Stránka 4 z 13

Napsal: ned lis 07, 2010 2:56 pm
od vojtek
Dobrý den, zvažuji koupi tohoto vozu. Máte někdo nějaky nazor na toto vozidlo či zkušenosti připomínky a podobně. Předem děkuji :)

Napsal: ned lis 07, 2010 2:57 pm
od vojtek
http://www.aaaauto.cz/cz/iveco-turbo-da ... co&make=54 prominte mensi chyba zapomel jsem zde pridat odkaz

Napsal: ned lis 21, 2010 10:08 pm
od vojtek
Zdar kluci auto už je doma jel sem s ním sice jen 3x, ale musím uznat ze ta 2.3 100kw uplne v pohode staci dal sem na ni nejakou tu vahu a auto si s tim jen hralo. Jízdní vlastmosti sou super a už jsem jej truchu vyparadil akorad mi sem nejdou vlozit fotky mam pomalej net a fotky sou velke. Ale auto je super nemenil bych za jine. Iveco daily nema konkurenci snad. :D :lol:

Napsal: ned led 23, 2011 3:30 pm
od ico77
vojtek

ahoj akú maš na ňom priemernu spotrebu ?

Napsal: pon úno 07, 2011 10:26 pm
od vojtek
Do tech 12 i se vlezu a to vazim i 2t ale jezdim zvolna max 110

Napsal: pát bře 04, 2011 8:52 pm
od sondik
pánove prosím o radu chci koupit dodávku se skříňovou nástavbou nějaké rozumné velikosti a to do 3,5 tuny. Pořád přemýšlím jakou dodávku koupit. V úvahu připadá Iveco Daily rok kolem 2000 nebo VW LT taky kolem 2000 . Ltčko se líp shání a docela se mi líbí , ale u daily se mi líbí ten žebřiňovej rám že to není taková mrcha svařená z plíšků.

Napsal: sob bře 05, 2011 11:55 am
od Mykesh
sondik: Jo je to tak Iveco ma pevnej ram, ale ruku na srdce, prave ten ram dava prazdnemu autu vahu 2.850kg coz znamena ze oficialne papirove neuveze ani tunu nakladu. Ja s tim jezdil, nerikam ze je to spatny auto, ale s oficialni nosnosti 650kg je to jaksi k nicemu. O tom ze jsem mel bezne celkovou hmotnost nekde kolem 7t pomlcim, alejinak na obranu toho auta musim rict, ze mne nikdy nenechalo ve stychu a byl jsem s nim nadmiru spokojem (Iveco Daily 35C17)

Napsal: pon bře 07, 2011 12:34 pm
od sondik
ok dík za odpověd . nejspíš stejně ale to daily vítězí jak jsi spokojenej s motorem atd s pohodlým chci to na dálkařský jízdy s vlekem,??

Napsal: úte bře 08, 2011 1:29 pm
od Mykesh
No pokud chces jezdit s vlekem, tak to nejspis stejne nebude do 3.5t. Ja mel motor 3.0 HPT (170k) a spokojenej jsem byl maximalne, jelo to krasne i plne nalozeny. Spotreba ovsem hodne zalezela na noze na plynu, takze se dalo jet za 14l ake taky klidne za 25l. Co se tyce pohodli, tak odpruzenej stavitelnej posez ISRI byl fajn, spani pres sedadla uz nikoliv, takze doporucuju alespon "inkubator" na strechu, nebo krapet jinak resit dispozici kabiny, ale to je zase na ukor nakladu. Kazdopadne pokud si chces pokecat o Dailyne, tak koukam ze jsi z Krupky, tak si klidne muzem nekdy zajit na jedno do skleniku, obcas si tam chodim mrsknout sipkama ;)

Napsal: úte bře 08, 2011 6:55 pm
od sondik
Ok pokecal bych rád a do skleniku taktéž chodím , ale jen na pivo :D . Tak počítám i se spaním auto do 3,5 tuny + vlek souprava řidičák B+ E .

Napsal: stř bře 09, 2011 12:58 pm
od Mykesh
No nechci bejt vizionar spatnejch zprav, ale myslim si, ze auto se spani a vlek do 3.5t nenapasujes ani boha

Napsal: sob črc 02, 2011 5:20 pm
od cuisine

Napsal: pon črc 04, 2011 8:12 pm
od Lubo
ach ten predok zase si budem musieť zvykať ako na new Jumper , new master

Napsal: čtv črc 07, 2011 8:12 am
od Vario612
Iveco Daily III , tak to je pěknej hnus fůj :savle: :savle:

Napsal: čtv črc 07, 2011 5:56 pm
od Mykesh
Koukam, ze z klauna (predchozi model) se stal kasparek :evil: