Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ťiger
Příspěvky: 254
Registrován: čtv led 13, 2011 9:28 pm
Bydliště: Drienov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ja som menil minule naplň a spustil som z toho asi pol litra stareho oleja. potom som nalial a vošlo mi presne po plniaci šrub niečo okolo tych 3,5 litra ta že je to presna naplň. A čo sa týka tej hydrauliky je to možne ja to na svojej multikáre S3 tak mam spravene neskôr pridám fotku ako.
Aktuálny problém vyžaduje aktuálne riešenie . . .
Všetko je možné. Dosiahnuť "nemožné" trvá len o čosi dlhšie.
Inteligentný človek je nútený občas sa opiť, aby mohol komunikovať s idiotmi naokolo
úte dub 01, 2014 9:30 am

notrh
Příspěvky: 9
Registrován: pon bře 31, 2014 9:06 am
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Díky za odpověď. Tak já to tedy doleji až po okraj plnícího hrdla. Jinak za foto té hydrauliky bych Ti byl vděčný, ještě mi prosím napiš na kolik tak tahle úprava výjde a zvládnu si to udělat sám v garáži nebo musím mít něco speciálního? Dík.
úte dub 01, 2014 10:26 am

Uživatelský avatar
Ťiger
Příspěvky: 254
Registrován: čtv led 13, 2011 9:28 pm
Bydliště: Drienov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tu je tá fotka rozvodu v kabíne. Cenu takej úpravy neviem nakoľko som to kúpil už takto urobené ale sú tam v podstate len 2 plynové ventily ktorým sa jedným odstaví prívod do zadného piestu na vyklápanie a pustí sa do predného na dvíhanie. Potom ešte treba dopredu prídavný rám na zavesenie radlice. Ten rám nemám lebo v čase ked som auto kupoval už bol vymontovaný lebo to cchel rozpredať na ND. Plánoval som ten rozvod vyhodiť ale napadlo ma že by sa na to dal urobiť navijak na hydromotor tak som to tam nechal. Snáď ti to nejako pomôže
Obrázek
Aktuálny problém vyžaduje aktuálne riešenie . . .
Všetko je možné. Dosiahnuť "nemožné" trvá len o čosi dlhšie.
Inteligentný človek je nútený občas sa opiť, aby mohol komunikovať s idiotmi naokolo
stř dub 02, 2014 4:00 pm

notrh
Příspěvky: 9
Registrován: pon bře 31, 2014 9:06 am
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Paráda, to je docela elegantně udělané. Jestli to dobře chápu, tak radlice se hýbe pouze nahoru a dolu padá svou váhou. Ještě by mě ale zajímalo, jak to pokračuje....kam vedou hadice, jaká pístnice je vpředu atd., ale to tedy jestli to dobře chápu bohužel již nemáš, jelikož to předchozí majitel prodal... . :cry:
stř dub 02, 2014 9:18 pm

Uživatelský avatar
Ťiger
Příspěvky: 254
Registrován: čtv led 13, 2011 9:28 pm
Bydliště: Drienov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ano tak by to malo byť. Ja som na tom radlicu nevidel ale ten pomocny ram bol priskrutkovaný na nárazníku a opieral sa aj o nápravu. Ten chlapík od ktorého som mulču kúpil ten rám by mal mať ešte doma resp. minule jak mi priniesol nejaké ND tak hovoril že ho ešte má na predaj za 50 eur. ale piest s radlicou na tom nemal. Vývod je urobený dopredu pod nárazník. Ja si myslím že ono to problém nebude dorobiť alebo niečo vymyslieť a na Bazosi je na predaj plno rôznych dielov a súčastí. Ono tá moja multikára vraj pôvodne jazdila v nejakom závode a ešte predtým v jednej obci na západnom slovensku.
Tu su dobre fotky ako by sa to dalo urobiť http://auto.bazos.sk/inzerat/35543416/M ... unkcni.php
A približne taky ram bol na mojej ako je tu sfoteny na tej metle http://stroje.bazos.sk/inzerat/35490003 ... ar-M25.php
Aktuálny problém vyžaduje aktuálne riešenie . . .
Všetko je možné. Dosiahnuť "nemožné" trvá len o čosi dlhšie.
Inteligentný človek je nútený občas sa opiť, aby mohol komunikovať s idiotmi naokolo
stř dub 02, 2014 9:34 pm

notrh
Příspěvky: 9
Registrován: pon bře 31, 2014 9:06 am
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Tak budu muset něco podobného tedy vymyslet. Jediný problém asi bude jestli to říkám správně, že se zařazeným hydraulickým čerpadlem se nesmí jezdit. Takže to budu muset vždy zapojit hydromotor zvednout radlici a pak hydromotor vypnout. A pokaždé když radlici budu potřebovat zvednout, tak budu muset zastavit.
čtv dub 03, 2014 8:47 am

notrh
Příspěvky: 9
Registrován: pon bře 31, 2014 9:06 am
Bydliště: Liberec

tlak v pneu

Příspěvek

Ještě bych se chtěl zeptat na kolik by měli být správně natlakovány pneumatiky? Někdo mi říkal úplně závratné číslo, myslím snad 5 atmosfér nebo kolik to bylo už si to bohužel nepamatuji, každopádně mi to přišlo hodně. Jak je to tedy správně?
pát dub 04, 2014 11:46 am

Uživatelský avatar
kime
Příspěvky: 96
Registrován: pon úno 15, 2010 9:08 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

natlakuj na 3,25bar
pro kontrolu se radši mrkni na pneu. Je to tam napsaný
pát dub 04, 2014 7:46 pm

notrh
Příspěvky: 9
Registrován: pon bře 31, 2014 9:06 am
Bydliště: Liberec

zadní okno

Příspěvek

Díky za odpovědi, měl bych ještě jednu :) . V jednom horním a dolním rohu v zádu mám vypadlé okno z rámu. Snažil jsem se to napravit, ale nějak mi to moc nejde nebo spíše mám strach zatlačit na okno, aby mi neprasklo. Kamarád říkal, že nejlepší bude okno celé demontovat a nasadit znovu. Popravdě z toho mám trošku strach, jelikož nevím jak dobře to jde. Snažil jsem se něco na netu najít a bylo tam jak sklo nandavají na škodovku 120 pomocí provázku. Myslím že to nandavali zvenku, nejdříve gumu na sklo a poté pomocí provázku do rámu. Jde to tak i u Multikary M25 nebo to chce jiný fígl ? Nebo mám jen trošku více na okno zatlačit ?
pon dub 14, 2014 9:25 am

Masi
Příspěvky: 1281
Registrován: pát črc 16, 2010 9:08 pm
Bydliště: Svinčany

Příspěvek

ta naše - už jde do finále :D

Obrázek Obrázek Obrázek
hanácké borec
sob dub 26, 2014 11:20 am

Masi
Příspěvky: 1281
Registrován: pát črc 16, 2010 9:08 pm
Bydliště: Svinčany

Příspěvek

a prozatím doladěno :D

Obrázek
hanácké borec
pon kvě 05, 2014 7:54 pm

karel slezák
Příspěvky: 2349
Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

M25

Příspěvek

Koupím sklápěč, ucházející stav s platnou STK a SPZet za nabídky děkuji. Nejlépe JM kraj
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
ned kvě 11, 2014 1:40 pm

paulus.o
Příspěvky: 1
Registrován: úte kvě 27, 2014 8:00 pm
Bydliště: Zákolany

chcípne a netáhne

Příspěvek

Chlapi zdravím. Pořídil jsem si M25 na stavbu. Teď nám odtahala dva kamiony tvárnic a chuděra z toho asi onemocněla. Sorry, pokud píšu na špatné místo, ale je to tak:
Natočím ji, ujedu kus a poté chcípne. Už nenaskočí, ledaže si dám kafe a pak jede. Ujede kus a zase si to rozmyslí, přestane reagovat na plyn až zpomalí a chcípne.
Asi tušíte, že vůbec nevím, kam šáhnout a co by to tak mohlo být, ale třeba někdo tuší. Případně budu vděčný i za odkaz na pořízení dílů. Holka je to pracovitá a práce je ještě dost.

Dík za cokoliv.
stř kvě 28, 2014 10:34 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Paulus - myslim ze vzdy vytiahne len to co ma vo filtry. Skus kuknut sklenku ci nieje zahadzana bordelom a skus prejst vsetky trubky z nadrze az do motora. Vymen palivovy filter. Pod tou sklenkou staci aby bola spatna gumicka a uz to saje vzduch :wink:
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
čtv kvě 29, 2014 12:48 am

vyzda
Příspěvky: 2
Registrován: ned kvě 04, 2014 10:20 pm
Bydliště: Varvažov

Příspěvek

Myslím že se ti zavdušňuje přívod paliva.Koukni na přívodní hadici (blbě opletená má tam dirky natáhne vzduch a chcípne ) . Take se mi to stávalo
úte čer 03, 2014 9:51 pm

Odpovědět

Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů