovat někdy v příštích měsících vnitřní výšku více jak 2,1m?

Jaký odpor ve vyšší rychosti může mít vysoká nástavba si můžeš představit, když vystřčíš na dálnici ruku z okna. Pokud jezdím jen po městě, tak aerodynamický odpor není tak zásadní. Pokud jezdím dálky (a rychle), tak je to na zvážení. A i ušetření 0,1l/100km je po 100.000km ...nečekaně 100l nafty ;-)

Napsal: pát říj 26, 2012 6:57 pm
od Ramzes
ono je to tak že doteraz sme vozili tovar na klasických dodávkach no a vymysleli si že to musí voziť auto čo nacuva k rampe, čiže plachtu. Priplatit za vačšie auto nechcu tak musime ušetrit niekde mi. Preto som zvazoval znížit výšku korby. Mesačne na tejto robote spravíme cca 12tis. km a 99% po dialnici. Vačšinou sa tam vozi tovar s výškou 1,5m a späť sa málo kedy vozí nad 2m.
Ak by to ušetrilo priklad 1liter (možno strielam vysoko) tak by som to znížil, ak by to bolo 0,1L to by som nechal tak.

Napsal: pát říj 26, 2012 7:08 pm
od M.Z.
Čísli ti nikdo neřekne, každopádně tam ke snížení spotřeby musí zákonitě dojít a řekl, bych, že o víc, jak 1dcl.

Napsal: pát říj 26, 2012 8:21 pm
od Ramzes
viem že presne to nikdo nepovie. ja Len či niekto nemá podobnú skúsenost.

Napsal: úte pro 18, 2012 9:48 pm
od tonyy
nema nekdo fota dailiny s rampou,hlinikacema pripadne jinak upraveny?hledam inspiraci ..
diky moc

Napsal: úte pro 18, 2012 10:04 pm
od Tom-Oaza
u nas jezdi dodavka dailina a ma celo, jestůli myslis toto

Napsal: úte pro 18, 2012 10:51 pm
od M.Z.
Tuhle rampu zřejmě nemyslel :lol:

Napsal: pon zář 16, 2013 8:02 pm
od Tom-Oaza
chlapci poradite nekdo kde ma dailyna diag zasuvku? nejak sem ji nenasel a tak ani nevim jaky ma konektor abych zjistil kdo mi ji napichne :lol:

Napsal: pát zář 27, 2013 9:29 pm
od Tom-Oaza
nikdo nic? prece s tim nepojedu do iveca :?

Napsal: pát zář 27, 2013 9:40 pm
od Pavel Šebek

Napsal: pát zář 27, 2013 9:45 pm
od Wlado
Na pravej strane pod volantom je taká dierovaná mriežka . Je to chytené na šróbikoch . Zhodiš a pod ňou je . Brácho si objednal nejakú diagnostiku , tak sme skúšali :D

Napsal: pát zář 27, 2013 9:58 pm
od Tom-Oaza
kurna pod ten plast sem koukal a nejak sem to prehlidl. musim to zhodit znova teda. diky

Napsal: pát zář 27, 2013 10:43 pm
od Wlado
Ja sa ho ešte pre istotu opýtam , ale viem , že dával ten plast dole .